Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 1

Dit topic is gesloten
Gepost op 11/12/09 om 16:03 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
En zo'n N97 is vrij eenvoudig te unbranden
Gepost op 11/12/09 om 18:53 uur
@ allemaal
Na de 1e dag na bestelling volgende mail gehad.

Naar aanleiding van de contractverlenging van 04-12-2009 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 05-12-2009.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
Order referentie: ??
Uw klantnummer: ??

Mobiel nummer Abonnement Aanvullende diensten

06 28 92 97 ?? Vodafone basis 35,00
Blox Zorgeloos Mobiel Internet 9,50
De eerste 24 maanden krijgt u 50% korting

Gratis Voordeel SMS/MMS

Na 3 dagen bericht van verzending via TNT.
Afgelopen woensdag ontvangen. Toestel is simlockvrij en niet branded.
Inhoud pakket
Nokia N97 black
Koptelefoon
Aparte ontvanger voor radio ( of zo iets, heb me er nog niet in verdiept)
Toetsenblokje voor Mp3 af te kunnen spelen
Adapter
Ned.talig gebruiksaanwijzing.
Gepost op 13/12/09 om 02:11 uur
Marly
Inmiddels is ook de N97 mini toegevoegd aan het rijtje toestellen, dat via de smm-aanbieding verkrijgbaar is : klik
Gepost op 13/12/09 om 08:55 uur
kukel
Dit is een leukere N97 mini aanbieding! Wel voor ondernemers!
Gepost op 13/12/09 om 15:08 uur
Moderator
Pinokkio
Die van Marly is incl. internetblox en 300 minuten ... Maar als je voor de lage maandlast gaat ...
Gepost op 13/12/09 om 17:19 uur
Geblokkeerd
@kukel, is dat niet alleen de eerste 6 of 9 maanden voor de helft met die ondernemersbundel? Graag een link met de hoofdpagina en niet alleen de aanvraagpagina, zodat we ook kunnen lezen wat de aanbieding precies inhoudt.

ah ik zie het al, maar 8 maanden. wat een slechte aanbieding.....
TnT wijzigde dit bericht op 13/12/09 om 17:19.
Gepost op 13/12/09 om 18:57 uur
@ TNT volgens mij zijn al die aanbiedingen gedurende hele contractsperiode.
Gepost op 13/12/09 om 19:07 uur
Moderator
Pinokkio
Het is altijd verstandig om daar zekerheid over te krijgen en het ook vast te leggen (screenshot o.i.d.), zodat er nooit discussie kan ontstaan
Gepost op 14/12/09 om 23:46 uur
staat in de banner erboven
Gepost op 15/12/09 om 00:16 uur
alleen wat niet klopt is het btw verhaal denk ik, dat abonnement van 75 min ondernemersbundel kost normaal 15,00 en mobiel internet 9,50 wat neerkomt op een bedrag van 24,50 alleen dit is ex btw.

dus de 12,25 is ook ex btw denk ik.
Gepost op 15/12/09 om 08:28 uur
Onderaan de pagina bij de N97 ondernemersaanbieding staat : alle bedragen incl. BTW. Maar als ik het formulier invul komt er aan het eind te staan :
Product Gratis Nokia N97 Mini
Aanbieding 2 jarig abonnement
75 belminuten / SMS tegoed
ACTIEPRIJS
€ 12,25 per maand
en wordt er verder niet over internet gesproken.
Allemaal lekker vaag..
Voor 12,25ex BTW met N97mini + internet zou ik het nog een goede aanbieding vinden, ik internet meer dan dat ik bel, maar weet er niemand de hoofdpagina van deze actie ?
Gepost op 15/12/09 om 08:37 uur
@telek:
waarom zou je het risico nemen dat er iets fout gaat (bijvoorbeeld internet niet aangesloten) als er voldoende aanbiedingen zijn (zie vorige bladzijdes) waarin internet expliciet WEL wordt vermeld en die slechts een paar euro duurder zijn (en die meer minuten/sms in de bundel hebben)?
Gepost op 15/12/09 om 08:58 uur
@ marco_sire :
Ik heb verschillende pagina's bekeken , maar de voordeligste die ik tegenkom is N97 mini voor 22,25 met internet. Als die ondernemers aanbieding wel met internet is, scheelt dat 10/maand , is toch 240 euro. Al zou die van 22,25 incl. BTW zijn en die van 12,25 excl. BTW , scheelt dat nog 154 euro over 2 jaar. Zoals ik al zie, bel ik niet zo veel mobiel, dus die extra belminuten geef ik niet veel om. Voor als ik veel mobiel bel heb ik nog een gratis sim-only van chippie
Gepost op 15/12/09 om 09:10 uur
@telek:
ik snap het prijsverschil maar ik ga er eigenlijk van uit dat er bij die ondernemingsaanbieding geen internet zit: er staat niets vermeldt en dan krijg je het zeker niet kado van vodafone. en dán is er dus per maand geen euro verschil.
heb ook nog even gezocht voor die speciale aanbieding maar de juiste pagina is niet te vinden: geen directsales.vodafone.nl/zakelijk, geen /ondernemer, geen /onderneming. Op google ook geen hits met directsales PLUS vodafone PLUS n97 mini.

PS: die gratis chippie simonly heb ik ook trouwens! Dank U telecomvergelijker
Gepost op 15/12/09 om 09:23 uur
@marco_sire : als er geen internet bijzit, heb je inderdaad gelijk, maar ik ging uit van de post van Bombaci :
Gepost door B0MBACI op 15/12/2009 00:16
alleen wat niet klopt is het btw verhaal denk ik, dat abonnement van 75 min ondernemersbundel kost normaal 15,00 en mobiel internet 9,50 wat neerkomt op een bedrag van 24,50 alleen dit is ex btw.

dus de 12,25 is ook ex btw denk ik.

en ik heb ook al allerlei toevoegingen geprobeerd en gegoogeld, maar ook zonder resultaat.
Gepost op 15/12/09 om 11:21 uur
Voor de dames zijn er deze:
https://directsales.vodafone.nl/dames & https://directsales.vodafone.nl/vrouw ;)
Bij deze altijd een gratis hoesje of cord.

Ik heb ook even gezocht naar de (niet smm) N97 mini aanbiedingen maar niet gevonden. Wel andere interessante dingen gegoogeld.
Voor ondernemersbundel aanbiedingen wordt (soms tot altijd?) gebruik gemaakt van de stylesheet ing. Als je dat ing nu vervangt voor een andere stylesheet, met in een ver verleden goede aanbiedingen, kom je mogelijk op een -al dan niet engelstalige- site met aanbiedingen waar je mogelijk in aanmerking zou voor kunnen komen. P.S ik ga deze posting niet verder verduidelijken.
robert-jan wijzigde dit bericht op 15/12/09 om 11:21.
Gepost op 15/12/09 om 17:25 uur
Is de N97 nou met internet of zonder? Hij is zeker niet in het wit te bestellen?

Mijn contract loopt in februari af, maar kan ik deze dan wel al bestellen zonder dubbele maandlasten?
Gepost op 15/12/09 om 18:46 uur
Moderator
Pinokkio
@nummer1:

* Bij de aanbieding staat of er internet bij zit of niet
* Vodafone biedt geen witte N97, maar elders wel
* Je kunt to 4 maanden van tevoren nummerbehoud aanvragen, abonnement gaat pas in op de dag dat je nummer wordt overgezet.

Lees het topic nog eens door ...
Gepost op 15/12/09 om 18:57 uur
Halo heren/dames.

Ik zie hier wat voordelige aanbiedingen.

Ik heb alles gelezen, maar ik vin het nog niet echt duidelijk wat nou voor de consument is.

Dus ik vroeg me af welk abonnement is nou het goedkoopst voor een consumenten (de n97).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.(sorry als jullie dit maar een irritant berichtje vinden)

groeten thijs

Sorry dacht juist dat het wel gewesnt was en deed het dus :p

Modbreak:
Welkom op het TV-forum Zie de Tv Forum richtlijnen; aanhef en groetjes zijn niet gewenst.
soldaatthijs wijzigde dit bericht op 15/12/09 om 18:57.
Gepost op 15/12/09 om 19:40 uur
Moderator
Pinokkio
Voor de N97 + internet: hier
En voor de N97 mini + internet: hier

In beide gevallen een Vodafone € 35,00 + Internet voor € 22,50/maand gedurende twee jaar.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 15/12/09 om 19:40.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone