Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 1

Dit topic is gesloten
Gepost op 29/01/10 om 23:17 uur
Kan iemand de links geven naar de hoofdpagina's van de aanbiedngen met de Samsung i8000 Omnia II met 100 minuten voor 8,75 (= aanbieding nummer 507) en de Samsung i8000 Omnia II met internet en met 100 minuten voor 13,50 (= aanbieding nummer 508).

Via dit draadje kom je alleen bij het bestelformulier.
Gepost op 30/01/10 om 00:03 uur
Volgens mij is er geen hoofdpagina bekend. Ik kon na het bestellen op een link naar de hoofdpagina klikken. Daarop ontbraken vele toestellen. Als ik de link nu volg, kom ik bij de ANWB aanbiedingen uit.
Gepost op 30/01/10 om 12:10 uur
Ik kijk hier ook al een tijdje rond en heb deze week maar besloten de OmniaII met internet te bestellen. Nu overkwam mij het volgende:

Gisteren heb ik VF even gebeld om te vragen hoe het zit met nummerbehoud als je van BEN telecom komt. Daarnaast heb ik gevraagd hoe het met mijn bestelling stond. Toen zag ze dat ik de Omnia besteld had en begon ze ineens allemaal rare vragen te stellen waar ik over die aanbieding had gezien enzo. Ik zeg gewoon via ANWB en een beetje gegoogled op directsales en toen kwam ik bij die OMNIA. En toen zij ze dat de aanbieding vervalst was, en dat ze direct mijn bestelling ging annuleren. Ik als onschuldige klant vind dit een beetje rare gang van zaken allemaal. Helemaal omdat de aanbieding nu gewoon nogsteeds online staat.

Zijn er nog mensen die hem gister of vandaag hebben ontvangen zonder eerst klant bij VF te zijn geweest?
Gepost op 30/01/10 om 12:39 uur
@niekie4

daar heb ik de gegevens ook vandaan, maar er staat niet bij of de korting de hele looptijd is. Vandaar mijn eerdere vraag.

VF is trouwens een fraude onderzoek gestart naar aanleiding van de Omnia aanbieding; die aanbieding zou vervalst zijn en dus niet van VF zelf zijn.
Gepost op 30/01/10 om 12:45 uur
kukel
@menich Hoe komt dan ventieltje aan zijn Omnia?
Gepost op 30/01/10 om 12:56 uur
Ik heb wel eens het idee dat bij Vodafone (en andere grote bedrijven) de klantenservice en andere afdelingen totaal geen idee hebben wat voor actie's e.d. er lopen. Vandaar dat het zo vaak mis gaat met afgesproken kortingen e.d. Ik ga er toch vanuit dat er gewoon geleverd gaat worden. (afspraak = afspraak)
Gepost op 30/01/10 om 13:00 uur
@kukel
Volgens KS VF zijn ze dit onderzoek nog maar pas gestart.
Gepost op 30/01/10 om 14:01 uur
kukel
@menich
Quote:
die aanbieding zou vervalst zijn en dus niet van VF zelf zijn.

Als ie niet van VF was, wie heeft dat ding dan geleverd????
Gepost op 30/01/10 om 14:13 uur
@kukel
Ze zijn dat onderzoek gestart, omdat ze veel vragen kregen over een aanbieding (Samsung Omnia) die ze zelf niet kenden, vandaar.
Ze leverden de aanvragen wel uit (niet opgemerkt?).

Er is volgens VF geknoeid (hacker?) met hun systeem en ze zouden nu geen nieuwe aanvagen (Samsung Omnia) meer in behandeling nemen.

Vreemd is wel dat de aanbieding gewoon blijft staan, ondanks dat ze het lek in hun systeem nu in ieder geval al 2 dagen kennen en al langer met hun onderzoek bezig zijn.
Gepost op 30/01/10 om 16:24 uur
Dit lijkt meer op een slecht excuus. Ze hebben gewoon of te weinig O2's of het is zo'n typische slordigheidsfout.
''Ja, iemand heeft ons systeem gehackt en vervolgens een aanbieding verandert/toegevoegd, maar die aanbieding staat er nu nog steeds omdat onze systeembeheerder even op vakantie is naar Hawai.''
Gepost op 30/01/10 om 17:15 uur
Marly
Te weinig Omnia's lijkt me niet waarschijnlijk, dan kunnen de mensen immers wachten, tot er een nieuwe partij geleverd wordt, net als nu bij de N97 het geval is.
Maar omdat we van sommige aanbiedingen de betreffende hoofdpagina niet kunnen zien, zou het mogelijk kunnen zijn, dat deze (bijv. de engelse links?), niet voor het grote publiek bestemd zijn, maar slechts voor een beperkte doelgroep, net als destijds de personeelsaanbiedingen.
Gepost op 30/01/10 om 21:39 uur
yamal
Het is nou eenmaal inherent aan internet dat mensen links aan elkaar doorgeven. Als ze dat niet willen moeten ze er maar om specifieke info vragen, zoals een personeels- of abonneenummer. De rest van hun "fraudeonderzoekverhaal" klinkt meer alsof iemand intern een administratief foutje heeft gemaakt met die aanbieding en dat niet wenst toe te geven.
Gepost op 31/01/10 om 09:33 uur
Ik heb mijn Omnia nu een paar dagen. Ook mijn abonnementsvorm is aangepast via my vodafone. Zelfs als ik binnen my vodafone naar "mijn toestel en instellingen" ga, hebben ze daar al een foto van de Omnia neergezet
Ik heb ook nog de klantenservice nagebeld op hetgeen wat ik per mail bevestigd kreeg (dus helft abo-kosten en internet voor de gehele 24 maanden) en het stond ook allemaal goed in hun systeem. Ben er hartstikke blij mee
Gepost op 01/02/10 om 14:39 uur
vreemde reactie van Vodafone omtrent die Omnia......

Ow nee, eigenlijk niet: het ligt NOOIT aan Vodafone en altijd aan invloeden van buitenaf. Leveringsproblemen? Nee daar kunnen wij niets aan doen. Een aanbieding die op onze site staat? Dat moet hetw erk van een hacker zijn.

Yeah right......Vodafone
Gepost op 01/02/10 om 16:45 uur
Vodafone moet geen poep praten.
Enkele weken terug al stond er ook de Vodafone 360 H1 op voor 8,75 euro per maand (naar mijn mening hoor je met de huidige firmware nog geld toe te krijgen als je deze telefoon afneemt, maar dat terzijde). Dat is later ook aangepast naar 26 euro per maand. Die aanbieding is dan zeker ook door een hacker gedaan?!

Ik weet zeker dat er mensen zijn die die H1 voor 8,75 per maand hebben besteld, dus vodafone was wel degelijk op de hoogte van het feit dat er geavanceerde telefoons voor 8,75 per maand verkocht werden. Dat ze nu over hackers beginnen is omdat ze het op overmacht willen gooien, maar dat is gewoon onzin
Gepost op 01/02/10 om 17:08 uur
Marly
Zover ik weer, is de term "hacker" hier in de discussie een paar keer gevallen, maar heeft Vodafone dit woord niet gebruikt, men had het over een "vervalste" aanbieding.

Overigens (off-topic ) kun je de Omnia en de 360 H1, hoewel beide door Samsung geproduceerd, nauwelijks met elkaar vergelijken : de Omnia is een goed toestel en de H1... tja...
Gepost op 01/02/10 om 17:45 uur
Zijn er nog mensen die de afgelopen dagen een n97 hebben ontvangen. Vandaag heb ik vodafone gebeld en mij werd meegedeeld dat de telefoon 1 a 2 weken voor activatie zou worden bezorgd. Aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd die op 2 maart plaatsvindt, verwacht ik het toestel vanaf half februari.
Maar ik hoor nu voor het eerst dat ze op deze manier te werk gaan en dit hadden ze mij de voorgaande keren dat ik heb gebeld niet verteld. Hebben mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd dit ook te horen gekregen?
Gepost op 01/02/10 om 18:50 uur
Menich schreef dat vodafone had gezegd dat er geknoeid was met het systeem. Ok, ze noemden geen hacker volgens die post van Menich. Maar ik denk dat het voor de case geen verschil maakt.
Gepost op 01/02/10 om 19:37 uur
Ik ben afgelopen zaterdag gebeld door Vodafone. De mevrouw zei dat de Nokia N97 tijdelijk niet meer leverbaar is, en dat zij ook niet weet wanneer deze binnenkomt. Ze heeft me wel per mail wat alternatieven aangeboden waaronder de H1, Xpress Music en nog wat andere niet interessante telefoons.

Dus ik denk dat ik gewoon maar wacht op de N97, of hebben ze toevallig ook nog een HTC HD2 toestel?
Gepost op 01/02/10 om 20:25 uur
@hierboven.

Zowzow helemaal gebeld door VF zelf? En ook nog op zaterdag?
Op tweakers word de n97 ook gevolgd en hebben er ook verschillende deze aanbieding. Helaas zit ik daar ook bij. (besteld voor de kerst).
Iemand anders had vandaag een bericht op het forum gezet nadat zei had gebeld. N97 was inderdaad op maar deze week kwam er een nieuwe levering.
Dus hoop dat we beiden deze week/volgende week eindelijk dat ding thuis hebbe....

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Tele2
Netwerk: T-Mobile
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (5 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €5,00 per maand
300 min/sms: €7,00 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
telfort
Netwerk: KPN