Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 1

Dit topic is gesloten
Gepost op 24/02/10 om 18:35 uur
@Criskras

Dat klopt niet, als je even twee pagina's terug kijkt, zie je dat DeBruin aangeeft dat je er via Google nog op de Omnia-aanbieding kunt komen. Alleen is het niet meer de 13,75 maar vanaf 22,50. Volgens mij mocht die link ook niet meer geplaatst worden maar daar ga ik niet over
Gepost op 24/02/10 om 18:58 uur
@hierboven.

Ging er mij even om dat de aanbieding nog gewoon te vinden was.
Echter die link plaatsen is geen ramp omdat deze actie toch nog maar loopt tot 1 maart! Dus die 2 weken heeft VF nu eens lekker pech!

Btw morgen 2 telefoons binnen waarschijnlijk Dubbele afspraak met de koerier. Kijken hoe dat uitpakt want ik heb er 1 besteld.
Gepost op 24/02/10 om 21:34 uur
@yamal, wanneer heb jij die Omnia II besteld?
Gepost op 24/02/10 om 21:39 uur
robbert-jan, kan je die site vertellen waar je die andere omnia II besteld. ik vind ook dat VF totaal niet klantvriendelijk is.
Gepost op 24/02/10 om 21:52 uur
Andere leuk deal betrof een Jet. (zie veronica gids, laatste pag.)
De Omnia2 is o.a. te krijgen via hier eerder geposte links, o.a deze.
Via google wel te vinden, v.a. 20,- p.mnd, veelal 22,50 p.mnd

Zijn er nu 3 mensen (forum posters) die de Omnia gekregen hebben?
robert-jan wijzigde dit bericht op 24/02/10 om 21:52.
Gepost op 24/02/10 om 22:06 uur
Offtopic:

Samsung Omnia II Olympic pack met gratis 8GB sd-kaart promotie

De actieperiode is van 1 februari t/m 15 maart.
De Micro SD card kan aangevraagd worden tot en met 31 maart 2010.

@blakabakra: ty

Gepost op 25/02/10 om 09:17 uur
Betreft Omnia 2;
Denk dat dit weer een collectieve actie wordt (bv rechtszaak...)

Hier ook alles goed de afgelopen weken, lag bij een andere afdeling, maar de bestelling zou hoe dan ook uitgeleverd worden.

Nu ineens het hacker/niet echte aanbieding verhaal.

Daarnaast komt er geen bevestiging what so ever, over bevestiging of afkeuring...
Gepost op 25/02/10 om 09:21 uur
@DeBruin

Denk je dat je met Millionaire pack (dat is volgens mij de 'normale' uitvoering/verpakking) kan deelnemen aan de Vancouver-actie voor de sd kaart? Er staat namelijk: Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack.
Maar je kan het proberen door de code (IEMI nummer?) van je telefoon in te voeren..
Ali-G wijzigde dit bericht op 25/02/10 om 09:21.
Gepost op 25/02/10 om 09:30 uur
waar kan je een samsung omnia 2 met 16 GB INTERN geheugen kopen? ik dacht dat de millionaire uitvoering 16GB intern was maar blijkt dus een 8GB uitvoering te zijn met 8GB extra MICROSD-geheugenkaartje, toch?
Gepost op 25/02/10 om 10:46 uur
Ik heb vandaag het volgende mailbericht gekregen van Vodafone:

Quote:
Geachte heer / mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een bestelling geplaatst bij Vodafone via een van onze partners zoals ANWB of bijvoorbeeld de AKN tv-gids.

Door het grote aantal reacties op de campagne is uw bestelling al enige tijd vertraagd. Tot onze spijt is de informatievoorziening over dit oponthoud niet optimaal geweest.

Wij doen er alles aan om te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt. Wij vinden het vervelend dat u er zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling.

Zodra wij meer informatie hebben over de levering nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Mijn bestelling heb ik geplaatst op 25 januari 2010.
Gepost op 25/02/10 om 10:57 uur
@Ali-G
Geen idee. De promotie geeft als voorwaarde:
Quote:
Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack.

Misschien dat de Tv-ers die het toestel al ontvangen hebben hier antwoord op kunnen geven?

Gepost op 25/02/10 om 12:44 uur
Vandaag weer gebeld. Hetzelfde verhaal als gister.

Vodafone beweert de Omnia II nooit aangeboden te hebben terwijl ik gewoon een bevestiging heb gehad een maand geleden.

Ik waag er maar een briefje aan:
Vodafone Libertel BV
antwoordnr. 10211, 6200 XV Maastricht

Gepost op 25/02/10 om 12:53 uur
Vandaag dus even gebeld met Vodafone. Ik heb mijn bestelling geplaatst op 11 jan. en daarna nog contact per mail gehad dat de N97 niet beschikbaar was op korte termijn. De klantenservice wist mij te vertellen dat op 8 maart een nieuwe lading N97s binnenkwam en dat deze dus midden maart geleverd zouden worden.

SIM-kaart heb ik wel binnen.
Gepost op 25/02/10 om 12:56 uur
Heb de Nokia N97 (niet de mini) 2 dagen geleden besteld.
Vandaag weer gebeld om te vragen of de telefoon op voorraad was en hoelang het nog zou duren. Als antwoord kreeg ik daarop dat ze de telefoon(s) niet meer op voorraad hadden en dat ze gister eigenlijk hoorde binnen te komen maar dat was dus niet gebeurd.

Ik weet niet of meerdere mensen de N97 hebben besteld en misschien al binnen hebben gekregen. Zouden jullie mij dan kunnen vertellen hoelang alles heeft geduurt bij jullie en wat Vodafone jullie heeft verteld.

Bedankt!

Gepost op 25/02/10 om 17:14 uur
Ik had mijn pa gewezen op de Omnia II actie, en hij had ook besteld, en hij krijgt soortgelijke verhalen van de VF-klantenservice. zijn nummerportering is er al wel door heen, en hij heeft al een werkende simkaart, én kreeg een brief van VF dat vanaf ergens binnenkort zijn abo ingaat en hij mag gaan betalen. T lijkt mij n beetje absurd dat VF zomaar hun contract kan negeren!
'T doet t in ieder geval goed op feestjes, dus ik vrees dat hoewel VF met die andere acties veel klanten wint, ze er op deze ook weer velen gaan verliezen...
Gepost op 25/02/10 om 21:54 uur
Samsung i8000 Omnia II actie op directsales.vodafone.nl
Google cache van 2 februari 2010

Lijkt me voor Vodafone moeilijk te onderbouwen dat de aanbieding niet bestaat... Alle aanbiedingen staan immers in de Google cache.
DeBruin wijzigde dit bericht op 25/02/10 om 21:54.
Gepost op 25/02/10 om 22:11 uur
@debruin
cool dat je die gevonden hebt. wat is cache?
Ik heb vandaag een briefje de deur uit gedaan.
Dan heb ik dit nog achter de hand.
Bedankt.
Gepost op 25/02/10 om 22:18 uur
@ de bruin
kan je die van 25 Jan 2010 ook laten zien?
Gepost op 25/02/10 om 22:19 uur
@ AliG

Quote:
Denk je dat je met Millionaire pack (dat is volgens mij de 'normale' uitvoering/verpakking) kan deelnemen aan de Vancouver-actie voor de sd kaart? Er staat namelijk: Deelname is alleen mogelijk bij aanschaf van het Samsung Omnia Olympisch Pack.
Maar je kan het proberen door de code (IEMI nummer?) van je telefoon in te voeren..

Ik heb het geprobeerd met het imei van mijn Omnia II milionaire pack en helaas, het lukt niet. Ik krijg de melding dat het imei adres niet in hun database bekend is.

Gepost op 25/02/10 om 23:18 uur
Ventieltje, dat vreesde ik al haha

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone