Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 1

Dit topic is gesloten
Gepost op 17/07/09 om 00:07 uur
Op dit moment ligt www.directsales.vodafone.nl eruit.

Gepost op 17/07/09 om 00:08 uur
Zonder www.

http://directsales.vodafone.nl
Gepost op 17/07/09 om 15:17 uur
Moderator
Sturen ze een email als ze komen bezorgen of bellen ze voor een afspraak zoals andere shops bij abonnementen doen, of staan ze opeens op de stoep met hun pinapparaat?
Gepost op 17/07/09 om 16:35 uur
Heb net ook weer gebeld met de KS, zelfde verhaal 'storing',
ze zeiden wel dat je een bevestiging krijgt als de storing verholpen is.
Hij kon wel mijn order zien.
Maar die personeelsaanbieding leveren ze dus wel...?
Gepost op 17/07/09 om 17:27 uur
Marly
@Koen: wanneer je pakketje bezorgd wordt door de koeriersdienst van Dynafix (zoals ons Vodafone toestel afgelopen oktober), dan bellen ze eerst voor een afspraak en sturen vervolgens een email ter bevestiging.
Gepost op 18/07/09 om 07:58 uur
ze zullen wel gaan leveren hebben/ gaan ze met mijn order van 7 mei ook doen. Zou donderdag gebeuren, maar de koerier van dynafix kon mij niet vinden. Werk in een groot ziekenhuis en ha duidelijk uitgelegd waar hij heen moest. Waarschijnlijk waren de letters SEH te moelijk voor de koerier. Heb mn beklag bij dynafix gedaan die sturen het terug naar vodafonen omdat di beleid is. Na twee leveringen retour. De eerste keer heeft vodafone een manco levering gedaan en dat zien ze ook als levering. Daarna KS gebeld of het niet gewoon per TNT kan. Vandaag even ouderwets de gegevens faxen en het zou in orde moeten zijn. we wachten af...........
Gepost op 18/07/09 om 14:29 uur
-) Die personeelsaanbieding van de N96 is ook geldig voor de Vastenlastenclub. Ze leveren die ook uit als je het personeelsnummer niet invult.

Note: ik was reeds vodafone lid, en heb dus abonnement verlengt. Hierdoor kon het pakket met de TNT worden verzonden omdat mijn gegevens reeds 1 jaar geleden gecontroleerd zijn.

Gepost op 18/07/09 om 16:20 uur
kan je de lg arena of samsung omnia ook zonder personeelsnummer bestellen? zijn deze dan ook al geleverd bij iemand?
Gepost op 19/07/09 om 15:09 uur
Is de Nokia 5800 uberhaupt al bij iemand geleverd? Ben het echt beu bij Vodafone!
mcjmeijer wijzigde dit bericht op 19/07/09 om 15:09.
Gepost op 20/07/09 om 12:56 uur
Net via de ANWB aanbieding een LG Arena besteld bij een vodafone 18.50 abonnement voor 200 min/sms + onbeperkt internet. Goede deal lijkt mij. Iemand al een LG Arena ontvangen? Is hij simlockvrij?
Gepost op 20/07/09 om 13:07 uur
ckeijer, Heb je een link voor mij van de ANWB aanbieding? Thanks!
Gepost op 20/07/09 om 13:12 uur
die mag ik hier niet posten .....dus als jij een andere optie weet
Gepost op 20/07/09 om 13:14 uur
@ vjenne

Die ANWB link staat enkele berichten hierboven.
Gepost op 20/07/09 om 13:15 uur
bij gsm topdeal is de LG ARENA zelfs verkrigbaar met 250 minuten van T-Mobile voor 14,50 met 2 jaar.
Dus deze is goedkoper.
Gepost op 20/07/09 om 13:19 uur
bij gsmtopdeal.nl heb je alleen minuten en geen smsjes + internet. Al met al is Vodafone dus een stuk goedkoper. Daarnaast heeft tmobile in Laren waardeloos bereik en slechte 3G dekking dus dat maakt de keus makkelijker...
Gepost op 20/07/09 om 14:25 uur
http://www.woonblick.nl
Net even KS gebeld of mijn bestelling goed is doorgekomen. Had de N5800 2jr met 150min/300sms besteld.Storing was inmiddels verholpen en de bestellingen werden verwerkt maar kon niet zeggen of ze de 5 werkdagen gingen halen. Iemand al toevallig iets binnen gehad die besteld heeft via anwb of tvgids??
Gepost op 20/07/09 om 14:25 uur
Net contact geahd met de KS. De storing zou zijn opgelost en alle orders worden vanaf nu verwerkt kan nog wel 1 a 2 weken duren voordat ze worden uitgeleverd. Maaaaaaaar de storing is dus opgelost.
Gepost op 20/07/09 om 22:40 uur
Heb ook nog contact gehad met de KS. Storing was opgelost. Nummerportering aanvraag was uitgevoerd. Toestel stond al gereserveerd voor me, dus na aanvaarding van de portering vanaf Orange zou het binnen 5 werkdagen bij me worden afgeleverd.
Gepost op 21/07/09 om 00:16 uur
erwin69, Hier ook het zelfde antwoord van de KS.
Gepost op 21/07/09 om 10:25 uur
erwin69, Laat even weten als je nummerportering is uitgevoerd en goedgekeurd door Orange want de mijne is gisteren ook ingediend bij Oranga. Thanks!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone