Vodafone Direct Sales aanbiedingen deel 1

Dit topic is gesloten
Gepost op 21/07/09 om 17:05 uur
Al weken geleden per sms een bevestiging gehad dat order is geannuleerd ivm foutieve prijsstelling,toch komt er vandaag doodleuk een factuur binnen met volslagen idiote specificatie.Goed opletten dus
Gepost op 21/07/09 om 19:38 uur
Net een telefoontje van dynafix gehad ze komen de telefoon vrijdag avond leveren. Dus het komt goed
Gepost op 22/07/09 om 11:58 uur
Ik zit nu ook te kijken naar een 50& deal voor lezers.

Deze dus: http://directsales.vodafone.nl/orderform.faces?shop=9&layout=default&phoneId=102

Maar betreft het hier nu een 2 jarig abonnement met 50% korting?

Wat bedoelen ze met ''moviepack icm zorgeloos internet voor 4,75 per maand''? Dus ook zorgeloos internet voor 4.75 euro per maand? Wat is ''moviepack'' en wat kun je er mee? Ik kan hier geen info over vinden.

Alvast bedankt voor jullie info advies.
Gepost op 22/07/09 om 12:04 uur
Dat betekent dat je 2 jaar lang de helft betaalt voor je abonnement en je internet. Reken maar na, 35 : 2 = 17,50. 9,50 : 2 = 4,75. 17,50 + 4,75 = 22,25.

Het moviepack zal wel een leuk extraatje zijn met een 8gb geheugenkaart. Zoiets stond in de sportweek van deze week.
Gepost op 22/07/09 om 12:21 uur
Zo zeg, dus internet zit ook al bij de prijs in!

Moet ik alleen een lezer zijn om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken of moet ik een abonnement op een van de bladen hebben?

Zou ik mijn bestelde abonnement (sim only 150 min + zorgeloos internet) nog kunnen omzetten naar dit abonnement? Lijkt mij een veel verstandiger keuze....
Gepost op 22/07/09 om 12:29 uur
Was even zoeken:
http://directsales.vodafone.nl/smm
SMM: Sanoma Men Magazine
Exclusief voor lezers van Panorama, Revu, Playboy, Autoweek en Sportweek

Dat 50& was dat 50+ magazine of iets dergelijks? Niet kunnen vinden.
Gepost op 23/07/09 om 18:10 uur
Net gebeld met de klantenservice en men melde mij dat je geen abonnee hoeft te zijn om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken.

Tevens nog gevraagd of mijn abonnement nog gewijzigd kon worden, maar dat was niet mogelijk. Ik moest mijn simkaart die ik gisteren had gekregen maar retour sturen met een Begeleidend schrijven. Beetje raar toch? Men kan toch gewoon mijn order telefonisch annuleren? Wie heeft hier ervaring mee?

Kan iemand mij nog vertellen wat Moviepack is? Live TV op je mobiel?
Gepost op 23/07/09 om 18:30 uur
Moviepack: een stereospeaker MS 410, een 8 Gb geheugenkaart en maar liefst 60 speelfilms voor je mobiel! Via de videosite van PlayNow
Gepost op 24/07/09 om 12:24 uur
Vodafone heeft mijn nokia 5800XM geleverd na een maand, maar wel geleverd...... En aangezien nummerbehoud pas 5 aug. ingaat is dat geen probleem.
Gepost op 24/07/09 om 12:46 uur
haantje, kun jij vertellen of jouw 5800 een simlock heeft? en is hij branded?
Gepost op 24/07/09 om 12:48 uur
Maandag de LG Arena besteld, dinsdag email van Debitel dat het nummerbehoud accoord is, woensdag telefoontje van Dynafix en gister mijn (gelockte) LG Arena ontvangen. Gelukkig kon een klein telecomwinkeltje in Hilversum die er in 10 minuten vanaf krijgen met een of ander apparaatje (wie weet waar je die koopt)?

Al met al snelle levering door Vodafone, misschien zaten de problemen hem vooral in het type toestel? Check trouwens wel het contract voor je het ondertekent, bij mij klopte er niks van. Na een telefoontje met de VF helpdesk werd het terplekke opgelost en kreeg ik een juist contract als pdf via de email. De koerier heb ik daar even op laten wachten (30 min ).
Gepost op 24/07/09 om 13:00 uur
http://www.woonblick.nl
Kloppen de contracten dat de beloofde korting ook 2 jaar is bij diegene die de telefoons al binnen hebben.Mijn aanvraag staat nog geparkeerd zeiden ze bij vodafone.... Mijn nummerbehoud moet gedaan zijn op 8 aug.Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken.Ze zeiden al dat ik even met orange moest bellen of ze het nummer nog even wilden vasthouden tot zeker 2 weken langer. word vervolgd
Gepost op 24/07/09 om 19:08 uur
Jawel, Vodafone heeft woord gehouden en mijn Nokia 5800 is geleverd.
Helaas is deze wel branded en simlocked, maar ach, met zo'n aanbieding moet je daar niet over zeuren.

Behalve de storing die er is geweest, is alles goed en soepel verlopen.
Gepost op 24/07/09 om 20:01 uur
Ook ik heb de 5800 vandaag ontvangen. Het is inderdaad een branded en simlocked toestel. Contract klopte. Moet alleen nu nog to 10 augustus wachten tot mijn huidige nummer actief wordt.
Gepost op 24/07/09 om 20:41 uur
Mag ik vragen wat er precies in je contract staat wat er bij geleverd is?

In mijn geval (Sony Ericsson W995) zou toch zo moeten zijn?

- 300 Aantal belminuten/SMS berichten
- SMS voordeel Blox
- Zorgeloos internet + moviepack voor 4.75
- Bovengenoemde diensten voor een all in prijs van 22,25 euro per maand

Link: http://directsales.vodafone.nl/smm

Waarom kiest iedereen toch voor de Nokia 5800? Ik vind de Sony Ericsson W995 een veel stoerder toestel......
Gepost op 24/07/09 om 22:41 uur
Omdat het de helft goedkoper is, namelijk 11,25 per maand.
Dit is wel zonder internet en moviepack.
Gepost op 25/07/09 om 11:11 uur
Is het zo dat de koerier het ondertekende contract weer mee terug neemt? Krijg je later dan je simkaart enz per post?
Die koerier was zo snel weg en pas toen ie weg was zag ik dat er geen contract meer lag. Vodafone is gesloten vandaag. Misschien weten degene die een telefoon gehad hebben dit, anders bel ik maandag wel even.
Gepost op 25/07/09 om 15:13 uur
Kopie contract + simkaart behoor je van de koerier te krijgen. Tenminste zo ging het bij mij.....
Gepost op 25/07/09 om 17:40 uur
nokia is simlocked en branded maar geen probleem voor mij alhoewel ik nu moet wachten tot 5 aug.
Alle andere functies kun je gewoon gebruiken, zo heb ik al genavigeerd en gewifi-ed

de simkaart heb ik nog niet neem aan dat ie later komt. wel een contract gekregen van de koerier waar op stond dat ik een telefoon kreeg, abo van 22,50 voor 11,25 de eerste 24 maanden en sms blox voor niets (sms verdubbelaar)
Gepost op 25/07/09 om 20:21 uur
Contract via e-mail binnen gekregen alsook de algemene voorwaarden (van 1 juli 2009). De SIM-kaart heb ik via de post mogen ontvangen. Actief per 1 aug, maar de nummerportering zal pas 20 aug plaats vinden. Ik zal nog even geduld moeten hebben.
De koerier heeft ook een copie van het contract en de algemene voorwaarden achter gelaten.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone