Misschien is de storing dat ze het gewoon druk hebben met al die aanvragen
|
Mijn bestelling maar geannuleerd....stond reeds vanaf 19 juni daarin. De "storing" die bewust tot minimaal 15 juli in die status word gehouden komt mij mijn neus uit Geen enkele navraag werd er gedaan om maar ook iets te doen om de deal wel rond te krijgen. Amateurisme ten top bij VODAFONE.
|
Ik had vorige week donderdag ook een bestelling gedaan via http://directsales.vodafone.nl/frontpage.faces;jsessionid=A123C274A55764A11CB51614DB7E416C tot vandaag niks meer vernomen behalve de bestigings mail. Dus vandaag nog maar eens gebeld. Ik kreeg een aardige dame aan de lijn. Ze kon mijn bestelling nergens in het systeem terug vinden. Daarop bood ze me aan om de bestelling nogmaals via de telefoon te doen. Nu hopen dat deze bestelling wel goed in hetsysteem is gekomen.
|
Ik heb ook besteld via de website gisteravond, vandaag nagebeld en mijn order stond gewoon geregistreerd (Aldus de 2e medewerker, de 1e kon hem niet vinden?), dus 'hij komt gewoon naar je toe' aldus medewerker #2.
|
"Mijn bestelling"stond dus van 19/6 t/m 8 juli gewoon in bestelling. Toestel was voorradig en daar bleef het dan ook bij. Tot minimaal 15/7 word je aan het lijntje gehouden. Waarom ???? Geenideee !!! Zogenaamd om dat de opdracht niet in het systeem verder ingevoerd kan worden, deze onzin was al bekend vanaf half juni. Waarschijnlijk een nieuwe afdeling van vodafone met de titel klantjepest.Ik heb vodafone dus leren kennen als een Str.ntbedrijf.
|
@ Thethe2005
hoe weet je dan dat ze pas vanaf 15 juli gaan leveren? en mijn orange duurt toch nog tot 15 aug.. dus ach. Wel vervelend als je al in juni besteld hebt ja :s
|
waar in het bestelproces vind er eigenlijk een controle op lidmaatschap of abonnee zijn plaats?
|
Gepost door Keihard op 03/07/2009 18:39 De orders voor de n5800xpres worden vanaf 15-7-2009 verwerkt.
Zelf ook gevraagd aan helpdesk en men verwacht dat uiterlijk 15-07 probleem is opgelost. Een maand lang een l.lverhaal ophouden en mensen laten wachten, vind ik triest zeker voor zo'n groot bedrijf.
|
@ BertH, Het gaat om tvgids.nl, die site kan iedereen bezoeken, geen lidmaatschapsnummer nodig. Bij andere (personeels)aanbiedingen wordt wel om een personeelsnummer gevraagd in het bestelformulier.
@ Thethe2005, Oh-ja, over heen gelezen! Hopelijk leveren ze snel na 15 juli..
|
het gaat ook om de ANWB, de Volkskrant en een lading tijdschriften als de Panorama en Sportweek..
Daar vroeg ik me bij af waar de controle op abonnee zit in het bestelproces.
De actievoorwaarden zijn, behalve bij ANWB, namelijk nogal vaag omdat die spreken over ''lezers van ...''. Dat zou impliceren dat je met een los nummer of proefabo ook lezer bent en voor de aanbieding in aanmerking komt
|
@ BertH, daar staat bij dat formulier niet over, dus ik neem aan dat ze er dan ook niet meer naar vragen. had even niet over die andere aanbiedingen nagedacht!
|
Precies. Een lezer hoeft geen abonnee te zijn Bij Sp!ts en Metro gaat dat ook wat lastig, staan wel vaak aardige aanbiedingen in
|
Vandaag de 15e weer contact gehad nu wordt de 5800 deal weer 5 dagen vooruit geschoven ivm technische storingen. Ik heb nog 4 weken maar wil toch graag de aanbieding snel hebben. Blijft een vaag verhaal bij vodafone???
|
Haha die vodafone jongens zijn gewoon grapjassen en gaan nu en nooit leveren, ik heb een maand !!! gewacht en nu mijn abbo opgezegd, ze zijn gewoon niet van plan om te leveren.
|
Vodafone zou mijn contract OVER 4 maanden verlengen, maar ze hebben de verlenging laten plaatsvinden op het moment van de verlenging doorvoeren, niet de einddatum van het contract. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, maar scheelt weer 4 maanden contract betalen
|
als het goed is vandaag de levering van de aanbieding die niet meer op TV mocht staan van vodafone. Overigens best jammeer dat TV het dan ook maar weghaald. Heb twee maande gewacht en heel veel frustratie maar goed. tee jaar met 50% korting ik vind het prima. De de rest zal ook wel geleverd worden maar een lange adem is nodig.
|
Ik heb deze topic beetje laat ontdekt maar door dat TM gedoe was ik toch op zoek naar iets nieuws. In de link zie ik dat er om nokia 5800 gaat icm 2 jaar abo, bij belnu kan het icm 1 jaar
|
@minismurfin: Ja leuk, alleen de 1e 6mnd 50% korting op abo-kosten, bij vodafone, gehele looptijd
@frkz: waar haal jij de info vandaan, dat ze vandaag gaan verzenden? status update, track&trace, ks?
|
Heeft iemand iets uitgeleverd gekregen van deze actie. Alleen een sim of met een toestel. M'n Orange loopt 3 aug. af met nummerbehoud...... maar ja naar welke abonnement vanwege het niet nakomen/uitleveren van aanbiedingen. Krijg bij vodafone nog steeds NUL. K.S mag het niet in het systeem invoeren vanaf hogerhand
|
Vorige week vrijdag bezorgd:
Vodafone N96 300min/sms + sms voordeelbox gratis (600sms) + internet voor 4,75. Totaalprijs per maand 22,25 en dat voor 24 maanden lang.
Uitgeleverd: jah, personeelsaanbieding, maar dat hokje laat je gewoon leeg 
oh tip: voor de N96, die is vodafone branden maar debrand m , stuk sneller toestel heb je dan door simpel een gewone firmware te gebruiekn
|