het verschil tussen een pap2t en een spa1001 is dat, hoewel beide 2 providers kunnen instellen, de pap2t 2 telefoonaansluitingen heeft, dus voor elke provider 1, en de spa1001 1 aansluiting heeft waar beide providers op uitkomen.
Is dus gewoon welke situatie voor jou het beste is.
Dat de modellen wat ouder zijn maakt niets uit, ze zijn bewezen robuust en goed, werkt bij mij ook nog na vele jaren.
Overigens is het mogelijk de pap2t via een truuk te flashen met spa1001 firmware, zodat op de 1e telefoonpoort beide providers uitkomen (heb ik).
ik heb trouwens prima ervaring met Voipbuster en andere merken van het moederbedrijf Betamax. Heb al jaren een 020 nummer via ze, en nu ook een duits nummer voor mijn verblijf in Berlijn
Budgetphone is ook prima, maar heeft ook addertjes:
Je kan alleen maar uitbellen (ook naar 0800 nummers) als je beltegoed erop hebt staan, maar dit beltegoed vervalt na een jaar! Tevens is het zo dat budgetphone erg onregelmatig de jaarrekening voor verlenging stuurt, dan weer na 1,5 jaar, dan weer eerder, maar als je vergeet binnen een maand te betalen moet je 10,- extra heractiveringskosten betalen.
Zo hebben ze beide hun dingetjes, maar zowel Budgetphone als Betamax bestaan al vele jaren en staan als degelijk en goed te boek. De klantenservice van budgetphone is overigens idd makkelijker te bereiken dan die van Betamax, maar Betamax is vele malen groter met tientallen merken.
birdie wijzigde dit bericht op 05/02/10 om 02:28.