dat was mijn overweging ook, gewoon te voordelig. Ik wilde weg bij Telfort, vanwege de nadelen:
-geen inzicht in overgebleven minuten
-afronding belminuten op hele minuut
-inflatiecorrectie ieder jaar
-0900 nummer voor klantenservice
-aansluitkosten
Maar ja, het gaat me hoofdzakelijk om mobiel internet, en dat moet er dus sowieso bij, en dan ben je bij andere abonnementen al tussen de 8 en 15 euro kwijt. Dus 12,45 euro en dan krijg je er ook nog 300 belminuten en 100 SMS berichten bij, dat is echt heel scherp.
Zo zie je dat het voordeel: de prijs opweegt tegen de nadelen (waarvan de meeste trouwens ook met kosten te maken hebben)
Bij verlengen zijn er geen aansluitkosten, dus deze retentie actie heeft zijn taak volbracht, ik blijf twee jaar bij Telfort :-)
Quote:
Heb je wel gezien dat het maar voor 25% van de looptijd van het abo (3 mnd van 1 jaar, of 6 mnd van 2 jaar) geldt?
Toen ik verlengde stond dat er NIET bij, en dus geld dat voor de hele looptijd, anders stap ik na 6 maanden naar de geschillencommissie. Aangezien het contract overduidelijk is, weet ik vrij zeker dat het voor de hele looptijd geldt bij mijn verlenging.
Als je een nieuwe sim-only besteld, dan staat er heel specifiek inderdaad bij dat het maar voor 3 of 6 maanden is. Maar bij verlenging is het een speciale ""Telfort Surf & Mail unlimited 2008 24 maanden Sim Only Retentie".
Dat is in het systeem van telfort dus een ander product.
Als ze de actie voor VERLENGINGEN hebben aangepast, is het handig te te melden in dit topic lijkt me.
Ik kan het niet meer checken, want ik heb al verlengt.
XCLTempesT wijzigde dit bericht op 02/08/09 om 11:52.