[Tringg] Tringg: Onbeperkt bellen, SMS-en en Internet

Gepost op 12/03/10 om 11:39 uur
ja de juiste intelling is alles leeg laten, dus een toegangspunt maken met welke naam je wil maar alle instellingevelden leeg laten.
Gepost op 12/03/10 om 11:47 uur
laat het nou net zo zijn dat ik er niet zo heel verstand heb. bellen met tringg resulteerde in het invullen van het volgende APN : internet.bt username en wachtwoord leeg gelaten.
dit zonder resultaat. Na een beetje googelen kom ik achter dat edge aan moet staan, maar ik kan geen edge vinden in het hele menu

Edit:
gelukkig had ik bossprefs geinstleerd.
wel jammer overigens van die tringg medewerkers, als ze het niet weten doen ze er ook geen kut voor.
anyway hij doet het!!!!!

Alles leeg en edge actieveren! dan doet ie et
raby wijzigde dit bericht op 12/03/10 om 11:47.
Gepost op 23/04/10 om 16:02 uur
Nou ik ga NU per direct mijn abonnement opzeggen bij Tringg.
Ik heb net 134,00 betaald als toegangsgeld en voor het Buitenland.

Het is ronduit schandalig dat ze hun abonnementskosten 20% verhogen !
Aangezien ik dit niet neem (ik krijg van mijn werkgever zo ook niet 20% extra salaris), en ik het idee krijg dat het hun toch niet uitmaakt dat er mensen opstappen, hoop ik dat meer mensen mijn initiatief ondersteunen en ook bij Tringg weggaan ! (het gaat mij niet om de 80 euro per jaar, maar op deze wijzen ga je echt niet met klanten om!)

Hun slogan:
"Vaste prijs, geen verrassingen"
Dit zouden ze ook moet aanpassen...er zit een fair user policy op, dus niets vaste prijs...maar daar valt mee te leven, maar het bericht dat ze zomaar even tussen neus en lippen door 20% boven op hun tarieven zetten, is zeker voor mij een verrassing !

Als een telco op deze manier zomaar omspringen met hun klant, door gewoon hun tarieven zonder pardon zo maar op te hogen, ben ik er volledig op afgeknapt en ben er klaar mee !

PS. Nu net mijn opzeg mailtje de deur uitgedaan.
Gepost op 23/04/10 om 16:06 uur
Ik kan alleen mar positief reageren
Ik heb nu 2 maanden tringg en ben zeer goed bereikbaar.
Ook in het buitenland. zeer overzichtelijk en je kunp per dag de stand van det belkosten zien. Zo word je nooit verrast met een hoge rekening.

Goed bereik en ik kom door heel nederland

( en ....nee ik heb geen aandeel in in Tringg ;-)

Gepost op 23/04/10 om 19:53 uur
Ik ben wel tevreden, ondanks de verhoging
ik bel meer dan 600 minuten per maand, en ook nog eens 2-300 smsjes. ook het internet(snelheid) bij tringg is redelijk tot goed.
hiervoor betaalde ik tussen de 60 en de 100 euro per maand, nu 'slechts' 30! en die 5 euro kan me geen zak schelen, er is namelijk geen andere alternatief!
Gepost op 08/05/10 om 13:08 uur
Hallo.. ik heb op 10 April Triing aangevraag, met nr behoud.
heb de mail meteen terug gestuurd met alle verdere info, maar heb de 135.- Euro pas 22 April betaald ( loon was niet op tijd )
Helaas heb ik vanaf het terug sturen met de info NIETS meer gehoord van Triing. Ook heb ik een mail getuurd op 03-05. OOK daar GEEN reactie op gehad.
Begin hem Nu eventjes te knijpen... een fatsoenlijk woord, mail te bevestiging zou al voldoende zijn ! ( toch ? )
Gepost op 15/05/10 om 10:05 uur
Vreemd dat op de tringg site de laatste twitter berichten alweer uit april komen, ruim een maand geleden... plaatst tringg geen nieuwe berichten meer (censuur?) of is de aandacht weg?
Gepost op 17/05/10 om 23:52 uur
Ik kwam toevallig deze aanbieding tegen van tringg:
http://www.simonlyoutlet.nl/sim-only/index/provider/Tringg+SIM+only+abonnementen+-+SIMonly+outlet+shoppen
Is een stuk goedkoper dan direct via de website.
Vraag me wel af of die shop echt betrouwbaar is, maar dat is een gokje wat je bij dit soort winkels moet wagen.
Gepost op 21/06/10 om 21:42 uur
Tringg is echt oplichterij,zij bepalen zeker wanneer je teveel hebt gebeld,behalve dat sturen ze je facturen van 5 maanden in 1 keer. Ze sturen rekeningen op wat totaal niet kan, ik zou in 2 weken 1037 smsjes hebben gestuurd,terwijl ik een fulltime job heb en een kind. Zou me god niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om zoveel te smsen. Ze sluiten je af maar incaseren steeds het abbonnementgeld. Ik ben al maanden afgesloten maar vrienden krijgen nog steeds gemiste oproepen van dat tel.nr.wat al een tijd is afgesloten. Als ik Tringg een mail stuur van hoe dat kan krijg ik daar geen antwoord op(heel vreemd. Nu ik er van af wil komen moet ik eerst mijn rekening betalen om van tringg af te zijn. Echt oplichters die Tringg. ben er helaas ingetrapt.
Gepost op 22/06/10 om 09:29 uur
ehh.. wat jij zegt klopt volgens mij niet!
Smsjes en belminuten worden als 1 unit gezien! Ik hou mijn bundel om de paar dagen in de gaten, en ik hoef gelukkig nooit bij te betalen .
Service is soms niet erg goed, hoewel ze wel moeite doen om het op te lossen.(zie mijn eerdere post betreft internet via tringg op de iphone)
Gepost op 22/06/10 om 10:28 uur
sjeroen
Ik was ook een beetje huiverig maar werkt nu goed. Ik heb sinds een paar dagen een nexus one en data iets meer dan op ander smartphone (15mb per dag). Tringg.nl/selfservice werk goed soms 1 dag achterstand.(zat voorheen bij vodafone en die konden er ook een potje van maken)

Dus dat het dieven zij en oplichters ben ik niet mee eens maar ja hollanders willen altijd voor dubbeltje op de eerste rang zitten. Ze hadden wat kinderziektes 31 minuten afbreken en niet bereikbaar zijn maar dat is nu bij mij in ieder geval niet meer zou.

ik bel 1000 min per maand met mijn tringg . Ben dus tevreden gebruiker. Als iemand weet waar je goedkoper 1000 minuten kan bellen met data bundel hoor ik dat graag ;)
sjeroen wijzigde dit bericht op 22/06/10 om 10:28.
Gepost op 22/06/10 om 13:55 uur
Is het bij Tringg mogelijk om je exacte verbruik in te zien?
En mensen al ervaringen met verlengen bij Tringg?
Blijf je dan ook het goedkope tarief betalen?
Gepost op 22/06/10 om 16:56 uur
sjeroen
niet helemaal je ziet zoiets

Op deze pagina kun je zien hoeveel units je in de huidige contractmaand1 hebt verbruikt. De verbruikgegevens worden 1x per dag bijgewerkt. De laatste keer is dit gebeurd op: 22 juni 2010 om 02:00.
9 november 2009 Startdatum contract
Active Status van het contract
414 Verbruik units Bellen en SMS (nationaal)
45 Verbruik units Data (in MB, nationaal)

Gepost op 23/06/10 om 15:14 uur
Oké ziet er wel betrouwbaar uit,

Al mensen die ervaring hebben met het verlengen na 12 maanden bij Tringg?
Gepost op 07/07/10 om 07:33 uur
Ik bel al een tijdje met tringg en dan de 3G variant .
het bevalt mij prima het gaat over het kpn netwerk .
wat de units ( belminuten) betreft is dat best veel 1250 units is gelijk aan 1250 bel minuten en ga maar eens kijken wat dat kost bij een andere provider .
zelf gebruik ik ook regelmatig de data van tringg en ook dit bevalt me prima .
de service is zelfs prima , laatst was ik vergeten 1 nota te betalen en werd geblokkeerd voor uitgaande gesprekken , ik kreeg netjes een mailtje met een link naar ideal , ff klikken inloggen bij de bank betalen en klaar en ik was binnen 30 min weer aangesloten .

maar ook bij tringg natuurlijk een min puntje zoals bij ieder ander .
en dat is in dit geval dat heel af en toe het wel eens voorkomt dat tringg niet werkt zoals het zou moeten werken dan is er geen bericht die verstuurd wordt en kan je soms even niet bellen erg irritant maar goed voor de prijs waar tringg het voor aanbied kan je natuurlijk geen wonderen verwachten
maar al bij al is tringg zeker een aanrader .
Gepost op 07/07/10 om 08:43 uur
Tringg: waardeloze service. Lage prijs inderdaad, maar daar krijg je dan een niet direct bereikbare klantenservice bij. Je kunt ze alleen bereiken door middel van een contactformulier op de website.

Gisteren al HELE dag geen bellen/sms/data mogelijk. Ben niet de enige. Op de website staat een zinnetje dat ze het gisterenmiddag al opgelost zouden hebben. Niet dus!

Terwijl ze toch met het netwerk van KPN werken, wat nu helemaal geen storing heeft. Ligt dus echt aan Tringg. Op de website van Tringg is de enige plek waar er iets over staat de contactpagina.

Gisterenochtend stond daar dat ze het in de middag opgelost zouden hebben. In de middag werd het avond. En nu staat er dat ze het vandaag hopen op te lossen. Nu al anderhalve dag niet kunnen bellen, sms, data.

Als je reageert via het contactformulier (enige manier dus) beloven ze binnen twee (!!) dagen te antwoorden.

Voor mij zeker geen Tringg meer! Goedkoop is in dit geval duurkoop. Weet iemand of je het contract om deze reden kunt beëindigen?
Gepost op 07/07/10 om 12:05 uur
blabla
Een storing kan overal voorkomen, bij elk bedrijf. Om het daar nu gelijk waardeloos om te noemen. Eigenlijk is het vooral waardeloos hoeveel mensen het beste voor het minste willen.
Gepost op 04/10/10 om 20:27 uur
tringg is een heele goede provider want je krijgt 1000 units dat is dus 1000 belminuten bij andere providers kosten 1000 belminuten over de 100 euro bij tringg maar 3o euro supper goedkoop me ouders gaan kijken of ik tringg mag hebben supper lau netwerk kpn man van rik bos email is van mij rikbos1995@hotmail.com mail me man
Gepost op 07/10/10 om 10:52 uur
mail me man!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone