volgens mij is dit net nieuw. Dus heel veel mensen zullen er nog geen ervaring mee hebben.
Altijd lastig om de betrouwbaarheid van een nieuwe (en nu nog kleine) aanbieder in te schatten. Tommy telecom had ook wat rare problemen met betalingen aan kpn als ik mij niet vergis. En toen Simpel net ver start ging waren daar ook wat problemen met de facturering heb ik begrepen van een aantal forum topics.
Andere virtuele aanbieders hielden het niet erg lang uit (EasyMobile, UPC mobile), of zijn door kpn opgekocht (Debitel)
Natuurlijk zegt dat allemaal niets over Tringg, de website ziet er in ieder geval netjes en duidelijk uit.
Dus de vraag is wie gaat het proberen? :-)
Ik heb net verlengd bij Telfort, dus helaas, Tringg gaat het voor mij niet worden.
Quote:
voip of iets dergelijke
Nee hoor, dat zou er echt wel bijstaan. Voip wordt door de meeste toestellen helemaal niet ondersteund, en heeft zoveel praktische bezwaren over een mobiel netwerk dat ze dat echt niet zullen doen.
Wel vraag ik mij af hoe hoe ze dit allemaal hebben geregeld. "onbeperkt" lokt nogal snel misbruik uit. De sim in een laptop modem, of in een simbox. Deze tariefstelling kan alleen maar als ze ervan uit gaan dat de klant net zoveel belt als gebeld wordt.
Zoniet dan zorgt het interconnectietarief ervoor dat ze deze prijsstelling nooit waar kunnen maken.
Ook zullen ze een vaste hoeveelheid MB's hebben ingekocht bij kpn, dus ook daar zullen ze op letten.
Ik denk dat ze sterk letten op de volgende twee zaken:
-verhouding bellen/gebeld worden (veel belangrijker dan totale aantal belminuten)
-data verbruik (niet boven de 1 GB per maand)
Ze zullen wel moeten, anders kost dit abonnement ze geld.
XCLTempesT wijzigde dit bericht op 04/08/09 om 13:24.