Nou, de overstap ging niet echt dat je zegt makkelijk.
Kreeg dag ervoor mail en sms met pincode van de nieuwe kaart.
Gisteren zou ik over gaan, maar chip bleef het doen hele dag.
Kon uitgaand bellen, tot ik er achter kwam van meerdere kanten dat ik niet bereikbaar was! Andere chip erin gedaan en daarmee kon ik bellen en gebeld worden. Slordig, had dan lowcall gedeactiveerd zodat je gsmscherm laat zien dat je geen verbinding hebt of een bericht gestuurd op het moment supreme!
Voicemail: op de simyo site staat "Het activeren, deactiveren of controleren (status opvragen) van een doorschakeling is kosteloos."
Nou niet dus, via lowcall kon je gratis AAN of UIT naar 1233 sturen. Nu kun je ##002# voor alle doorschakelingen (als voicemail aan staat) uitzetten doen, maar dat werkt niet. 12339 bellen zorgt ondanks belofte van de voicecomputer daar niet voor binnen enkele minuten. Paar uur later gebeld, en lijkt nu uit te zijn. Kijk je op je GSM bij doorschakelingen dan staat er nog steeds bij 'buiten bereik' en bij 'in gesprek' een doorschakeling naar +315306xxxxxxxx (dus 53 ertussen, dan gsmnummer)?
Op de simyosite inloggen lukte niet, met wachtwoord opvragen staat er een invulveld met 06-[ ] waar je onlogisch genoeg in het vak TOCH moet beginnen met 06xxxxxxxxx!
En ben je dan ingelogd, dan zie je bij gesprekskosten toch 2x 0,14 staan voor voicemail uitzetten
Hoe zit het nou met die lowcall-tarieven die je zou houden? Geldt dat alleen voor bellen en sms in nederland, de rest is simyo-tarief?