Sinds afgelopen woensdag 13-08 heb ik een vervelend probleem met het netwerk van Orange/T-Mobile. Mijn toestel (Orange SPV c100/HTC S310) geeft aan dat ik wel bereik heb, maar ik ontvang na een paar uur geen smsjes en kan niet gebeld worden. Het onbereikbaar zijn treedt dus pas na enkele uren op, alsof er iets misgaat met de netwerk-selectie.
Sinds woensdag is er uit het niets ook een GPRS teken op mijn scherm gekomen, wat er waarschijnlijk mee te maken heeft. Ik heb de klantenservice gister gebeld, die zeiden dat ik mijn netwerk handmatig op T-Mobile moest zetten en via de instellingen alleen het GSM netwerk selecteren.
Natuurlijk kan ik handmatig T-mobile netwerk instellen, maar ik mis de instelling om alleen GSM signaal te ontvangen. Helaas is alleen het netwerk handmatig op T-Mobile instellen niet genoeg, want momenteel heb ik nog steeds dezelfde problemen.
Ik zet nu mijn toestel elk uur maar even uit-aan, maar dit is niet ideaal. Hebben jullie verder nog tips? Bij voorbaat dank voor jullie reacties....