[Orange] Rekening historie Orange verder dan 5 maanden

Gepost op 18/08/09 om 21:14 uur
Is er iemand die weet of je via "mijn orange" verder dan 5 maanden rekeningen kan terug zien.

Ik had namelijk voor mijn vrouw een superdeal afgesloten en daar hebben ze bij orange een vreselijke puinhoop van gemaakt (eerst 0 euro bundel en nooit faktuurkorting gekregen). Het viel mij pas op toen er bij de t-mobile overgang nu geen korting bijstond, maar ik kan niet precies zien hoe het gegaan is doordat ik de historie niet verder dan 5 maanden kan zien, vandaar dus mijn vraag.
Gepost op 18/08/09 om 21:25 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Wat zegt de klantenservice?
Gepost op 18/08/09 om 21:33 uur
Dat weet ik pas morgen als de ks weer open is :-)

Maar ik vroeg mij af of iemand anders dit al eens aan de hand had gehad. Ik vind het nu eigenlijk heel vreemd dat je maar 5 maanden kunt zien, zeker omdat je geen papieren rekeningen meer krijgt,
Gepost op 18/08/09 om 22:29 uur
Dit is inderdaad apart ja. Voorheen kon je wel tot zeker een jaar terugkijken, dat weet ik 100% zeker. Nu zie ik ook dat ik maar tot 5 maanden terug kan downloaden of bekijken.

Heeft dit er niet mee te maken dat de rekeningen vanaf April '09 vaak te laat zijn? De rekeningen zijn nu pas beschikbaar een week na bekende de sms van "uw rekening bedraagt....".

Misschien was het Orange facturen-bestand inmiddels zo groot geworden dat bij de conversie naar een T-Mobile server alle oude rekeningen eruit gemikt zijn.

Wat ook typisch is, de betalingstermijn is in de loop van de tijd steeds korter geworden. Eerst werd het geld 2 a 3 weken na ingaan nieuwe maand afgeschreven, nu nog maar 1,5 week later.
Gepost op 20/08/09 om 16:35 uur
Volgens de KS kun je dus nergens meer de oude rekeningen nakijken. Je kunt ze nog wel tegen vergoeding nabestellen op papier. Beetje vreemde procedure, maar nu orange toch niet meer bestaat maakt het allemaal niet zoveel meer uit denk ik.
Gepost op 20/08/09 om 16:38 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Gratis tip: als je rekening online staat, gelijk ff downloaden en bewaren
Gepost op 20/08/09 om 16:51 uur
Ja, dat zou je inderdaad moeten doen, net zoiets als het maken van backups van je PC ;)

Meestal denk je er pas aan als het al te laat is, daarna doe je het een tijdje consequent en heb je ze nooit nodig, todat je weer wat verslapt waarna het uiteindelijk wel weer een keer misgaat. Niets menselijks is mij vreemd!
Gepost op 20/08/09 om 17:03 uur
Volegsn mij kan je ze bij een shop inzien, en als je aangeeft dat T-mobile verkeerd factureerd maar dit niet bewezen wil laten worden, heb je een leuk punt om NIKS te betalen voor je factuur.
Gepost op 20/08/09 om 17:58 uur
Bij T-Mobile zelf, is de duur volgens mij ook maar 6 maanden.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone