Voipbuster beltegoed

Gepost op 16/01/11 om 15:41 uur
Nu ze in Luxemburg zitten als Dellmont Sarl ipv Betamax in Duitsland, is het opwaarderen ook nog wat goedkoper geworden omdat Luxemburg een lager BTW tarief heeft.
Gepost op 17/01/11 om 01:43 uur
@ telek hoe bedoel je met het Voip tegoed naar 0900 nummer?/ By pay by phone moet ik namelijk het nummer intikken dat ik ga gebruiken om te bellen naar hun en via Voipstunt heb ik geen nummer gekregen.
Gepost op 17/01/11 om 09:09 uur
Quote:
@ telek hoe bedoel je met het Voip tegoed naar 0900 nummer?/ By pay by phone moet ik namelijk het nummer intikken dat ik ga gebruiken om te bellen naar hun en via Voipstunt heb ik geen nummer gekregen.

Je kan een telefoonnummer (vast of mobiel) laten verifiëren en dan koppelen aan je voip account.
Hoe dat precies bij voipstunt werkt weet ik niet, ik gebruik voipcheap en justvoip(9/10 cent naar mobiel), ik denk dat het wel op dezelfde manier gaat. Via het voipprogramma op je PC kan je bij je profiel een telefoonnummer invoeren en dat laten verifiëren, er wordt dan een keer naar dat nummer gebeld en jij moet dan een code invoeren.
Dat nummer wordt daarna ook meegezonden(bij nummerherkenning) als je gaat bellen. Daarna kan je dat nummer opgeven bij pay-by-phone.
Gepost op 18/01/11 om 00:34 uur
@telek, bedankt! Gebruik zelf een mac en dan via inbellen en nu net vaste lijn. Zal het dan even op de computer instellen.
Gepost op 21/01/11 om 22:12 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Met www.intervoip.com kan er nu voor 3 cent/min naar mobiel worden gebeld. Ook over sip en zonder starttik. Echter geen freedays.
Gepost op 16/03/11 om 23:08 uur
Opwaarderen via Ideal en via 0900 nummer opeens niet meer mogelijk.
Creditcard wel en handmatige bankoverschrijving naar Zwitserland.
Betalingsoverzicht van eerdere opwaarderingen is ook verdwenen.
Gepost op 17/03/11 om 08:37 uur
Ik gebruik voipcheap en justvoip , daar is Ideal betaling nog wel mogelijk, maar inderdaad geen 0900 meer, dat is wel erg jammer . Ook betalen via een 'local reseller' is niet meer mogelijk . Zou het komen dat ze nu ineens in Zwitserland zitten ? ( BTW bij Ideal betalingen is wel 15 % opeens)
Gepost op 17/03/11 om 10:16 uur
ideal staat er nu in ieder geval weer bij
Gepost op 17/03/11 om 11:18 uur
Ik kom helemaal niet meer in mijn account

Update: Alles werkt weer als vanouds

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone