[Telfort] Belstatus opvragen?

Gepost op 28/01/04 om 17:45 uur
Inderdaad. Klantenservice zei me vandaag dat de online rekening inzage er wel degelijk komt maar ze konden geen datum noemen. Ze waren er wel mee druk mee bezig omdat klanten er veel behoefte aan hebben. Tevens past dit beter in het rijtje van de Telfort-kenmerken: transparantie, eenvoud, lage prijzen. Het staat trouwens ook te lezen op www.telfort.nl ergens bij 'Mijn Telfort'.
Gepost op 20/08/04 om 14:16 uur
Even deze thread naar boven halen. Belstatus zal wel van de baan zijn, maar klopt het dat je ook op je (niet gespecificeerde) factuur niet eens meer kan zien hoeveel je verbeld hebt en wat je meeneemt naar de volgende maand?
Gepost op 20/08/04 om 16:22 uur
Bij het ondernemersabonnement krijg je naast de normale factuur per post ook een gespecificeerde factuur op internet. Daarop kun je precies zien hoeveel en met welk nummer is gebeld. Misschien komt een dergelijke specificatie op internet ook nog voor de particuliere facturen.
Gepost op 20/08/04 om 17:10 uur
@Melle: Ik kreeg eergisteren nog een (ongespecificeerde) factuur van Telfort, en daarin zag ik precies hoeveel minuten ik had gebeld, en het aantal minuten dat doorschoof naar de volgende maand...
Gepost op 31/10/04 om 13:40 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Ik kick dit topic toch maar eens omdat ik me afvraag of er misschien meer bekend is over het opvragen van je belstatus bij Telfort. Ik zit er namelijk over te denken om een Telfort 400 abo af te sluiten, maar dat gedoe met tellers enzo staat me een beetje tegen..

Iemand meer info?
Gepost op 31/10/04 om 13:54 uur
Een half jaar geleden zei de klantenservice nog dat zo'n systeem te duur was. Sinds vorige week kun je via Mijn Telfort online je rekening raadplegen (gespecificeerd op gespreksniveau). Volgens de klantenservice wordt ons binnenkort de mogelijkheid geboden om via de website doorschakelingen (bijvoorbeeld voicemail) aan en uit te zetten.
Ze waren er zich wel bewust van dat klanten het kunnen opvragen van hun belstatus zeer zouden waarderen en dat ze er daarom ook mee bezig waren. Maar dat zei Telfort 3 jaar geleden ook al....
Gepost op 31/10/04 om 13:56 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Op zich zit er dus wel schot in de zaak, als ze namelijk al zover zijn dat ze een online factuursysteem hebben ontwikkeld waarmee je ook online je diensten e.d. aan kan passen, is de stap naar een belstatus systeem niet meer zo ver weg als voorheen .
Gepost op 31/10/04 om 14:05 uur
Daar heb je gelijk in. De vraag is alleen: wil Telfort haar klanten inzicht geven in het aantal verbruikte minuten? Ik zou denken dat ze er niet onderuit komen, temeer omdat Orange, Vodafone en T-Mobile deze service al (jaren) bieden. Kunnen ze moeilijk achterblijven lijkt me al weet je het maar nooit.
De nieuwe eigenaar wilde wel servicegerichter gaan werken d.m.v. onder andere meer winkels. Wellicht past de belstatustool ook wel in dit straatje.
Gepost op 31/10/04 om 17:02 uur
Ze zijn er blijkbaar mee bezig, want je kan de hele dag al niet inloggen op mijn telfort.
Gepost op 31/10/04 om 21:23 uur
OT: Is dat zo, dat je bij T-mobile je bundeltegoed kunt opvragen? Heb ik nooit geweten... Hoe dan?
Gepost op 31/10/04 om 22:16 uur
T-Mobile website.. ff registreren en klaar is kees
Gepost op 10/11/04 om 17:42 uur
Ik zit er ook over te denken om een abo van Telfort aan te schaffen een Telfort 500 met sms bundel. Maar sms schijn je dus ook niet te kunnen natrekken. We leven in 2004 en moeten met (tellertjes) je eigen minuten bijhouden. Schandalig.
Gepost op 07/04/05 om 16:43 uur
Is het inmiddels al mogelijk om achter de actuele belstatus te komen?
Gepost op 07/04/05 om 17:52 uur
@ precise
Nee!
Gepost op 24/11/10 om 14:17 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Voor particulieren is het nog steeds niet mogelijk de belstatus in te zien ondanks dat Telfort hier al bijna een decennium mee zegt bezig te zijn.
Nu las ik op http://www.telfort.nl/zakelijkbeheer dit punt: - Actueel verbruik bekijken
Daarom besloten maar een zakelijke Telfort sim-only af te sluiten, omdat ze nog steeds wel het voordeligste zijn. En het lijkt erop dat het inzicht in het verbruik inderdaad in te zien is.

Helemaal vreemd dat het voor particulieren dan nog steeds niet inzichtelijk is.
Gepost op 24/11/10 om 18:43 uur
Quote:
Ja! Vanaf 1 januari 2011 komt Telfort met nieuwe voordelige abonnementen waarmee u de kosten in de hand kunt houden. Daarnaast biedt Telfort u vanaf dan de mogelijkheid om op verschillende manieren inzicht te krijgen in uw kosten en verbruik, zodat u dit kunt bijsturen.

Onder:
Zijn er ook voordelen voor mij?
Gepost op 24/11/10 om 20:07 uur
blabla
Dat inzicht in verbruik hebben ze al meerdere keren met datum en al beloofd. Eerst zien, dan geloven. Daarnaast zullen de nieuwe bundels voor een drastische verlaging van toestelvergoedingen gaan zorgen.
Gepost op 24/11/10 om 21:14 uur
Al sinds 2003 is het blijkbaar onmogelijk om je belstatus te controleren.
Zodra ze dit wel mogelijk maken lopen ze miljoenen euro's per maand mis.
Je word door de kat of de hond gebeten, je blijft ruimschoots binnen je bundel
en verbruikt dus lang niet alle belminuten waarvoor je betaald hebt of je belt
buiten de bundel tegen een extreem buiten-bundeltarief.
In beide gevallen levert dit Telfort gigantische bedragen op.
Als je precies datgene verbruikt waarvoor je betaalt ben je waarschijnlijk voor
Telfort niet echt interessant.
Derhalve verwacht ik niet dat men het binnenkort mogelijk zal maken.
Gepost op 24/11/10 om 23:00 uur
Wellicht neemt Telfort dan op 1 jan het saldo-systeem van KPN over. Die augurken geven, terwijl de bundel loopt van de 1ste tot de 1ste, saldo-info over bijv de periode 10e tot de 10e of 21e tot de 21e.
Heb je nog niets aan !!!
(En idd: eerst zien en dan geloven)
Gepost op 25/11/10 om 19:00 uur
jaggylicious
Ik heb hiermee ook lange tijd gezeik mee gehad, ik vond de beste optie om over te stappen naar een andere provider

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone