Deel 1 staat hier
De essentie: klanten van Orange hebben een brief ontvangen waarin een persoonlijk aanbod wordt gedaan om over te stappen naar T-Mobile. Wanneer de klant dit niet wil, kan het Orange-abonnement kostenloos worden opgezegd. Wanneer niet op tijd wordt opgezegd, wordt het abonnement automatisch omgezet en loopt door tot het einde van de initiële contractsperiode. Het opgespaarde Orange-tegoed blijft dan behouden en wordt (na een maand of twee) overgeschreven naar het T-Mobile abonnement.
Quote:
Gepost door dwizzy op 02/09/2009 23:59
@pingping en anderen, let op dat het nieuwe 'tegoed' exclusief btw is. Bij Orange was dat nog inclusief BTW. Zulks staat ook in een PDF verstopt onder My T-mobile, over de verschillen tussen je Orange en T-mobile rekening.
Opzegbrieven moeten naar het adres van
Orange:
Orange Nederland NV
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
In deel 1 staan meerdere klachten dat opzegbrieven niet aangekomen zouden zijn. Het verdient dus aanbeveling om er voor te zorgen dat je kunt aantonen, (tijdig) een opzegbrief verstuurd te hebben.
Quote:
Gepost door RikkiRikki op 03/09/2009 08:33
Ik wil hierbij iedereen die voldoet aan het volgende profiel:
1) opzegbrief gestuurd
2) toch omgezet naar Flex wegens niet ontvangen opzegbrief
3) tevergeefs geklaagd bij de Orange klantenservice
aanraden om contact op te nemen met webcare(ed)t-mobile.nl. Daar waar de Orange klantenservice beweerde niets maar dan ook niets te kunnen doen, was men bij webcare gewoon in staat abonnementen per direct kosteloos stop te zetten. Uiteraard moet ik nog wel spookfacturen betreffende eindafrekeningen afwachten, maar er is toegezegd dat die niet zullen verschijnen, ik heb goede hoop :-)
Onder users die hun abonnement om hebben laten zetten naar T-Mobile, zijn veel klachten dat met name de eerste factuur van T-Mobile, niet klopt. T-Mobile heeft dit bij de meeste users inmiddels erkent. De verkeerde bedragen worden niet geïncasseerd en er volgt en credit-nota.
[sub]Startpost aangepast[/sub]
Pinokkio wijzigde dit bericht op 02/09/09 om 20:33.