[Tringg] ervaringen factuur

Gepost op 06/09/09 om 20:20 uur
sjeroen
iemand al factuur binnen ben wel nieuwsgierig.
Gepost op 06/09/09 om 22:26 uur
http://superlutser.googlepages.com
kende de hele toko nog niet, maar als ik het lees met vast bedrag, dan valt er toch ook weinig over een factuur aan conversatie te vewachten ;)

Alhoewel, iets verder zoeken na ONBEPERKT te lezen, ja hoor, de 'fair use':
Quote:
Redelijk eigen gebruik betekent dat de Klant maximaal twaalfhonderdvijftig (1.250) units per maand gebruikt voor bellen en SMS, waarbij één (1) belminuut of één (1) SMS gelijk staat aan één (1) unit, plus, indien de Klant een Tringg 3G dienst afneemt die gebruik van mobiele data toestaat, maximaal duizend (1.000) units mobiele data per maand waarbij één (1) MB gelijk staat aan één (1) unit.

Dus ik kan me inderdaad wel iets van discussie voorstellen...
Gepost op 06/09/09 om 23:18 uur
sjeroen
ik vroeg het omdat tijdje geleden een provider begon simpel en zei simpel maar blijkt toch niet zo simpel ;)
Gepost op 07/09/09 om 07:39 uur
123456
Over dat 'ONBEPERKTE' staat al 1 en ander op http://www.telecomvergelijker.nl/thread/28251
Gepost op 22/03/10 om 15:13 uur
Inmiddels kun je op de website van Tringg zien wat je verbruik is bij Tringg
Gepost op 22/03/10 om 15:53 uur
Nu dit opic toch omhoogis gehaald gelijk maar een antwoord op de rest van de vragen hierin:
Je maandelijkse rekening is altijd het vaste bedrag wat is afgesproken, dus 24.95 als je Tringg hebt en 29.95 als je Tringg 3g hebt. Als je over de fair use policy een gaat kan je niet meer bellen, tenzij je per mail toestemming geeft om extra kosten in rekening te brengen. Bellen en smssen kostn dan 16 cent en internet 30 cent per mb. Stel dat je dat in 1maand accepteert dan is de procedure de volgende maand weer precies hetzelfde. ER zal dus nooit stilzwijgend geld gerekend gaan worden zoals bij andere providers als je buiten de bundel komt.
overigens kunnen klanten van Tringg tot 19 april aan een onderzoek meedoen over de klanttevredenheid. Hiermee kan je eenjaar gratis bellen winnen. kijk op www.tringg.nl/onderzoek

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone