www.TelecomVergelijker.nl
spacer
CeBIT 2010

Toestelreviews

08/03 Sony Ericsson Elm
08/03 Sony Ericsson Hazel
08/03 Samsung Diva Folder S5150
04/03 Nokia C5

MENU EN ARTIKELEN

TelecomVergelijker

Goedkoop mobiel bellen in 5 stappen
Uitleg voor gevorderden
Veel gestelde vragen en richtlijnen

Overzichten

Mobiel internet
Goedkoopste aanbiedingen per toestel
Populairste aanbiedingen

Handig

Opzegbriefgenerator
Nummerbehoud
Aanvragen unlockcode
Beltegoed opvragen
Contactgegevens providers

Video reviews GSM & Smartphones

T-Mobile SUPERAANBIEDING GRATIS Blackberry Bold 9700 i.c.m. Relax 25 en onbeperkt internet voor maar €26.90 per maand. Beste aanbod in de markt!

NIEUWS
04/03 Limiet op datagebruik in buitenland
28/02 T-Mobile wijzigt mobiel internet voo...
24/02 [UK] EU keurt fusie T-Mobile en Oran...

FORUM
10:49 [gsmweb.nl] Is hier sprake van misle...
09:56 [Aanbiedingen] Gratis simkaart HEMA...
09:37 [Aanbiedingen] [Afhandeling] Acer As...
08:23 [GSM toestellen] Samsung P960 vraagt...
20:46 [Aanbiedingen] Afhandeling Vodafone-...
20:36 [T-Mobile] Naderend einde Flex
20:00 [Aanbiedingen] Gratis Lycamobile sim...
15:41 [Aanbiedingen] Samsung Galaxy Spica...
13:53 [Providers] Friese provider Skilje
12:27 [Aanbiedingen] Geen 50%, maar 43% ko...

GSM REVIEWS
07/02 Samsung Omnia HD i8910
20/01 Nokia 6700
11/01 Nokia 6310i

WINKEL REVIEWS
08/03 phoneplaza.nl
07/03 bestelmaar.nl
06/03 typhone.nl

PROVIDER REVIEWS
21:09 Vodafone
20/02 Telfort
11/02 Ben

Google
TelecomVergelijker.nl Web

Forum bar:   Index   Zoeken   Actieve discussies  

/ Index / Aanbiedingen

Onderwerp: Scarlet One via Teletrends

1 2 3 4 5 6 7  >> 

Gepost door elyslam op 11/10/2009 15:20
Ik zat zojuist tijdens het ontbijt SBS6 te kijken (er was echt niks anders op de tv) en daar kwam de volgende infomercial voorbij:

http://www.scarlet.nl/scarlet-one/teletrends.php

1-jarig contract voor Internet+Bellen, met gratis Wifi station en DECT toestel voor €17,50 per maand zonder aansluitkosten. En ook nog een aansluiting voor mobiele telefoon, maar daar krijg je denk ik geen belminuten bij.

Nu heb ik geleerd: als iets te mooi lijkt, dan is het meestal ook zo.
Zit hier ergens een addertje onder het gras? En hoe is de kwaliteit van Scarlet? En waarom staan de abonnementen van Scarlet niet bij de online vergelijkers?

Gepost door schraagen op 11/10/2009 15:27
ERG interessant aanbod inderdaad! Jammer dat de voorwaarden niet online staan, want het aanbod lijkt idd te mooi om waar te zijn.

Gepost door elyslam op 11/10/2009 15:48
Ook de 'normale' aanbieding is niet slecht:

http://www.scarlet.nl/scarlet-one/

Deze is wel gewoon via Scarlet.nl af te sluiten.Ik neem aan dat de voorwaarden hetzelfde zullen zijn. Behalve dat je geen Wifi-station en DECT toestel krijgt.

Gepost door kenner op 11/10/2009 16:02
Oef
Een belbundel van 300 minuten voor je Scarlet mobiel kost...45.90 euro.
Is niet goedkoop te noemen.
Belbundels

Gepost door rvh op 11/10/2009 17:06
Sta op het punt Telfort aan te vragen, omdat ik geen adsl heb en geen vaste lijn. Daar heb ik voor omgerekend 17.50 p/m netto adsl incl de lijn.

Deze aanbieding lijkt me echter nog beter dus ik ben ook wel heel benieuwd. Begrijp ik het nu goed dat ik voor dat bedrag bij scarlet dus 1. de lijn heb, 2. adsl heb en 3. ook nog eens mobiel kan bellen voor een maandbedrag van slechts 17.50 euro en dan ook nog eens gratis een telefoon krijg en mobiek kan internetten?

Gepost door elyslam op 11/10/2009 17:24
@rvh

Ik denk het wel. Ik denk alleen wel dat je voor mobiel bellen en internetten gewoon voor je gebruik moet betalen (dus geen bel- of internetbundel)

Als iemand andere informatie heeft of Scarlet-ervaringen, laat het horen.

Gepost door Norge op 11/10/2009 17:56
Je krijgt alleen niet duidelijk welke snelheid je nu ongeveer zult gaan halen obv een postcode check en dan nog is dat fictief.
Verder zal het netwerk van BBNEd gebruikt worden ? En zoals bij elke provider zijn er overal slechte en goede ervaringen.
200 belminuten per maand is niet echt veel.

Gepost door theo1973 op 12/10/2009 14:01 - Laatst gewijzigd op 12/10/2009 14:15
Helaas is de aanbieding alleen geldig voor nieuwe klanten...

Scarlet levert niet over BBNed maar over KPN. De snelheid is tot 20Mb maar dat is bij alle aanbieders. Snelheid is wel constant en wordt niet afgeknepen zoals bij kabel wanneer het druk is op het netwerk. Postcode check is inderdaad indicatief. Snelheid heeft meestal weinig met de aanbieder te maken maar meer met de afstand tot de centrale. Dus als je bij Scarlet 18Mb haalt, haal je dat ook bij een andere ADSL-aanbieder.

Het is wel heeeeel goedkoop: ik denk de goedkoopste aanbieding op dit moment. En je krijgt aardig wat extra's: wifi-ding, 200 belminuten naar vast (geen begintik), vast siemens toestel en een SIM. En nog meer maar moet je effe op de site kijken.

De rest van de gebruikskosten (mobiel internetten, bellen naar 06 vanaf vast enzo), moet je wel betalen. Maar voor de vaste telefonie kun je nog extra belbundels afsluiten (zie site van Scarlet). Mobiel is niet zo goedkoop maar wel goedkoper dan de meeste pre-paid abo's. Onderling bellen (bijv. van mijn mobiel naar huis) is wel voordelig.

Iemand gaf een prijs aan van een "dure" belbundel. Deze belbundel is van vast naar mobiel: t.o.v. bijvoorbeeld KPN is dit toch wel voordelig.

Ik ben helaas al Scarlet-klant dus kan er geen gebruik van maken (niet helemaal eerlijk vind ik, maar goed). Ik ben over het algemeen behoorlijk positief: 1X een nieuw modem nodig gehad vanwege een tik op de lijn maar die had ik best snel. Een een probleempje met een factuur maar dit is automatisch opgelost.

Als je providers gaat vergelijken een paar dingen waar je ook op moet letten: onbeperkt bellen, is het wel onbeperkt, betaal je wel of geen starttik etc., is het een contract voor 1 of 2 jaar en betaal je het hele contract dezelfde prijs (deze aanbieding van Scarlet wel en is voor 1 jaar)etc. Verder er op letten dat combinatiepakketten van kabelaars handig lijken maar vaak erg duur zijn. Soms is het echt een stuk voordeliger om televisie alleen bij de Ziggo of UPC te nemen en de rest ergens anders. En als je alleen losse ADSL neemt zonder telefoon, moet je er op letten of de prijs met of zonder lijnhuur is.

Gepost door givemebeer op 12/10/2009 14:21
Hoe kan ik deze abo aanvragen.Moet ik teletrends bellen of kan het via internet ?

Gepost door theo1973 op 12/10/2009 14:28
Volgens mij alleen via Teletrends: zie link bovenaan.

Gepost door bcool op 12/10/2009 15:08
Quote:
Internet
Snelheid 4 Mb/s downstream (standaard)
8 Mb/s downstream (voor slechts € 4,95 extra p/mnd)
1 Mb/s upstream
Als je kijkt bij de specificaties van Scarlet-One staat dit er dus. Wat is het nou? Maximaal 20Mbit of maximaal 8Mbit tegen 4,95 extra per maand? Doet nou weer niet echt betrouwbaar aan zo he.

Gepost door givemebeer op 12/10/2009 15:19
De snelheid was bij mij ook opgevallen.Het zou best wel kunnen zijn dat de specs niet aangepast zijn.

Gepost door bcool op 12/10/2009 15:28 - Laatst gewijzigd op 12/10/2009 15:36
Vind ik dan wel erg slordig en onprofessioneel. Wat moet je nou geloven?
Quote:
Scarlet levert niet over BBNed maar over KPN
Als je bij Installatie service kijkt zie je modems van BBned. Ik had zo'n modem (de oranje) ook bij Alice indertijd. Dus wat is het nou? KPN of BBned? Wordt er zo niet duidelijker op.

Gepost door elyslam op 12/10/2009 17:01
Ik heb net Scarlet gebeld met de nodige vragen.Medewerkster klonk heel behulpzaam.

Dit vertelde ze me: snelheid is max 20mbit/s, afhankelijk van afstand tot centrale (zoals altijd). Toestel en wifi-station (ik denk dat ze daarmee een router bedoelen) mag je echt houden. 17,50 per maand blijft het hele 1e contractsjaar je maandtarief.

Toen ik haar vroeg, hoe kan dat zo goedkoop, gaf ze het antwoord dat ze zelden reclame maken en daardoor hun kosten heel laag kunnen houden.
Ik ga het in ieder geval aanvragen. Is het echt slecht dan ben ik max. 12*17,50euro kwijt en dan hebben we altijd nog de Geschillencommissie.

Gepost door bcool op 12/10/2009 17:06
Heb je ook gevraagd op welk netwerk ze zitten dan? En hoe dat zit met die foutieve info op hun site dan?

Gepost door elyslam op 12/10/2009 19:38
Fout

Gepost door elyslam op 12/10/2009 19:39
Netwerk heb ik niet naar gevraagd. Wat betreft de snelheid; ze ging een test uitvoeren op basis van mijn PC+huisnummer en daar kwam dan uit dat ik 20mbit zou moeten kunnen halen.
Ik krijg nog een schriftelijke bevestiging thuis. Mochten daar vreemde dingen in staan dan heb ik nog altijd de mogelijk houd om te annuleren. (wettelijke 7 werkdagen bedenktijd bij koop op afstand)

Gepost door TnT (banned_user) op 12/10/2009 20:30
Wel ff € 47,55 aftikken als je geen telefoonnummer hebt van kpn.

Gepost door everheard op 12/10/2009 20:33
ik zie de link om te bestellen ook niet, moet dat via de 0900 bestellijn?

Gepost door One2Call op 12/10/2009 20:52
@elysam
Wellicht een idee om, als je besluit te annuleren, dit aangetekend te doen...

In principe vind ik het een interessante aanbieding maar omdat er zo weinig cq. foute info rondom deze aanbieding is, laat ik hem vooralsnog aan m'n neus voorbij gaan. Ik doel dan bijv. op de prijs na het eerste jaar, 20 of 4 mb, BBned of KPN, in/excl vaste lijn etc etc. Dit soort info dient gewoon bij de aanbieding te worden vermeld zodat je niet afhankelijk bent van bijv. posts op TV (hoe betrouwbaar ook...)

1 2 3 4 5 6 7  >> 

Reageer...
Blijf per email op de hoogte van deze discussie (ThreadWatch)...
Rapporteer dit topic...