Mijn probleem met Scarlet is nog steeds niet opgelost!
Situatie:
Mijn Online abo, zou 1 december jl. aflopen en ik zou dan door Scarlet overgenomen worden.
Scarlet meldt mij dat ze ons "voor alle zekerheid" op 29 november zullen aansluiten op hun netwerk, zodat ik niet zonder internet en telefoon kom te zitten.
Prima... zou je denken.
Wat gebeurt er?
Scarlet besluit (buiten mijn medeweten!) ons, per 27 november aan te sluiten. Maar op 27 november kom ik tot mijn schrik erachter, dat ik helemáál geen internet/telefoonlijn meer heb!
Online weet niet hoe dat kan. Scarlet zegt, dat ze me pas per 1 dec. aan zullen sluiten(!)
2 December, na elke dag te bellen met Scarlet krijg ik eindelijk mijn modem, wat blijkt: Nummerportering is niet rond.
Zou ong. nog een paar dagen duren.
Wéér elke dag bellen, en ja hoor: 10 december, zou nummerportering plaatsvinden. Maar 10 december: Wéér niets!
11 December weer bellen: ticket wordt aangemaakt!
14 December weer niets, weer bellen. Wordt niet teruggebeld, krijg geen contact.
15 December: Als ik naar mijn huisnummer bel, knippert Phone 1 lampje, alleen de telefoon gaat niet over!
Bellen met Scarlet: "stopt u de stekker eens in Phone 2?"
Dat heb ik gedaan, maar daar heb ik zelfs een dode lijn. (hij knippert niet en ik kan ook niet uitbellen, bij Phone 1, WEL)
Waarschijnlijk is de modem niet goed, krijg ik te horen, ze wil me doorverbinden met de technische dienst en.... de lijn verbreekt.
Weer terugbellen, krijg ik iemand anders. HELE verhaal weer vertellen, na een lange tijd van wachten: ze gaat contact opnemen met de lijndienst, want waarschijnlijk is er iets misgegaan bij het overzetten v/d lijn. Ik antwoord: Maar uw collega, beweerde net, dat het aan de modem kon liggen, dus ik wil een andere modem.
DOET ZE NIET! Volgens haar ligt het niet aan de modem en "Phone 2 knop" zou het NOOIT doen, bij geen enkel ander modem, omdat ik maar 1 lijn heb.
Ik ben woedend, radeloos en vraag jullie: is het waar dat als je je telefoon aansluit in "Phone 2," en je hebt maar één aansluiting, DOET JE TELEFOON HET DAN NIET OF ZITTEN ZE GEWOON WEER UIT HUN NEK TE KLETSEN DAAR BIJ SCARLET?
Wat een onprofessioneel en ongeorganiseerd zooitje.
Ik ga hier een schadeclaim indienen, via mijn rechtsbijstandverzekering, want de schade die ik geleden heb, materieel en vooral IMMATERIEEL is zeer groot!