[GSM Winkels] [xtracheap4you.com] Te mooi om waar te zijn !?!

Gepost op 19/10/09 om 17:54 uur
Ga nu maar gelijk naar de politie om een afspraak te maken. Je bent opgelicht, daar is geen twijfel over mogelijk.

-geen adresgegevens.
-geen kvk gegevens
-mail verzonden vanuit een @gmail.com (= geen tracebaar IP)
-aan het lijntje houden

Er is letterlijk niets dat wijst op een bonafide bedrijf!
Gepost op 19/10/09 om 18:51 uur
Quote:
Gepost door jaimy op 19/10/2009 15:57
niet gekregen uiteraard, hij zegtr nu dat het met eigen koerier verzonden zal worden jaja. En dat ik mijn geld ook terugkrijg...

Dit is hun kaatste kans vandaag babyfoon of morgen naar politie we zullen zien

@ Jaimy,

En je krijgt je geld terug en zze verzenden hem alsnog met de eigen koerier. Brrrrr.... Ik moet er niet aan denken dat ik deze vage figuren aan de deur te krijgen.

Dus m.a.w. je krijgt 'm nu gratis? En geld terug en alsnog een nalevering. De kans is aanwezig dat ze inderdaad vandaag een babyfoon hebben gekocht en deze bij je aanbieden in de hoop dat je hier vermeld dat ze inderdaad geleverd hebben.

Hierdoor kunnen ze de indruk willen wekken een "betrouwbare webshop" te zijn, tot er meer gedupeerden zich gaan melden.

Dan is ineens de site uit de lucht en hoort niemand meer wat van ze.
Gepost op 19/10/09 om 19:03 uur
Geblokkeerd
hier doet die het nog hoor.
Gepost op 19/10/09 om 19:07 uur
site doet het nog..laatste vorderingen

Excuses van hun kant helemaal verkeerd gelopen, we krijgen de babyfoon gratis en hun eigen koerier komt het brengen. GFeld wordt teruggestort op mijn rekening jaja niet dus. op www.internetmisleiding.nl staat het volledige verhaal!

Heb telefoon nummer onderaan site gegoogeld en vond mail adres van iemand deze man gemailt en was geschokt hij gaat er ook werk van maken!

Gepost op 19/10/09 om 19:20 uur
Ze hebben het in hun algemene voorwaarden ook over de shop budgetstoreonline.com .....?
Waarschijnlijk gevalletje van kopieren van andere sites.....

Als ik klik bekijk, dan doet de site het niet.... Weer niet zo professioneel....
Gepost op 19/10/09 om 19:44 uur
geen geld geen babyfoon en geen reactie meer
Gepost op 20/10/09 om 10:58 uur
Ik heb op 15.10 digitale camera bij hen besteeld, de prijs was te aantrekelijk en geblind werd door de lage prijs, acheraaf stom natuurlijk.

Inmiddels heb ik site www.xtracheap4you kunnen traceren. Ik heb gegevens voor de geduuperden:
Ik weet niet of kan helpen b.v. als aanfiefte bij de politie:

Domain Name: XTRACHEAP4YOU.COM
Registrant:
None
federico gamipoli ()
aartsdijkweg
maasdijk
z-h,2676LE
NL
Tel. +31.003112345678
Created: 30-Aug-2009
Expires: 30-Aug-2010
Name Servers:
2.nseasy.com
1.nseasy.com

Administrative Contact:
None
federico gamipoli ()
aartsdijkweg
maasdijk
z-h,2676LE
NL
Tel. +31.003112345678
Technical Contact:
None
federico gamipoli ()
aartsdijkweg
maasdijk
z-h,2676LE
NL
Tel. +31.003112345678
Billing Contact:
None
federico gamipoli ()
aartsdijkweg
maasdijk
z-h,2676LE
NL
Tel. +31.003112345678
Domain Status:ACTIVE

Zelf ga ook bij de politie aankloppen.
Gepost op 20/10/09 om 11:53 uur
Het is jammer om te zien dat er meerdere gedupeerde zich langzaam aan aanmelden. Het is raadzaam om op deze website jezelf aan te melden zodat we een beter beeld krijgen van deze bende. Samen sta je immers sterker!
Gepost op 22/10/09 om 11:54 uur
Ben benieuwd of Jaimy zijn babyfoon en Alme zijn Digitale camera inmiddels hebben ontvangen.
We moeten nl. wel zeker weten of het oplichters zijn ja of nee.
Heb nl. op 13-10 ook een vraag hierover achtergelaten op
kopersbelangen.nl en hier tot op heden geen enkele reactie op ontvangen.
Gepost op 25/10/09 om 08:46 uur
@ Columbo,

Het lijkt me een duidelijke zaak dat xtracheap4you niet te vertrouwen is. Volgens dit forum van dezelfde eigenaar als budgetstoreonline.com was.

Te zien onder algemene voorwaarden van xtracheap4you.com onder punt 5.1! Niet echt slim van hem. Want budgetstoreonline was wel een oplichtingszaakje.

Een selectie van gedupeerden kan je hier terugvinden.

Even voor de duidelijkheid. Dit zijn alleen gedupeerde die zich melden op het forum van opgelichtopinternet.nl. In het echt zijn er dus vele malen meer slachtoffers!

Duidelijk genoeg Columbo?
Gepost op 26/10/09 om 20:33 uur
Ook ik heb sterk mijn twijfels bij deze internetwinkel. Ik heb interesse in een camera, de Panasonic Lumix DMC-TZ7. Deze wordt door xtracheap4you voor zo'n €100,00 euro onder de geldende prijs aangeboden. Op herhaalde verzoeken om adresgegevens en een normaal vast telefoonnummer wordt niet gereageerd. Ook op het verzoek of ik de camera op zou kunnen komen halen om er zeker van te zijn dat ik ook krijg waarvoor ik betaal heb ik geen enkele reactie gehad. Dit mag toch wel duidelijk zijn dat de mensen achter deze winkel op z'n zachtst gezegd geen eerlijke bedoelingen hebben. Immers als ze aan mijn verzoek hadden voldaan hadden ze mij een camera kunnen verkopen. Maar de Panasonic Lumix DMC-TZ7 voor €199,00 is inderdaad te mooi om waar te zijn om me maar bij de titel van deze thread aan te sluiten!

Ton.
Gepost op 27/10/09 om 00:20 uur
Gypsy

Is toch eigenlijk ook weer compliment voor deze site!
(Dus voor ons allemaal eigenlijk.)
Heb nu al flink vaak gezien, dat mensen na onze
reacties gelezen te hebben toch maar liever niet bestelden.
Bestaansrecht eens te meer bewezen. Power to Telecomvergelijker.nl!
Gepost op 27/10/09 om 10:48 uur
ZENGE
Ik ben overtuigd.
Dank zij dit forum heb ik geen Panasonic DMC-TZ7 gekocht en heb net als Ton Dekkers eest ook diverse malen gemaild met hun.
Ik zou zelfs de camera gratis krijgen als ik aan kon tonen dat hun niet leverden.
Zie bericht hieronder (in niet al te best nederlands)
-
Date: Wed, 14 Oct 2009 13:18:44 +0300

Subject: Re: Reactie op uw advertentie: Panasonic Lumix DMC-TZ7
From: xtracheap4you@gmail.com

Waar heeft u gelezen dat ik iemand geen goederen heb geleverd als u mij ene link geeft vandatik gene goederen heb geleverd krijgt u vanmij de panasonic lumix helemaal gratis
Gepost op 27/10/09 om 19:08 uur
Hij dacht zeker dat hij zijn hostingaccount ook gratis zou krijgen De website is inmiddels offline gehaald door de hoster. Kan natuurlijk ook zijn omdat hij daar zijn rekening niet heeft betaald (zie de regel die erbij staat). Rekening betalen is blijkbaar niet zijn hobby!

PS) Als je je gratis TZ7 krijgt wil ik hem wel overnemen van je voor 100 euro
Gepost op 28/10/09 om 14:44 uur
Oh, oh... ik was er al bang voor maar ik krijg nu ook het gevoel opgelicht te zijn... Ik had dus ook een babyfoon besteld:
de luvion platinum edition (Op MP advertenie 288958654) maar nooit ontvangen. Het bedrag (139 euro + verzendkosten) heb ik keurig
overgemaakt maar nu is de advertentie ook weg. Ook noemde de adverteerder een website, die is inmiddels ook verdwenen. De adverteerder heet Christian Stolte (verkoper 13668753) uit Amsterdam. De website die hij noemde heet www.xtracheap4you.com en email
info@xtracheap4you.com of xtracheap.nl@gmail.com Ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn geld, of is hier nog iets tegen te doen? Wij hebben 4 kleine kindjes (incl. tweeling) en die had ik dmv deze babyfoon in de gaten willen houden. Heeft aangifte doen zin? Als ik er geen geld mee terugkrijg laat maar, want ik heb het hardstikke druk... Shit!!!
Gepost op 28/10/09 om 15:00 uur
Ik verzoek u even te reageren op deze website. Hier kunnen wij u verder helpen! En ja, aangifte doen is absoluut noodzakelijk anders gebeurd er niks en kunt u zeker fluiten naar uw centen!
Gepost op 04/02/10 om 19:41 uur
En we hebben weer een potentiele nepwinkel:
winkelplein

Site ziet er niet betrouwbaar uit en ook de prijzen zijn niet geloofwaardig. Ik denk niet dat er iemand in trapt, maar het is het vermelden waar. ;)

Leveringsvoorwaarden en contactgegevens doen mij ook niet echt een gerust gevoel geven.
Gepost op 04/02/10 om 20:31 uur
bcool
Site ziet er erug proffesioneel uit! Als je hier in trapt verdien je het ook opgelicht te worden
Gepost op 04/02/10 om 22:30 uur
Ben ik met je eens, maar toch wilde ik hem even vermelden.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. ;)
Gepost op 05/02/10 om 08:33 uur
En een unlockte Iphone 3gs 32 GB voor 250 euro, 1 advertentie, 1 dag bekend op MP..... tsja dat is pas betrouwbaar.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//link.marktplaats.nl/290516481%3Fxref%3D1

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone