[GSM Winkels] [xtracheap4you.com] Te mooi om waar te zijn !?!

Gepost op 05/02/10 om 23:41 uur
Mogelijk gemaakt door gratiswinkel.nu. Disclaimer
Pagina gegenereerd op 2/4/2010 9:22:50 PM

ziet er inderdaad megabetrouwbaar uit, levering binnen 2 dagen, maar zo lang bestaat de site nog niet eens...
Gepost op 06/02/10 om 11:10 uur
Ben ik weer.

Wat denken jullie van deze webwinkel?

Site ziet er goed uit, maar toch wederom mijn twijfels. Los van zeer exclusieve mobieltjes voor een spotprijs bieden ze ook kleding, kostuums, tassen, horloges e.d. aan.

Maar een nieuwe breitling voor 200 euro kan ik me haast niet voorstellen. Net als een Iphone 32 gb voor 600 euro origineel simlockvrij?

Gastenboek kan ook door de persoon die achter de site zit zelf zijn ingevuld. Heeft iemand ervaring met kani-economics?

Wel apart dat de banner en de webnaam aangeeft kani-economics, terwijl de website in de adresbalk kani-electronics is.

Graag jullie mening.
Gepost op 06/02/10 om 11:21 uur
Wat zegt je intuïtie ?
Ik kan er niet bij dat er mensen op deze aardbol rondlopen die niet binnen een mum van seconde door hebben dat het om fraude gaat. Kwestie van logisch nadenken.
Gepost op 06/02/10 om 11:23 uur
mijn gevoel zegt:

"Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dit meestal ook het geval".

Vandaar dat ik ook niets bestel, maar vraag of er TV-ers zijn die ervaringen hebben met deze " webwinkel".
Gepost op 06/02/10 om 16:30 uur
heb je al geprobeerd iets in het gastenboek te plaatsen? ;)
en een layout die je van een kleuter nog niet verwacht... en ik zie ook nergens iets van keurmerk thuiswinkel o.i.d.
Gepost op 06/02/10 om 18:01 uur
ciao
En toch zijn er genoeg mensen die erin trappen....oplichters
blijven niet voor niets zulke websites bouwen.
Gepost op 07/02/10 om 13:59 uur
Net maar even een paar Vertu toestellen besteld.... Voor dat geld een megakoopje.
Gepost op 07/02/10 om 14:12 uur
@ leendertsinnema

Ik hoop dat je een geintje maakt. dat je niet echt besteld heb, want mijn gevoel zegt wel degelijk dat dit niet helemaal klopt.
Gepost op 07/02/10 om 14:35 uur
de getoonde vertu-toestellen lijken chinese namaak-kloons te zijn als je t mij vraagt; stylus, 2x accu, dual sim, 2MP camera, en een ontwerp dat in de buurt komt van.. maar toch nog steeds ver van verwijdert is.
Gepost op 07/02/10 om 14:46 uur
Ook aan de talen te zien die op de toestellen zitten lijkt me dit om imitatie chinese toestellen te gaan. Dat zou waarschijnlijk voor alles dat op de site staat wel zo zijn. Ook voor de kleding e.d.

Toch vraag ik me af of er inderdaad geleverd gaat worden? Ik ben benieuwd of leendertsinnema ook daadwerkelijk de vertu telefoons heeft besteld, of dat dit een synische opmerking was.

Ondanks dat het waarschijnlijk gaat om neppers heb je wel een exclusief toestel dat vrijwel niemand anders heeft. Nu weet ik niet hoe het gaat met de levensduur en bereik van die toestellen, maar toch.
Gepost op 24/06/10 om 20:04 uur
Ja op http://www.zoekertjesweb.be/telecom/ zie je ze ook wel eens verschijnen

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone