Ik kwam via marktplaats.nl een advertentie tegen van een originele simlockvrije Iphone 3Gs 32gb voor 579 euro. Nu kosten ze in België bij mobistar 675 euro simlockvrij.
Ik vind de prijs stelling eigenlijk te laag om echt te kunnen zijn, maar heb er een mailtje aan gewaagd. Ik krijg binnen 5 minuten (zondagavond om 20:40 uur) een mailtje terug (van een gmail-adres) dat ze te bestellen zijn via
www.xtracheap4you.com . De naam hierbij was Jozias Stofan
Ik heb even gegoogled uiteraard, maar vind 0 resultaten op xtracheap4you.com of xtracheap4you. Op zich wel opmerkelijk dat van een webshop 0 resultaten te vinden zijn, behalve van hun eigen site.
Het nummer dat er onderin bij staat komt overeen met het nummer in
deze advertentie Maar dit nummer is nu niet van Jozias Stofan maar blijkbaar van een d*ck commandeur.
Beide personen bieden geen duidelijkheid via de zoekmachine. Behalve dat Dick actief is op een 50+site.
Ik heb gemaild met de vraag of ik de Iphone ook kan afhalen. Vervolgens kreeg ik een mailtje terug dat dat ook mogelijk is en dat ze officieel een postorderbedrijf zijn.
De prijzen op de website zijn goedkoop maar opzich niet tegoedkoop om ongeloofwaardig te zijn. Maar met 0 zoekresultaten en bovenstaande gegevens vind ik het toch apart.
Wat denken jullie ervan?
Op zich ook wel vreemd, tenzij dat iemand