Gratis Lycamobile simkaart (zonder beltegoed)

Gepost op 22/10/09 om 17:05 uur
123456
Ik zag in een forensenkrantje een advertentie staan van Lycamobile voor gratis simkaarten. Aanvragen gaat via https://lycamobileeshop.nl/web/WebFreeSIMReg.aspx

Handig wanneer je nog een nummer moet parkeren of zo!
Quote:
Je nummer meenemen naar LYCAMOBILE
Je kunt je huidige mobiele telefoonnummer gratis meenemen naar Lycamobile. Om nummerbehoud aan te vragen, vul het formulier in dat in het SIM pakket zit of bel de klantenservice.

Bron: http://www.lycamobile.nl/faq.aspx?lang=NL
Gepost op 23/10/09 om 09:17 uur
http://www.elsinga.net
Bestelling (via de link hier) kan niet lukken:

Following validations failed :
Date of Birth is not in proper format.
Date of Birth cannot be left blank
Please select Secret Question or enter your own Secret Question.

Geboortedatum *kun* je niet anders invullen en een Secret Question selectgeren ui een lege dropdownbox kan ook al niet, daarna kan een eigen vraag invullen ook niet.

Als je via www.lycamobile.nl een gratis SIM aanvraagt klopt het formulier wel. SIM besteld.
Gepost op 27/10/09 om 19:52 uur
http://superlutser.googlepages.com
Wat een site... "niewe simkaart, klick hier"

"Alle promoties zijn uitsluitend geldig vanaf 12/10/2009 t/m 01/11/2009"

De acties (gratis SMS enzo) zijn leuk, maar tegen de tijd dat je je sim hebt/had schiet het weinig op.

Volgende addertje: "en blijft alleen geldig als de klant aan het begin van de week zijn/haar Lycamobiel nummer opwaardeert. Deze promotie loopt iedere week van Maandag tot Zondag"
Gepost op 04/11/09 om 19:56 uur
Ik heb een Lycamobile kaart bij een tankstation gekocht, (3 nov.) geprobeerd de simkaart te registreren. Dit lukte niet, de ks zou een nieuwe kaart sturen. Vandaag hoor ik echter, dat Lycamobile van de Opta 5 nov. om 16.00 uur moet stoppen. De opwaardeerkaart van 10 euro kan zo recht de prullenbak in!
Gepost op 04/11/09 om 20:47 uur
123456
Quote:
Toezichthouder OPTA heeft een uitspraak gedaan over het conflict. Bedrijven mogen besluiten geen zaken meer met elkaar te doen, als zij een zakelijk geschil hebben. Gezien de betalingsachterstand van Lycamobile, staat OPTA toe dat T-Mobile haar dienstverlening stopt.

Lees meer hier.
123456 wijzigde dit bericht op 04/11/09 om 20:47.
Gepost op 04/11/09 om 21:30 uur
Kijk even of je een nieue lycamobilekaart hebt, dus 1 op het vodafonenetwerk. Deze activitiet gaat namelijk wel gewoon door. als je nummer begint met 0684 zit je bij vodafone en kan je er gewoon gebruik van blijven maken.
Gepost op 05/11/09 om 07:35 uur
Het betreft hier inderdaad een kaart voor het Vodafone netwerk. Maar de kaart valt niet te registreren, dus dat belooft niet veel goeds. Ik zou voor vrijdag een nieuwe krijgen met 068-nummer. Eens kijken hoe betrouwbaar ze zijn. Die opwaardeerkaart van 10 euro nog even dus maar niet weggooien?!
Gepost op 05/11/09 om 08:21 uur
Waarom wil je die kaart zo graar registreren? Je kan ook zonder registratie op de site hem gewoon in je toestel stoppen en de opwardeerkaart gebruiken om beltegoed te krijgen. Ik ga vandaag ook eens een lycasim kopen. IK wil eens wat testjes doen, Vectone is namelijk van dezelfde organisatie en zit ook op het vodafonenetwerk. Ik ben benieuwd of smsjes bij Lyca ook zo vaak niet aankomen als bij Vectone.
Gepost op 05/11/09 om 11:10 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Waarschijnlijk bedoelt die registreren op het netwerk.

Ik kan nergens de nationale tarieven vinden op de website. Weet iemand wat de Nationale tarieven zijn?
Gepost op 05/11/09 om 12:14 uur
Ik bedoel dat de kaart wel zich aanmeldt op het Vadafone netwerk, maar ik kan nergens naar bellen of gebeld worden. De nummers 1244 en 1200 zijn niet bereikbaar. Kan dus niets met de kaart.
Gepost op 17/11/09 om 16:49 uur
123456
Tot op heden géén simkaart van Lycamobile mogen ontvangen.
Gepost op 17/11/09 om 19:36 uur
Een vervangende simkaart van Lycamobile op het Vodafone gratis ontvangen.
Gepost op 18/11/09 om 16:55 uur
123456
Net 2 simkaarten van Lycamobile bij de post. Had er maar 1 besteld. Van het briefje wat erbij zat:
Quote:
- uw mobiel nummer wordt zichtbaar als u de simkaart activeert door *102# te bellen.
- 7,50 extra beltegoed gratis als u uw nieuwe Lycamobile nummer registreert

Activeren is vandaag lastig vanwege netwerkproblemen bij Vodafone. Registreren kun je hier.
123456 wijzigde dit bericht op 18/11/09 om 16:55.
Gepost op 19/11/09 om 12:29 uur
Inderdaad, vandaag nog steeds problemen met Lycamobile, kom niet meer het netwerk op.
Gepost op 19/11/09 om 16:59 uur
123456
Van de website:
Quote:
Vanwege een landelijke storing bij onze netwerkpartner kun je momenteel niet bellen en sms’en met Lycamobile. We houden je zo goed mogelijk op de hoogte via onze website. Onze excuses voor het ongemak.

Gepost op 19/11/09 om 19:19 uur
Telesur en Vectone hebben dezelfde netwerkpartner als Lycamobile, maar werken vandaag normaal.
Gepost op 20/11/09 om 08:19 uur
we hebben weer signaal, wordt vervolgd!
Gepost op 20/11/09 om 12:52 uur
123456
Registratie op de website lukt niet. Na invullen van het online formulier krijg ik een foutmelding (String was not recognized as a valid DateTime).
Gepost op 20/11/09 om 13:46 uur
123456
De registratie is mij uiteindelijk gelukt via het Engelstalige formulier.
Gepost op 22/11/09 om 11:39 uur
@123456: bedankt voor de tip! Het lukte mij ook niet om te registreren via de Nederlandse Lycamobile site. Dit zelfde probleem had ik voorheen ook bij Vectone. Nu ik mij heb geregistreerd zie ik niet de beloofde € 7,50 op mijn saldo bijgeschreven.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
250 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone