Gratis Vodafone prepaid simkaart met €2,- beltegoed

Gepost op 01/01/10 om 11:29 uur
Quote:
Door al deze acties heb ik nu een lekker voorraadje voor vakanties en internetgebruik.

Is ook internet met laptop mogelijk met zo'n simmetje?
Gepost op 01/01/10 om 13:20 uur
123456
Of het met een laptop werkt weet ik niet, maar internet op mijn mobiel is te gebruiken met deze instellingen.
123456 wijzigde dit bericht op 01/01/10 om 13:20.
Gepost op 01/01/10 om 16:59 uur
Vraagje over de procedure v het verkrijgen van de welkomsbonus in de PRAKTIJK:

Kan de bonus van het ene simkaartje ook geboekt worden bij het beltegoed van een ander simkaartje? Of is de bonus ve. o6nummer gekoppeld aan dat bepaalde 06nummer?

In het verleden kon de eerste constructie bijv worden toegepast bij een Debitel-sim....
Gepost op 01/01/10 om 17:09 uur
123456
Quote:
Kan de bonus van het ene simkaartje ook geboekt worden bij het beltegoed van een ander simkaartje?

Lukt niet, die 5 euro bonustegoed wordt bij registratie toegevoegd aan de 2 euro die al op de simkaart staat. Alleen 'nieuwe' nummers krijgen zo de 5 euro van Vodafone. Debitel werkte volgens mij destijds met een 'losse' opwaardeercode, waardoor jou truc wel lukte?
123456 wijzigde dit bericht op 01/01/10 om 17:09.
Gepost op 01/01/10 om 18:06 uur
Ik heb net een sim in een Huawei E220 met Vodafone-instellingen geprobeerd, maar bij mij werkte het niet.
Gepost op 01/01/10 om 20:37 uur
@123456;
Nee, dan had ik er 5 moeten hebben gekregen.
Gepost op 03/01/10 om 19:33 uur
Deze actie spoort echt niet. Ik ben al een paar keer geweigerd, mijn dochter die heel ergens anders woont ook en nu heb ik het een van schoonzoons laten doen. Op de zaak waar hij werkt, dus met een bij Vodafone onbekend e-mailadres, etc.

En wat denk je....afgewezen, want ,,een tweede bestelling binnen 30 dagen".

Nou vraag ik je.....Dit is in ieder geval pure anti-reclame voor Vodafone.
Gepost op 04/01/10 om 17:13 uur
kukel
@hpahpa Vreemd, ik heb er zo in de afgelopen maanden wel een stuk of tien gescoord. Verander je ook je postadres? Daarop wordt ook gekeken.
Gepost op 01/03/10 om 23:27 uur
ZE ZIJN ER WEER!

KLIK

Heb net even 6 besteld. Wel apart natuurlijk; anders KAN het misgaan.
Bij registreren even denken om je emailadres, mag niet te vaak gebruikt zijn hiervoor. Geen hotmail of gmail emailadres gebruiken (advies). En met de tenaamstelling en adresgegevens/ leeftijd etc. "beetje creatief" zijn; aangezien per adres "maar" 10 kaarten geregistreerd kunnen worden. Dan dus geen E5,- extra!

Succes mensen!
Gepost op 01/03/10 om 23:44 uur
Belachelijk.. Ik had 3 stuks vodafone Z11 a 5,- besteld + 7 gratis simmetjes, krijg je leuk mailtje na paar dagen dat het teveel simkaarten zijn en je niks geleverd krijgt..
Gepost op 03/03/10 om 00:06 uur
Een beetje creatief zijn met adresgegevens van familieleden (eerst even om medewerking vragen), kan je toch weer een paar simmetjes opleveren.

Ben ook afgewezen voor de 6 bestelde sims (had de afgelopen 60 dagen al eerder gratis sims besteld, aldus voda...), maar heb 't nu bij 2 gehouden op bovenstaande wijze. Eens kijken hoe slim de voda-computer is.
Gepost op 03/03/10 om 08:30 uur
http://www.elsinga.net
Ik heb op eigen naar en adres 2 + 4 SIM's besteld en de bevestiging al in de mailbox. Nu nog wachten of ze ook echt aankomen. ;) En dan of er nog mooie nummers bijzitten, want daar gaat het mij om.
Gepost op 04/03/10 om 08:01 uur
http://www.elsinga.net
En de eerste afwijzing is ook binnen, voor de set van 4 stuks. De set van 2 is nog steeds niet afgewezen. ;)
Gepost op 04/03/10 om 08:38 uur
Mijn bestelling is ook afgewezen...

Quote:
* U heeft betaalwijze ‘creditcard’ gekozen. In sommige gevallen brengt dit een hoger risico met zich mee voor Vodafone. Daarom hebben wij besloten uw aanvraag te weigeren. Wij adviseren u een nieuwe bestelling met een andere betaalwijze te plaatsen.
* U heeft meer dan 2 prepaid-pakketten binnen 60 dagen besteld.
* U heeft meer dan 3 Vodafone prepaid sim-kaarten binnen 60 dagen besteld.
* Uw orderbedrag is hoger dan € 2000,-- exclusief btw.

Ik had er 5 aangeklikt, als ze nu gaan zeggen dat dat meer is dan 3 binnen 60 dagen...
Gepost op 14/03/10 om 11:15 uur
Weet niet of dit al bekend is maar hier:

link

kun je 5€ extra beltegoed scoren.
Gepost op 14/03/10 om 13:13 uur
de "gratis" simkaart kost inmiddels 99,99 euro ?!
Gepost op 15/03/10 om 19:15 uur
maar @ wrob

er staat toch 99,99 euro?:$
Gepost op 08/04/10 om 12:24 uur
weet iemand voor welke uiterste datum een gratis vodafone-sim, begin maart 2010 thuisbezorgd, nog geactiveerd kan worden? Er staat niks vermeld op de verpakking. Heeft iemand hier ervaring mee......
Gepost op 08/04/10 om 14:43 uur
Half januari heb ik er 1 geactiveerd die ik in febr. 2009 gekregen heb. Geen problemen ondervonden. De batchnrs. van al die gratis sims zijn gelijk (in dec. ook aangevraagd).
Gepost op 09/04/10 om 07:53 uur
http://www.woonblick.nl
Op 26 maart heb ik maar eventjes gemaild naar klantenservice waar mijn 3 kaartjes blijven. Kreeg vandaag dit terug:
(i)
Uw bestelling is hier retour gekomen. Helaas kunnen wij deze niet meer naar u uitsturen en zult u een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel(/i)

BETER LAAT DAN NOOIT.............

Iemand nog meer

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone