[gsmdealer.nl] gsmdealer levert niet en je geld is weg!

Gepost op 08/11/09 om 20:52 uur
Op 12 aug. jl. heb ik 'n Samsung 46" LED tv besteld ad 1689 euro op zijn hele professionele site.
Tv echter na 10 weken nog niet geleverd, vele zeer creatieve smoezen over o.a. toeleveringen, transport, beschadiging tijdens vervoer en opgave van meerdere niet te traceren transportbedrijven.(eerst in Son en later bij een zogenaamde bestelling dat we de tv willen ophalen ineens in Duitsland) Je bent wel je geld kwijt, hij blijft namelijk beloven dat er geleverd zal worden wat echter zelden of nooit gebeurd en na annulering wordt je geld ook niet teruggestort ondanks alle beloftes die hij opnieuw weer doet, omdat hij zegt dat hij het geld niet meer heeft??!! !! De site blijft actief en iedereen kan gewoon tv's e.d. bij hem bestellen kortom hij blijft iedereen tot op heden op dezelfde wijze oplichten.

Michel
Gepost op 08/11/09 om 21:07 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Doe aangifte bij de politie. Nederlandse zaak, Nederlandse wetgeving. Lijkt me niet zo moeilijk, hoewel het natuurlijk altijd vervelend is ...

Ander advies: eerst Googlen, dan pas bestellen ...
Gepost op 08/11/09 om 22:12 uur
Lijkt me niet heel erg betrouwbaar inderdaad.
Andere sites: lcddealer.nl en camcorderdealer.nl maar die zijn al uit de lucht. Iets zegt me dat ook die shops niet hebben geleverd, terwijl ze wel van dezelfde eigenaar zijn.
(Te checken via www.sidn.nl)

Overigens meen ik iets soortgelijks ook wel eens te hebben gezien op trosradar. Kwam er op neer dat ze door de bestellingen flink wat geld binnenhalen, dat op de bank hebben staan en dan flinke rente op trekken.

Trouwens: http://www.telecomvergelijker.nl/shop/87/forum/?thread_id=23913&post_offset=0&post_limit=20
rvh wijzigde dit bericht op 08/11/09 om 22:12.
Gepost op 09/11/09 om 01:06 uur
Even een kijkje genomen naar de inmiddels al oude berichten uit 2007.

De volgende vond ik erg leuk:

Quote:

Gepost door gsmdealer.nl (shop) op 14/10/2007 15:28
Om even in te gaan op de opmerking van Maria. Het 0900-nummer is destijds voor ons als noodoplossing in het leven geroepen en eigenlijk tot nu toe nog steeds gebruikt. Helaas is het inderdaad geen geweldige oplossing en ook binnen ons bedrijf zijn wij momenteel op zoek naar een goede oplossing, echter dat is voor een bedrijf niet even geregeld. Wij hopen eind dit jaar wel op een normaal netnummer bereikbaar te zijn.

Zouden ze nog nooit van een 06 nummer gehoord hebben?

Een 0900 nummer wordt altijd naar een normaal nummer doorgekoppeld, dus klinkklare onzin.

De nummers 0900, 0906, 0909 en 088 worden allemaal doorgeschakeld naar normale vaste lijnen.
Casper wijzigde dit bericht op 09/11/09 om 01:06.
Gepost op 09/11/09 om 15:53 uur
gsmdealer.nl heeft wel al een hele lange historie, ook qua wanprestaties. Ik heb zelf ook wel eens in de verleiding gestaan om daar iets te bestellen, prijzen zijn/ waren altijd concurrerend. Maar wat ik weet van oude zaken is dat het wel geregeld werd...
Gepost op 10/11/09 om 21:47 uur
Volgende keer misschien toch maar in een gewone winkel kopen?
Gepost op 10/11/09 om 22:00 uur
Moderator
Pinokkio
Je eerst verdiepen in de ervarinen die anderen met een bepaalde webshop hebben, kan al enorm helpen. Vaak komen mensen pas na een slechte ervaring er achter dat ze niet de enige zijn. Dat kan dus eerder ... door ff te Googlen
Gepost op 11/11/09 om 16:42 uur
Ze zijn van oudsher inderdaad heel goedkoop en claimden ook altijd maanden van te voren bepaalde toestellen al op voorraad te hebben. Ging vroeger om de SE P900 en SE P990. Van wat ik weet werdt de shop vroeger gerund door een snotneusje van 17 (was 1999). Veel is er blijkbaar niet veranderd.

Meest simpele is gewoon een honkbalknuppel in de auto te stoppen en even langs te rijden bij hem thuis.
Gepost op 11/11/09 om 21:55 uur
Moderator
Pinokkio
Moet je niet daar je honkbalnuppel bestellen

[sub]Want dan kan het wel even duren ...[/sub]
Gepost op 12/11/09 om 09:54 uur
Nee die heb ik op de markt gehaald bij de ontsimlocker van 5 euro

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone