[Debitel] Debitel O2 >>Debitel Telfort, opzeggen mogelijk ??

Gepost op 22/09/03 om 15:54 uur
Is het er een mogelijkheid tot het kosteloos onbinden van het contract naar aanleiding van de veranderde provider waar debitel gebruik van maakt?

Ik heb de vraag meerdere keren naar voren zien komen, maar nog geen concrete antwoorden gezien. Weet iemand hier wat meer van af??
Gepost op 22/09/03 om 23:11 uur
NEE
Kan niet
Slotje!
Gepost op 22/09/03 om 23:45 uur
Duidelijk
Gepost op 23/09/03 om 20:50 uur
sow, dat kun je ok even normaal mededelen, idioot
Gepost op 24/09/03 om 11:16 uur
rustig rustig...
dit gaat nergens over
Gepost op 24/09/03 om 15:40 uur
Ach, "idioot", heb wel eens creatievere opmerkingen naar m'n hoofd gekregen.
Het volgende:
Deze discussie is geloof ik al 2 keer geweest, het is dus een gemakzuchtige vraag.
De vraag zoals die hier gesteld is doet denken aan iemand die weg wil en daar alleen geld aan over wil houden ongeacht of het echt nadelig veranderd voor hem/haar.
Als je weg gaat bij een provider omdat je benadeeld word, dan vind ik het geen enkel probleem als je vragen stelt. Maar als je een vraag die al is gesteld nog eens stelt, zonder verder na te denken over het hoe en waarom van kostenloos opzeggen dan wekt dat bij vrij veel bezoekers irritatie op. Je kunt namelijk zelf al beredeneren dat als een leverancier van jouw levercier zijn AV wijzigt de jouwe absoluut NOOIT zal wijzigen, behalve als er daadwerkelijk veranderingen komen in je pakket.
Antwoord is dus nee, en als het kan nu graag een slotje ;)
Gepost op 24/09/03 om 15:53 uur
Dat klopt ja, ik wil inderdaad weg, en het kan me ook vrijwel niets schelen of als er iets veranderd is nadelig danwel voordelig is voor mij. Net als veel hier op dit forum zou ik zo zeggen. Maar jij natuurlijk niet, o nobele floris. Misschien dat een van de minder nobele mensen hier wel antwoord op wist. Maarja ik vroeg niet om te reageren als je het niet weet, dus ik weet niet wat je wilt hoor. Dit forum is volgens mij de perfecte manier voor jou om je frustraties uit je niet zo perfecte leven kwijt te raken. Maar misschien dat je ook nog echt kan laten zien waar het antwoord dan al is gegeven op dit forum, kun je je frustraties tenminste nuttig uiten.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone