@andreas2005
De halve prijs is de reguliere prijs bij Flex SO. HugoBoss was me voor!
Gisteravond iemand gesproken die bij de KS werkt en ik ben een stuk wijzer geworden.
De tarieven per min/sms worden pas maandag bekendgemaakt maar er is wel aan de medewerkers gecommuniceerd dat de tarieven goedkoper zullen zijn dan bij Vodafone en Hi. Het tarief buiten de bundel blijft 25 ct p/m en je betaalt, net zoals nu het geval is, per seconde met een minimum van 1 minuut. De bundels gaan van relax 15 tot Relax 175 (dus niet 150 wat ik eerder heb gezegd). Op de Relax 15 SO t/m Relax 45 SO krijg je 50% korting, op de hogere bundels 20% korting.
T-Mobile Grenzeloos krijgt toch één verandering: het ontvangen van gesprekken in in zone 1 wordt gratis, alleen het startarief wordt berekend.
Klanten met de oude tariefplannen bellen nog steeds gratis met de klantenservice, nieuwe klanten gaan het standaard beltarief betalen (dit gaat dus gewoon uit de bundel). Het nummer 08007111 verdwijnt, het andere nummer 0624001200 zal blijven.
Ik moet zeggen dat Relax 2010 best interessant is. Vooral natuurlijk omdat het beltegoed onbeperkt houdbaar is, maar ook omdat aanvullende bundels per maand opgezegd kunnen worden (mits deze niet bij start contract zijn aangesloten). Wat ik als zeer positief ervaar is dat T-Mobile niet de andere providers volgt met het verhogen van het tarief voor bellen buiten de bundel.
Aanvulling:
Bij een overstap van Flex naar Relax 2010 neem je je opgespaarde beltegoed mee.