Vodafone netwerk ligt hier in Rotterdam plat? Misschien landelijk?
edit
Klanten van Vodafone kunnen niet bellen of sms'en door een landelijke storing. Het is onbekend wat de oorzaak van de storing is en ook is onduidelijk hoe lang deze nog kan duren. In sommige gevallen ligt de dataverbinding er ook uit.
De storing is aangemeld bij Vodafone om kwart over een. Rond diezelfde tijd meldden diverse tweakers op GoT dat zij niet meer konden bellen of internetten. Klanten die de klantenservice bellen via een vast nummer krijgen te horen dat er een landelijke storing is. Onbekend is of deze alle klanten treft.
Vodafone heeft afgelopen jaar te maken gehad met meerdere storingen, maar die traden vooral op bij het 3g-netwerk van de provider waarbij er geen dataverbinding mogelijk was. Nu gaat het vooral om bellen en sms'en, aldus de klantenservice.
bron tweakers.net
|
Hier staat ook het e.e.a, o.a dat vodafone eerder vandaag werkzaamheden had uitgevoerd aan haar netwerk.
|
Mobiel Amsterdam ligt ook plat, evenals onze vaste nummers die ook sinds kort via vodafone lopen
|
Staat ook op Nu.nl ze liggen landelijk helemaal plat.
Ook hun website ligt plat, dat vind ik wel weer opmerkelijk.
|
Met z'n allen naar Groningen want hier geen last van storing.
|
Kan hier (Zuid-Limburg) ook niet bellen met Vodafone, data-verbinding werkt gewoon.
|
Op twee nummers helemaal geen bereik. En het komt net verkeerd uit als je wat belangrijke zaken moet regelen 
Eh hoe kan het dat ik wel regioinfo krijg vol bereik heb maar geen netwerktoegang? (K800i)
|
Kan inmiddels weer bellen met Vodafone (heb overigens de hele tijd kunnen bellen, heb tweede phone bij me, met KPN )
|
Ook ik lig er inmiddels al een paar uurtjes uit bij Vodafone hierin West-Brabant ... eigenlijk nog nooit problemen gehad met deze provider, maar eens moet de eerste keer zijn toch?
|
Titel aangepast 
Ook ik ondervind problemen. Beetje jammer dit ...
|
Kijk op http://twitter.com/VFWebRelations voor het laatste nieuws over de storing.
|
Helaas werkt het nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog een mobiel KPN nummer, kon ik toch de telefoontjes doen die ik wilde doen.
|
Intussen wel netwerk maar niet kunnen bellen en smsen op mn beide nummers. Voor het noodgeval heb ik nog beltegoed van deze actie
|
Wilde net ff op de website van vodafone kijken: Die ligt er ook uit.
|
@Navi, dat is wel heel Oud Belegen Beltegoed
|
Hier in Utrecht reden zelfs geen trams , omdat de bestuurders schijnen te communiceren via het Vodafone netwerk. Zolang dit niet kan , mogen er geen trams rijden.
|
Ik ben wel benieuwd naar meer info over die trams dan. de NS heeft een eigen GSM rail netwerk speciaal voor treinpersoneel. Als de trambestuurders Vodafone gebruiken en zonder bel mogelijkheid de trams niet rijden, hoe doen ze dat dan bij overbelasting van het Vodafone netwerk in de spits?
|
Nu ik bel met Vectone en krijg ook geen verbinding opmdat ze bij Vodafone op zitten.
Het is gewoon zoals zo vaak heel heel slecht met Vodafone.
Ze moeten eens goed hun best doen en niet altijd zitten kloten op hun servers.
|
Quote: Vodafone kampte met storing Uitgegeven: 18 november 2009 13:54 Laatst gewijzigd: 18 november 2009 23:12
MAASTRICHT - Alle klanten van Vodafone hebben woensdag een tijd niet kunnen bellen en sms'en. De storing begon aan het begin van de middag en was tegen het eind van woensdagavond verholpen. De oorzaak is nog niet bekend. Daar moet donderdag meer duidelijkheid over komen. Dat liet een woordvoerster van het telecombedrijf woensdag weten.
Een groot deel van de klanten kon niet mobiel bellen en berichtjes versturen. Ook de website van Vodafone was slecht bereikbaar. Bovendien had ook het dataverkeer last van de storing.
Door de telefoonstoring reden er geen trams tussen Utrecht, Nieuwegein en IJsselstein. Alle communicatie met de verkeersleiding gaat via het netwerk van Vodafone. Het is nog steeds niet opgelost, ook niet na het opnieuw aanzetten van beide toestellen
|
Nou kijk maar uit! Ze liggen de hele dag al plat, en nu nog steeds! Waar mensen dus niet goed van worden, maar dan ook nog eens als ze het even tussendoor weer doen worden smsjes meerdere keren verstuurd terwijl je ze maar 1x verstuurd! Waardoor het je dus meer geld kost! Lekkere zooitje daar dus. Ik ga denk ik maar overstappen, dit is niks. Zal ze het ook laten weten zodra ik weer kan bellen.
|