[T-Mobile] Voicemail na bezet / niet bereikbaar?

Gepost op 19/11/09 om 07:53 uur
Hugo Boss
Hier thuis hebben wij allemaal een T-Mobile abonnement waarvan de voicemail uitgeschakeld staat. Als iemand in gesprek is, of de telefoon staat uit, krijg je netjes deze melding en kost het je geen geld en krijgt de betreffende persoon later een sms met een gemist gesprek.
Als ik nu bel, en de telefoon staat uit of is bezet (wegdrukken), krijg ik het volgende: "welkom bij voicemail. toets uw 06-nummer om toegang te krijgen tot uw eigen voicemail"

Meer mensen die dat hebben? Is dat een storing, of een sneaky manier om extra inkomsten te genereren? want de minutenteller begint wel te lopen nu... ;)
Gepost op 20/11/09 om 00:07 uur
Yre
Misschien heb je per ongeluk nog een doorschakeling actief staan? Toets ##002# in alsof je dit belt. Met deze code verwijder je alle doorschakelingen.
Gepost op 20/11/09 om 01:56 uur
##002#[zendtoets] is te proberen, maar zal zeker gevolgd moeten worden door per mogelijke doorschakeling in het toestelmenu van iedereen bij Hugo Boss thuis de status op te vragen en vervolgens elke eventuele doorschakeling annuleren. Dan toestel even uit, vervolgens weer aan (nieuwe instellingen zijn dan van kracht, hoop ik...).
Als dit niet wil, wordt het 1200 (KS) bellen...
Gepost op 20/11/09 om 14:50 uur
Ik heb het toevallig ook bij iemand gemerkt die ik gebeld van afgelopen week. Kreeg precies dezelfde melding, terwijl dit voorheen nog niet was. Zou wel erg sneaky zijn idd...
Gepost op 20/11/09 om 18:18 uur
Moderator
Windstorm
http://www.windbel.nl/
Wat is de melding als je *#61# in toetst?
Gepost op 22/11/09 om 20:50 uur
Moderator
Ik heb dat zelfde gehad, dat bleek een storing in het voicemail systeem te zijn. Ik kreeg dat trouwens ook te horen als ik 1233 vanaf de mobiel belde. Na 3 keer bellen met de klantenservice bleek ik een medewerker aan de lijn te hebben die zijn best voor mij deed en het wel echt kon oplossen.
Gepost op 23/11/09 om 17:36 uur
Hugo Boss
Nee, het lag zeker niet aan doorschakelingen.. een dag of 2 later was het weer over
Vreemd, zal wel storinkje geweest zijn ;)
Gepost op 23/11/09 om 20:20 uur
Yre
Ik had vorige week een Telfort klant met exact hetzelfde probleem. Bij hem was het verwijderen van alle doorschakelingen de oplossing. Het kan best zijn dat hij onbedoeld een doorschakeling had geactiveerd naar een T-Mobile nummer?

Gelukkig dat het probleem bij jou uiteindelijk vanzelf is verdwenen.

Gepost op 24/11/09 om 01:54 uur
@Yre;
Quote:
Bij hem was het verwijderen van alle doorschakelingen de oplossing.

Vandaar mijn reactie. Had dit in familiekring zelf bij vodafone zowel bij abo als bij pp meegemaakt en heb t probleem gekraakt door mijn beschreven strategie.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone