[Afhandeling] Samsung Star voor €25 bij T-Mobile Relax 100 SO 1 jaar

Gepost op 19/01/10 om 12:46 uur
@pinquin: gebruik de simkaart niet, maak het pakket niet open en binnen 7 dagen mag je alles retourneren.
Gepost op 19/01/10 om 12:51 uur
@zon
Probleem is dat de mail van Castle precies 7 dagen na mijn annuleringsmail is verstuurd. Voordat ik het pakket ontvang zullen de 7 dagen om zijn.
Aanvraagdatum: 9-1-2010
Annuleringsdatum: 12-1-2010
Antwoordmail Castle: 19-1-2010
Gepost op 19/01/10 om 12:52 uur
Na ontvangst heb je nog 7 dagen! Maar heb jij opdracht gegeven het abonnement meteen in te laten gaan? Want deze regel geldt dan niet voor je abonnnement waar je dan wel aan vast zit.
Gepost op 19/01/10 om 13:00 uur
Ja, abo is direct ingegaan
Gepost op 19/01/10 om 13:00 uur
Hugo Boss
Tellen de dagen niet vanaf de afleveringsdatum? ;)
Gepost op 18/02/10 om 10:14 uur
http://www.woonblick.nl
Ik heb dit abonnement bij castle afgesloten maar is bij tmobile verkeerd verwerkt in de periode dat ze overgingen naar die nieuwe abonnementen zodat ik nu de volle mep betaal + sms starter. Het is bekend bij castle en zijn er mee bezig. Ik vroeg me af of er meerdere mensen waren waarbij het fout is gegaan?
Contact met castle is goed.Mijn abonnement is: tmobile 150so+30sms mat samsung star voor €25,- voor het maandbedrag van €7,50 voor 1 jaar.
iemand meer?
Gepost op 18/02/10 om 12:14 uur
Ik had een relax 100 Simonly voor 6 euro/maand , 1 jaar afgesloten, kreeg ook een verkeerde factuur van T.Mobile, nl. 7,25 per maand i.p.v. 6 euro. Gebeld met KS en werd door hun gecorrigeerd, creditnota was er binnen een paar dagen, nog voordat het bedrag werd geincasseerd, zodat ze gelijk het goede bedrag van mijn rekening gehaald hebben.
Gepost op 18/02/10 om 21:05 uur
Ik heb mijn relax 100 afgesloten via Typhone voor € 6,00. Ik kwam er eergisteren achter dat T-Mobile mij een Flex 100 factureert voor € 100,00. Na lang bellen bij T-Mobile kreeg ik te horen dat de fout bij Typhone zit. Typhone telefonisch niet te pakken gekregen. Per mail opheldering gevraagd. Kreeg mail terug dat ik contract en factuur moet opsturen. Ben benieuwd of men dit kan oplossen. Ben wel al bijna € 8,00 kwijt aan belkosten.
Gepost op 18/02/10 om 23:59 uur
Ik heb ook dit abonnement bij castle afgesloten maar is bij tmobile verkeerd verwerkt in de periode dat ze overgingen naar de nieuwe abonnementen. Ook bij mij is de sms starter onterecht in rekening gebracht, terwijl dit niet was aangevraagd. Na lang in de wacht gehangen te hebben, zal dit door de klantenservice van tmobile gecorrigeerd worden. Ze vergissen zich zo te lezen wel meer met de sms starter!
overigens moest ik ook castle bellen (nadat ze niet reageerden op de mail) waar mijn toestel en sim kaart bleef, was namelijk om onbegrijpelijke redenen niet verstuurd, langdurige en vervelende zaak op deze manier

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone