@sylcas:
Bedankt voor je link!
Ik neem 't risico van simlock en geen navigatie op de koop toe. Ik vermoed dat de medewerk(st)er niet goed op de hoogte was. Zal hier wel melden wanneer ie binnen is..
Onmogelijk dat ze dit toestel met simlock verkopen. Telfort heeft dit toestel ruim 1,5 jaar geleden in hun postpaid *ssortiment gehad. Dit verkocht toen voor geen meter. Vanuit Toshiba werd er toen standaard route66 meegeleverd.
Ik kreeg rond een uur of 13 een email dat het toestel niet op voorraad was, maar net toch weer een email ontvangen dat het toestel verzonden is. Ik had liever de Sony maar voor dit geld is dit ook een mooi toestel. Enkel even kijken of de office uitgebreid kan worden want met deze kun je geen nieuwe documenten aanmaken. Ook wil ik hem gaan gebruiken als MP3 speler in combi met mijn bluetooth headset, du ik ga ook even kijken hoe dit apparaat 4gb kaartjes gaat slikken
simlock vrij + route 66. Wel snel gelverd. gister besteld nu in huis (overigens kan ik nergens benelux code vinden, dus navigatie in benelux is niet mogelijk)
Danny_at_Telecom wijzigde dit bericht op 12/01/10 om 10:45.