[gsmweb.nl] Slechte afhandeling garantie etc.

Gepost op 01/01/10 om 11:11 uur
Ik heb bij GSMWEB een toestel gekocht met een abonnement met ook nog
eens een snelle mobiele internet verbinding. Het toestel functioneerde slecht, ging vanzelf uit en kon vervolgens helemaal niet meer bellen. Kan gebeuren, dus opgestuurd voor de garantie.
Ik heb het maar een paar weken gehad en vervolgens is er al 2,5 maand niets gebeurd. Ze wijzen naar de fabrikant en vragen mij om begrip.

Er wordt niet gesproken over een redelijke vergoeding, ik kan mijn abonnement niet volledig gebruiken, maar betaal er vol voor. Ondertussen is er niets veranderd en handelen ze vrijblijvend, ik schakel volgende week mijn rechtsbijstand in, ze laten me geen keuze,
hoe spijtig ook.

GSMWEB wil alleen snel handelen en als het moeilijk wordt laten ze je stikken en nemen geen verantwoordelijkheid. Ik bestel er nooit meer!!!
Gepost op 01/01/10 om 18:44 uur
blabla
De allerlaagste prijs van internet, en de allerbeste service van de duurste winkel. Dat gaat niet samen.

En toestel al 2,5 maand weg? Blackberry toevallig?
Gepost op 01/01/10 om 18:55 uur
Ja geef is ff wat meer info...

Gepost op 03/01/10 om 21:26 uur
Ik verwacht niet de allerbeste topservice als ik ook op prijs zoek, dat begrijpt iedereen. Maar geen service en struisvogelpolitiek is het andere uiterste. Ik heb GSMWEB nog 1 kans gegeven om het goed op te pakken. Daarna zal ik uitleggen om welk toestel het gaat en evt meer info geven. Maar na ongeveer 3 maanden mag de service wel gegeven zijn lijkt me. Als ik een abonnement afsluit is het zo geregeld, en wie a zegt moet b zeggen. wordt vervolgd, ik houd jullie op de hoogte
Gepost op 04/01/10 om 14:19 uur
Ik heb geen idee waarom je dan een topic opent en dan verder geen info geeft aan anderen over welk toestl het is en een beetje geheimzinnig gaat doen...

2,5 maand is absoluut geen redelijke termijn, eis een nieuwe.
Gepost op 26/02/10 om 12:50 uur
ik heb dezelfde ervaring, ze geven geen geld terug, houden je aan het lijntje.
Gepost op 26/02/10 om 13:03 uur
Tja....internet bestellingen he. Goedkoop is duurkoop.

Misschien een lesje geleerd?
Gepost op 11/05/11 om 19:17 uur
IPHONE GEKOCHT BIJ GSMWEB.NL EN JA HOOR 3 MAANDEN IS AL KAPOT EN TERUG GESTUURD. EN ZE HEBBEN GEZEGD DAT ER IN DE IPHONE VOCHT WAS AANGETROFFEN. DAT IS WEL SLIM WANT DAN HOEVEN ZE NIET TE VERGOEDEN. VALT BUITEN HET GARANTIE. ZE ZIJN STELLETJE OPLICHTERS.

DUS AFGERADEN OM BIJ GSMWEB.NL TOESTELLEN TE KOPEN.
Gepost op 11/05/11 om 19:30 uur
blabla
Als een telefoon onder garantie gerepareerd wordt, dan worden die kosten door Apple betaald, niet door gsmweb.nl. Heb je foto's opgevraagd van de geconstateerde vochtschade? En is je capslock-toets soms ook defect door vochtschade? ;)
Gepost op 11/05/11 om 20:26 uur
Als een toestel binnen 6 maanden na aanschaf vochtschade heeft moet de verkopende partij aan kunnen tonen dat de klant dit heeft toegebracht aan het toestel. En dat kan de verkopende partij niet.
Als je iets koopt heb je namelijk recht op een goed product. Je hebt met de verkoper namelijk een koopcontract afgesloten. Volgens de wet moet hij dus een goed product leveren. In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn.

Gaat het product binnen zes maanden kapot, of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was. Gaat het product na zes maanden of langer kapot? Dan moet u zelf bewijzen dat dit niet uw schuld was.

bron: www.consuwijzer.nl
Gepost op 11/05/11 om 21:58 uur
Quote:
IPHONE GEKOCHT BIJ GSMWEB.NL EN JA HOOR 3 MAANDEN IS AL KAPOT EN TERUG GESTUURD. EN ZE HEBBEN GEZEGD DAT ER IN DE IPHONE VOCHT WAS AANGETROFFEN. DAT IS WEL SLIM WANT DAN HOEVEN ZE NIET TE VERGOEDEN. VALT BUITEN HET GARANTIE. ZE ZIJN STELLETJE OPLICHTERS.

Moet je dat nou 4 keer posten?????
Gepost op 11/05/11 om 21:58 uur
Quote:

Moet je dat nou 4 keer posten?????
Gepost op 11/05/11 om 22:26 uur
Je hebt overduidelijk een probleem met je toetsenbord, of 'schreeuw' je altijd zo?

Heb je al verdere actie ondernomen nav de terugmelding of ben je meteen overal gaan roepen dat het oplichters zijn?

Overigens, wie zijn nou eigenlijk de oplichters? GSMWeb of de reparateurs? Lijkt me nl dat GSMWeb alleen maar doorgeeft wat de reparateur zegt, denk je ook niet?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone