Vandaag op een prepaidtelefoon de mogelijkheid afgesloten om TV te kijken voor 5 Euro per maand (1e maand gratis) en ook EredivisieLive voor 3,50 per maand (ook eerste maand gratis). Bij beide zijn de datakosten inbegrepen volgens de voorwaarden.
Helaas....op EredivisieLive was een of ander discussieprogramma over politiek, dat niets met voetbal te maken had. Geprogammeerd voor vanmiddag stonden NEC-Vitesse en NAC-Ajax. Ik voelde me dus zwaar besodemieterd. Bij Vodafone stond duidelijk iets niet goed ingesteld.
Ik heb een keer of vier geprobeerd of de fout niet bij mij lag. Nee, dus, EredivisieLive bleef volharden in heel iets anders uitzenden dan voetbal.
Bovendien bleek er bij het inloggen (duurde hooguit 30 seconden) steeds weer 75 Eurocent van mijn beltegoed afgeschreven te worden. Volgens de voorwaarden voor TV-kijken dus volkomen ten onrechte.
Vervolgens geprobeerd in te loggen via MyVodafone om een en ander bij de Klantenservice aan te kaarten. Kreeg de melding, dat mijn wachtwoord onjuist was. Wel, dat kan ik inmiddels dromen, omdat ik het standaard ook bij andere toepassingen gebruik. Niks fout wachtwoord, dus...
Okay, toch maar via sms een nieuw wachtwoord aangevraagd. Kreeg er eentje van 1 letter gevolgd door 5 cijfers. ZES tekens in totaal, dus. Vol goede moed ingevuld in het betreffende vakje. En ja hoor, volgende stommiteit van Vodafone. ,,Uw wachtwoord dient uit 7 tekens te bestaan". Terwijl ze me notabene zelf eentje van 6 toesturen.
Ik hou maar voor me, wat ik Vodafone vervolgens allemaal toegewenst heb....