Ik ben even de weg kwijt, maar welke aanbieders zijn prepaid onderling bellen het goedkoopste?
Hoeveel tijd heb je voor je opnieuw moet bellen?
Wat zijn de kosten (met starttarief)?
Bijvoorbeeld: Lebara 24cent voor 30 minuten.
Zijn er die beter zijn?
|
Even alle providers sites af en de tarieven opzoeken
|
Tja, Lowcall was de beste optie, dus als je nog 2 van die omgezette simyo sims vindt, kan je volgens mij nog steeds voor nop bellen
|
Vodafone onderons maar je kan niet meer aanmelden en anders 60 halen 3 betalen ook Vodafone.
Goedkoopste tarief kiezen is 0.30 cent per minuut maal 3 =0.90 . 0.90/60=0.015 redelijk goedkoop.
Ga je zelf nieuwe vriendin bellen ? Als je abo heb van tmobile is dit ook alternatief http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/mobiele-abonnementen/bundels/familie.aspx
|
GT Mobile is er ook eentje met dezelfde tarief voor onderling bellen als Lebara, namelijk 24 cent per 30 minuten. Wel krijg je bij GTMobile € 22 beltegoed (t/m 31-01-10 is dat zelfs €25) bij opwarderen met € 10.
|
Vectone Mobile is volgens mij de goedkoopste. Onder de 10 minuten helemaal GRATIS. 10 - 30 minuten kost 0,12 euro en lager kost 0,12 per minuut.
|
Ook bij Lebara krijg je dubbel beltegoed bij opwaarderen.
Bij Vectone betaal je starttik van 18 cent.
Als je een Tmobile abonnement hebt kun je voor €10/maand 'Family toevoegen'. Voor die €10 krijgt ieder lid van de groep 1000 min. en 1000 sms om onderling te besteden.
|
En bij vectone worden er gewoon weer kosten in rekening gebracht vanaf de 1ste minuut (vectone<>vectone). Wat een waardeloos ondoorzichtig bedrijf.
|
Nog een extra reden om prepaid Vodafone te nemen naast de "60 halen 3 betalen" regel, is dat je met Vodafone Z11 prepaid Gratis belt naar andere Vodafoners in het weekend.
Volgens mij kan je met Z11 ook de "60 halen 3 betalen" gebruiken. Of anders neemt de een Z11 en de ander de reguliere prepaid.
|