vervelende popup in TV

Gepost op 19/01/10 om 08:01 uur
Ik begrijp dat Telecomvergelijker graag reclameinkomsten wil vergaren, maar ik word echt knettergek van die popup telefoon die constant door mijn tekst heen staat!
Gepost op 19/01/10 om 08:04 uur
sjeroen
ik ook heb ad blocker maar blockt maar half

sjeroen wijzigde dit bericht op 19/01/10 om 08:04.
Gepost op 19/01/10 om 08:14 uur
Ik ben het hier wel mee eens. Ik bezoek telecomvergelijker echt meerdere keren per dag en elke keer moet ik het ook wegklikken.
Gepost op 19/01/10 om 09:28 uur
idd erg waardeloos, te groot, te lomp en staat over de content. ook geen kruisje om te sluiten maar een ander icoontje.. brrrrrrr
Gepost op 19/01/10 om 09:32 uur
dikkie
Ja dit is echt verschrikkelijk, niet alleen bij binnenkomst maar bij elk draadje dat ik bekijk en vervolgens elke pagina daarvan verschijnt deze irritante popup. Je blijft weg klikken dat kan toch ook wel anders? Als het éénmaal bij binnenkomst op telecomvergelijker verschijnt en vervolgens niet meer bij elke volgende pagina zou ik het geen punt vinden maar dit is echt erg!
Gepost op 19/01/10 om 09:37 uur
Hugo Boss
Hoe kan je die sluiten dan? Op de knop van de iPhone drukken?
Gepost op 19/01/10 om 09:46 uur
dikkie
Ja op de knop rechtsboven klikken.
Gepost op 19/01/10 om 09:59 uur
Hugo Boss
Ok, thnx! ik doe elke keer maar F5 zodat ik tenminste wat kan lezen als dat ding een keer niet verschijnt
Gepost op 19/01/10 om 11:08 uur
Van wie is die reclame trouwens, van gsmtopdeal.nl, of van Castle, of van .... ?

Castle gebruikte onlangs nog wel het woord "topdeal" op TV.
Gepost op 19/01/10 om 12:27 uur
Ik nomineer hem voor de loden leeuw(irritantste pop-up 2010)
Gepost op 19/01/10 om 14:27 uur
Weg met dat logge ding. Ik wist inderdaad niet eens hoe je het weg kon klikken, helemaal irritant!
Gepost op 19/01/10 om 14:34 uur
Ik dacht dat JJ van z'n iPhone af wil. Nu eerst maar deze de deur uit doen. ;)
Gepost op 19/01/10 om 14:41 uur
Administrator
Jan Jaap van Donselaar
http://www.janjaap.net
Verwarrend ding inderdaad. Ik ga er even achteraan. Voor nu heb ik het stukje code dat dit ding laat zien gedeactiveerd. Als het goed is komt hij nu niet meer te voorschijn.
Gepost op 19/01/10 om 15:05 uur
Gypsy
Een zeer welgemeend bedankt, Jan Jaap. Ik denk namens iedereen!
Gepost op 19/01/10 om 17:31 uur
kukel
Thanks JJ, wat een Kl***** ding
Gepost op 19/01/10 om 17:52 uur
Winkel
castle-e
http://www.castle.nl
@Menich op 19/01/2010 11:08

Wij werken nooit met pop ups en zullen bij inschrijven nieuwsbrief op onze eigen website geen mobiel nummer vragen.
Ook hebben wij tot nu toe nog nooit e-mail adressen vergaard voor e-mail marketing.

Ofwel nee dit is niet onze reclame.
Gepost op 19/01/10 om 18:47 uur
blijkbaar heb ik adblock plus goed ingesteld want ik heb niks gezien. Block alle advertentie programma's maar laat alleen lokale ads van een website zelf vaak gewoon staan (mits niet al te irritant natuurlijk).
Gepost op 19/01/10 om 19:31 uur
@TS: Bedankt voor openen thread.
@JJ: Bedankt voor snel optreden n.a.v thread.

Ik wilde dit ook al laten weten (was er nog niet aan toe gekomen). Anders zou ik TV.nl nog maar 1x per week bezoeken.

Ik ga helaas toch denk ik spoedig naar adblock software kijken (ik meen dat er zelf iets over in de richtlijnen staat). want het is niet alleen TV.nl* maar het zijn vele website's die door de pop-ups niet meer begaanbaar zijn.

*Naast deze case, meestal weinig (sporadisch) dat type ads hier, hoewel ik ook de orange pop-up nog kan herinneren.

P.S Denk dat ik dat ding 50x heb weggeklikt. In eerdere versie waren ook vodafone en telfort fout getypt. Ook jammer dat er geen privacy disclaimer bij de ad zit. Is dat niet verplicht?
Gepost op 21/01/10 om 19:21 uur
Namens mij als TS ook hartelijk bedankt voor het snel en serieus oppakken van dit fenomeen.
Gepost op 21/01/10 om 20:54 uur
Nou idd, alles leuk en aardig maar die huge banner gaat echt te ver.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone