Lycamobile bied gratis simkaarten aan waar direct 0,50 beltegoed op staat en na registratie komt er 7,50 bij zeggen ze. Ik heb er 2 geregistreerd maar nog geen extra beltegoed, weet iemand hoe lang dat duurt?
|
Misschien even de moeite nemen om zelf even te zoeken?
1e rusltaat op google LYCAMOBILE Hier staat een gratis telefoonnummer op (0800) van Lyca. Ik denk dat ze daar beter en snel een goed antwoord kunnen geven op je vraag i.p.v. een willekeurige TV-er.
|
Ik heb op 22-10-2009 een 'gratis' simkaart geregistreerd. Heb tot op heden geen 7,50 beltegoed gehad. Beltegoed blijft bij mij 50 cent. Kennelijk is het extra tegoed alleen voor mensen die een simkaart gekocht hebben?
|
Neem aan dat je dat niet bij gratis simkaarten krijgt. Zijn er geen voorwaarden van die actie beschikbaar?
|
Het 0800 nummer was vandaag niet bereikbaar want dat had ik al geprobeerd.Ja bij het ontvangen werd duidelijk gezegd dat je na registratie 7,50 beltegoed zou krijgen. Bij providers heb ik Lyca niet zien staan, komt dat nog?
|
Na enkele dagen is het dan eindelijk gelukt om een slecht engels sprekende dame aan de lijn te krijgen. Ze wist me duidelijk te maken dat de 7,50 pas na 10 dagen vanaf de registratie erbij komt.
|
De 10 dagen zijn al ruim voorbij maar je kunt het wel raden..... geen 7,50 beltegoed gehad. Iemand ook deze slechte ervaring met Lyca?
|
Kijk als je 1 simkaart bestelt krijg je wel 7,50 eur beltegoed maar als je per aders meer dan 1 hebt krijgt er maar 1 7,50 eur beltegoed. Dat was bij mij ook het geval ik heb op mijn adres iets van 4 of 5 lycanummers lopen. op 1 tje had ik maar 7,50 eur beltegoed gehad wel jammer maar beter iets dan niks.
|
Stuur een email naar de ks met je opmerkingen, ze controleren dan je n.a.w. gegevens. Vorige maand werd inderdaad mijn extra beltegoed erbij geschreven.
|
Had ze gebeld en moest 10 dagen wachten om beide, die van mijn vrouw en mij, opgewaardeerd te krijgen maar die zijn al ruim om. Ben bang dat ik eerst een opwaardeerkaart moet gebruiken
|