[T-Mobile] Naderend einde Flex

Gepost op 30/01/10 om 21:45 uur
Hugo Boss
Voor zover ik weet blijft je beltegoed dan gewoon behouden ;)
Gepost op 30/01/10 om 22:27 uur
Ja ik heb verlengd. Behoud beltegoed staat expliciet in de bevestgingsbrief die je thuis krijgt (gisteren ontvangen).
Gepost op 30/01/10 om 23:31 uur
Ik heb een relax oud 06 abonnement welke op 07 januari 2010 van start is gegaan. Ik zou graag willen weten of ik deze nog naar flex kan omzetten. KS kon nog geen duidelijkheid scheppen omdat ik pas na een maand mijn abonnement kan wijzigen. Even afwachten dus.
Gepost op 30/01/10 om 23:36 uur
Hugo Boss
Nee, dit kan niet. Hoe kan je een Relax '06 abo hebben die pas is ingegaan?
Gepost op 30/01/10 om 23:38 uur
Omdat ik in september een nieuwe telefoon genomen had, waarvan ik het abonnement dus 4 maand later heb laten ingaan.
Gepost op 30/01/10 om 23:40 uur
Hugo Boss
Ja ok, en dan is het een Relax '06? Nee, wijzigen gaat niet.. je kan alleen nog naar de nieuwe Relax wijzigen denk ik eigenlijk...
Gepost op 30/01/10 om 23:43 uur
das best wel balen eigenlijk, had hem juist bij relax genomen omdat de toestelkorting veel hoger was dan bij flex, met het eigenlijke doel hem na het ingaan van het abonnement uiteindelijk naar een flex over te zetten. Als dat niet gaat vind ik dat erg zuur. Beetje slechte timing gekozen. Gelukkig heb ik nog een flex sim only ernaast, dus die houd ik nu sowieso aan.
Gepost op 30/01/10 om 23:53 uur
Hugo Boss
Tja, sinds 11 januari kan het niet meer. Flex bestaat niet meer, alleen voor huidige klanten nog. Maar zodra je een ander tariefplan dan Flex hebt, "bestaat" Flex niet meer. Zet hem anders om in een nieuw Relax abo, blijft je bundel altijd behouden en heb je ook smsjes. Of heb je nu een mooie korting daarop?
Gepost op 31/01/10 om 00:04 uur
Ik krijg korting op w&w 2 jaar lang voor de helft van het geld. Die was ik natuurlijk ook kwijt geweest bij een overstap naar flex, maar die nieuwe relax abonnementen trekken me niet zo. En het meest vervelende is natuurlijk dat ik ook niet van die w&w afkan, dat is een zogeheten w&w vast en die gaat vrolijk mee naar de nieuwe relax structuur.
Gepost op 31/01/10 om 15:35 uur
Moderator
Nou, dat zou nou juist een mooie klantenservice vraag zijn. De korting op je belbundel vervalt misschien als je deze wijzigt, maar is je databundel niet iets wat los staat daarvan?
Gepost op 01/02/10 om 14:47 uur
Ik heb n.a.v. alle berichtgeving van het (mogelijke) einde van flex toch maar besloten op mijn contract met 2 jaar simonly te verlengen. Het grote voordeel van flex tov de nieuwe relax vind ik dat bij flex echt alles uit je bundel gaat (dus ook 0900 en buitenland) Bij de nieuwe relax komen al die kosten er nog bij. Als je niet zoveel belt en veel over houdt aan het einde van de maand is het dus wel zo prettig als je die bundel tijdens je vakantie kan opbellen.
Gepost op 05/02/10 om 20:19 uur
@Koen:
Quote:
T-Mobile schept opnieuw verwarring via de klantenservice. Mij werd net meegedeeld dat het tarief voor de klantenservice ook voor bestaande klanten ingevoerd is. Een medewerker kan het mis hebben, maar ik heb nogmaals gebeld en de volgende medewerker gaf aan dat het moeten betalen voor de klantenservice structureel is ingevoerd en voor alle klanten geldt en niets te maken heeft met je abonnement en of je bundel oud of nieuw is, ook voor Flex dus.

Zou iemand anders eens willen bellen om te horen wat dan het verhaal is. Ik ga er nu namelijk nog steeds vanuit dat de klantenservice voor bestaande klanten gratis zal blijven. Als nu blijkt dat eerdere info van T-Mobile dat bestaande klanten buiten schot blijven niet juist is, dan is dat natuurlijk reden voor een compensatieverzoek voor belkosten of zelfs beƫindiging van het contract.

Reactie van T-Mobile: Klanten die een tariefplan hebben van voor de wijziging betalen nog steeds niets voor het bellen naar de klantenservice. Bij de opmaak van de nota wordt rekening gehouden met het feit of er kosten voor het bellen naar de klantenservice in rekening moeten worden gebracht of niet.
Gepost op 05/02/10 om 20:23 uur
Hugo Boss
Dus als je Flex hebt, nog gewoon gratis ;) ook als je nu verlengt
Gepost op 05/02/10 om 22:02 uur
De Flex klantenservice-gesprekken staan overigens nooit op mn rekeningen vermeld. Volgens mij filteren ze die er op de een of andere manier uit.
Gepost op 05/02/10 om 22:09 uur
@Hugo Boss: als je verlengt dan ga je toch een nieuw contract aan? Alleen als je het abonnement stilzwijgend laat doorlopen behoud je toch je hetzelfde abonnement?
Gepost op 05/02/10 om 23:26 uur
Hugo Boss
Nou, als je de nieuwste prijslijst van Flex opent, dus geldig vanaf 11 januari staat daar nog steeds in dat klantenservice via 1200 gratis is. Bij nieuwe Relax prijslijst staat wel beltarief. Heb nog nooit meegemaakt dat tarieven anders waren dan daarin vermeld stond ;)
Dus als je op dit moment verlengt, zou het nog steeds gratis moeten blijven in mijn ogen...
Gepost op 06/02/10 om 10:47 uur
Quote:
Gepost door robert-jan op 13/01/2010 00:06
De clausule dat VoIP niet is toegestaan staat niet in de flex voorwaarden. Ook is de klantenservice gratis voor alle flex, volgens de voorwaarden. Op de website staat ergens iets anders, maar voorwaarden prevaleren boven commerciele uitingen

Gepost op 06/02/10 om 14:55 uur
In het buitenland gebruik ik altijd een ander telefoonnummer, want dan ben ik op vakantie en wil niet gestoord worden, maar dat doe ik dus ook als ik in Nederland op vakantie ben. Helaas is vakantie alweer een tijd geleden, dus wat dat aan gaat, Flex valt af.

Met Relax kan je bij 1 shop redelijke aanbiedingen treffen, ze zijn in iedergeval slechter dan voorheen. De toestellen bij het laagste tarief zijn vergelijkbaar met een slechtere prepaid.

Er zijn tussen tarieven, dus naast 90 en 190 is er nog wat, maar daar wordt nog niet geadverteerd bij die ene shop.
Gepost op 23/02/10 om 00:17 uur
Om op mijn eerdere postings te reageren, ik heb de internet bundels bij beide abonnementen eraf gehaald, foutje in het t-mobile systeem. Scheelt me dan toch weer geld (en ik blijf minuten sparen...)
juliusvandermeer wijzigde dit bericht op 23/02/10 om 00:17.
Gepost op 09/03/10 om 16:42 uur
Hugo Boss
Vandaag in de T-Mobile shop geweest om te kijken of er nog iets interessants was voor een van mn Flex abo's die afloopt in juni. Eigenlijk niet, ze konden enkel nog eenmalig verlengen met Flex voor 1 of 2 jaar, al dan niet met toestel. Geen bijzondere aanbieding ofzo, maar hij gaf als tip dat je hem net zo goed gewoon door kon laten lopen als je geen nieuw toestel hoefde. Na afloop contract je bundel gewoon instellen op de juiste SO grootte, en dan kan je er elke maand vanaf ;) Je kon inderdaad nog eenmalig met max twee jaar verlengen en daarna was Flex niet meer mogelijk.
Ooit zullen we dus allemaal gedwongen over moeten stappen lijkt me, de vraag is alleen wanneer...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone