[T-Mobile] Naderend einde Flex

Gepost op 23/01/12 om 17:19 uur
Als je contract afgelopen is, niets doen, kan je het gewoon door laten lopen. Je hebt de mogelijkheid om het contact op te zeggen, maar geen verplichting, zolang je niets doet , blijft het contract stilzwijgend doorlopen tegen dezelfde tarieven en voorwaarden als dat je toen afgesloten hebt. Je opgebouwde beltegoed blijft ook gewoon. Er zal wel in de toekomst een keer een moment komen dat T-Mobile de Flex-contracten gaat stoppen, als er daar iemand beslist dat ze er vanaf willen. Maar op dit moment is daar nog niets van bekend, dus lekker door laten lopen, heb ik ook gedaan met een aantal flex-abo's .
Gepost op 23/01/12 om 17:28 uur
Mooi zo!

Dan doe ik niets en wacht ik wel af :-).
Gepost op 23/01/12 om 20:02 uur
Hugo Boss
Elke keer als in dit topic gepost wordt, denk ik dat iemand te horen heeft gekregen dat diegene gedwongen een ander tariefplan moet kiezen. Maar gelukkig is dat nog steeds niet het geval. Toch ben ik bang dat het niet heel lang meer gaat duren, wanneer zijn de laatste contracten ingegaan? T-Mobile is wel van het aanpakken op dit moment, getuige de mensen die teveel data verbruiken gedwongen wat anders moeten kiezen of op mogen zeggen.
Gepost op 26/01/12 om 20:24 uur
Moderator
Volgens mij lopen de laatste Flex abonnementen nog tot ca. februari 2013. T-Mobile zal toch niet snel lopende contracten gaan ontbinden bij klanten die normaal gebruik maken van hun bundel. Tot 2013 denk ik dat er weinig zal gebeuren.
T-Mobile heeft Orange bundels ook al eens opgeheven en de klanten overgezet naar Flex bundels. Als ze dat nu weer doen verliezen ze veel klanten die voor recessie tijden best nog een paar leuke euro's in het laatje brengen. Al was het maar puur met de maandelijkse kosten van de lopende Flex bundels.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone