[T-Mobile] Naderend einde Flex

Gepost op 03/07/10 om 00:40 uur
Het is inderdaad een idee om je Flex-bundel gewoon aan te passen aan het eind van je contract, in plaats van te verlengen. Maar dan moet Flex op de datum dat je contract afloopt nog wel verkrijgbaar zijn. Je kunt immers alleen je abonnement wijzigen naar een "in de markt verkrijgbaar" abonnement.
Gepost op 04/07/10 om 11:32 uur
Voorlopig kan dat nog.
Gepost op 05/07/10 om 00:00 uur
beltegoed wordt behouden als je van normaal naar sim only gaat. Vorig jaar heb ik op deze manier 2 abonnementen verlengd zonder problemen.
Gepost op 05/07/10 om 14:19 uur
Let op : alleen zakelijk!

Voor wie nog geïnteresseerd is is Flex en in het bezit is van een inschrijving KvK, kan nog kiezen voor een Flex zakelijk abonnement, nu tijdelijk 50% korting op abo kosten, en w&w voor 1 euro ( prijzen ex. BTW) + gratis telefoon,bij bijv. T-mobile , GSMweb en belnu
Gepost op 09/07/10 om 09:32 uur
bcool
Wij gaan vandaag naar Dusseldorf om morgen af te reizen naar Tunesie voor 11 dagen. We nemen een flex abo mee met T-Mobile Grenzeloos geactiveerd... Gaat dit nog steeds uit de bundel? Bij Relax vallen deze kosten buiten de bundel namelijk. Ik kan zo snel ff geen tarieven vinden voor een Flex abo... Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Gepost op 09/07/10 om 10:08 uur
Moderator
Ja, nog steeds gaat buitenlandgebruik bij Flex uit de bundel. let wel op dat Tunesie niet onder de EU tarieven valt. Daarnaast zijn de buitenlandtarieven van Flex en Relax op dit moment nog hetzelfde. (en snel te vinden).
Gepost op 09/07/10 om 12:47 uur
bcool
Bedankt! Voor ons is het tarief € 01,59 dus naar zone 1 (+ nederland)
Gepost op 09/07/10 om 15:41 uur
Hugo Boss
Te vinden via Service, Formulieren en dan bovenaan Prijslijst Flex
Gepost op 19/07/10 om 13:19 uur
Deze zakelijke flex-aanbiedingen zijn echt heel netjes! Wel jammer dat je bij verlengingen wel veel meer moet bijbetalen dan bij nieuwe abonnementen.

Weet iemand echter tot wanneer deze actie loopt?
Gepost op 22/07/10 om 22:32 uur
Dus als ik het goed begrijp, kun je met een Flex-abonnement kostenloos T-mobile grenzeloos aansluiten en dan bel je goedkoper in het buitenland en gaan de kosten uit je belbundel? Wij hebben namelijk ook Flex en gaan ook binnenkort naar Tunesie dus is het altijd gunstig om het te activeren of niet?
Gepost op 23/07/10 om 00:31 uur
Het starttarief wordt veel hoger, bij hele korte gesprekken wordt het dus duurder.
Gepost op 23/07/10 om 17:11 uur
Hugo Boss
Vind Grenzeloos ook niet zo interessant.. Volgens mij is het sms tarief voor de EU landen ook meteen een stuk hoger, dus denk dat je veel lange gesprekken moet voeren, wil je er voordeel mee hebben ;)
Gepost op 26/07/10 om 22:32 uur
vandaag de knoop door gehakt en bij belnu 2 htc wildfires besteld incl de flex abb..
vond het wel een mooie prijs incl het internet voor 1 euro.
kan ik er weer 2jaar tegen aan.

bedankt voor de tip..ik begon al zenuwachtig te worden dat ik geen geschikte opvolger voor mijn huidige flex vond.
Gepost op 13/08/10 om 16:49 uur
@dnalor:
Quote:
bedankt voor de tip..ik begon al zenuwachtig te worden dat ik geen geschikte opvolger voor mijn huidige flex vond.

Heb jij een prive Flex verlengd als zakelijke Flex? Kan dat met nummerbehoud?
Gepost op 13/08/10 om 16:52 uur
Voor mensen die willen verlengen van Flex naar Relax staat er nu volgende opmerking op de T-Mobile-site:

Quote:
Het Flex tegoed wordt opgemaakt tegen het buiten-de-bundeltarief van het Relax abonnement van jouw keuze.

Is dit nieuw? Wel sneaky in ieder geval, of niet?
Gepost op 13/08/10 om 18:02 uur
Hugo Boss
Ja, dat is nieuw. Tja, echt netjes is het niet, maargoed altijd nog beter dan dat het compleet vervalt.. maargoed, al met al nog een reden om lekker Flex te houden
Gepost op 16/08/10 om 12:31 uur
Quote:
Gepost door telek op 05/07/2010 14:19
Let op : alleen zakelijk!

Voor wie nog geïnteresseerd is is Flex en in het bezit is van een inschrijving KvK, kan nog kiezen voor een Flex zakelijk abonnement, nu tijdelijk 50% korting op abo kosten, en w&w voor 1 euro ( prijzen ex. BTW) + gratis telefoon,bij bijv. T-mobile , GSMweb en belnu

Zou het alleen bij bovengenoemde 3 shops lopen? Ben uitgebreid opzoek geweest, maar verder nergens kunnen vinden.....
Gepost op 16/08/10 om 12:51 uur
Die aanbieding staat ook bij GSM Topdeal zakelijk. Voorbeeld:
http://www.gsmtopdeal.nl/zakelijk/zakelijk-nokia-3720-f15.asp

Bij Belnu kom ik veel negatieve ervaringen tegen. En daar lijken de kortingen me ook wel erg overdreven. Is er iemand die het al geprobeerd heeft bij Belnuzakelijk?
Gepost op 17/08/10 om 12:40 uur
@jan-E

Hoi, ik heb mijn oude normale flex abb opgezegt..
en een nieuw zakelijke flex abb afgenomen bij belnu.
dit laat ik ingaan op de dag dat mijn oude stopt..
en tmobile gebelt dat ik mijn gsmnummer wil overzetten.
dit was geen probleem. (volgens belnu kon dit niet)

voor de rest Belnu is tot nu toe een perfecte verkoper voor mij.
Behalve dat 2 weken na levering het internet gratis is en bijna 3x zo snel dan wat ik heb gekregen.
Gepost op 17/08/10 om 12:43 uur
@dnalor
Dat van het gratis internet heeft te maken met de maandelijkse aanbiedingen van provider. soms heb je geluk en soms pech.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone