[T-Mobile] Naderend einde Flex

Gepost op 09/09/10 om 16:53 uur
@dnalor
Quote:
je kan toch maar 4 maanden je abb uitstellen?
dan haal je 5 jan toch niet?

Dat heb ik ook altijd gedacht. Maar belnuzakelijk had bij mij een foutje gemaakt bij mijn nieuwe Flex Zakelijk. Ze hebben het abo direct laten ingaan. Daarop heb ik eerst T-Mobile zelf gebeld (0800 ...) en toen ik daar eindelijk tot de zakelijke klantenservice was doorgedrongen, kreeg ik het verwachte antwoord: neem eerst contact op met belnuzakelijk. Die moeten dan namelijk het opgemaakte contract ontbinden en een nieuw contract aanmaken.

Ik gelijk: hoe lang mogen ze het activeren uitstellen? Na enige ruggespraak kwam het onverwachte antwoord: een half jaar. Met dat antwoord 0900-belnuzakelijk gebeld. Die laten het nu eind december ingaan, vlak voordat de 2-jaarsperiode van mijn prive Flex SO eindigt.

In het kort: activeren van Flex Zakelijk kun je 6 maanden uitstellen. Als je oude abo begin maart 2011 verloopt, loont het misschien nu al de moeite om gebruik te maken van de Flex Zakelijk aanbiedingen. Nummerbehoud regel je dan 4 maanden voor aanvang van je Flex Zakelijk.
Gepost op 10/09/10 om 01:52 uur
Als je nog gebruik wil maken van de Flex Zakelijk actie moet je snel zijn. Ik kreeg dit mailtje van GSMweb.nl, waar ik ook een offerte had opgevraagd:
Quote:
T-Mobile heeft helaas besloten deze actie vroegtijdig te beëindigen!

Wij kunnen u nog gebruik laten maken van de gedane aanbieding, hiervoor dienen wij per direct het contract retour te ontvangen (uiterlijk vrijdag 17-09-2010).

Gepost op 20/10/10 om 22:08 uur
Daar is het dan per 1 nov kan je ook Flex (particulier) niet meer verlengen bij t-mobile. Gehoord bij 2 verschillende winkels.

Gepost op 20/10/10 om 22:55 uur
Moderator
Dat is slecht nieuws. T-Mobile is op alle fronten de kosten aan het verhogen. Ook T-Mobile Family gaat 14,95 per maand kosten in plaats van 10,- per maand. Er zal vast nog meer volgen.
Gepost op 20/10/10 om 22:59 uur
De lage kosten waren zo ongeveer de enige reden om nog voor T-Mobile te kiezen. Het netwerk is nog altijd belabberd. Ik weet niet of ze zich deze prijsverhogingen kunnen permitteren!
Gepost op 20/10/10 om 23:10 uur
Hugo Boss
Ok, duidelijk, maar wat met gewoon doorlopende abonnementen? Zoals bij mij het geval is dus. ;
Gepost op 20/10/10 om 23:12 uur
Moderator
Ik denk niet dat T-Mobile door onwetende klanten gemeden zal worden. De gemiddelde T-Mobile koper wordt wijs gemaakt dat T-Mobile beter is dan andere aanbieders. De rest vind zichzelf ook beter, dus als onwetende klant trap je er ook bij een hogere prijs gewoon in. Vodafone had vroeger zijn netwerk niet afgebouwd, maar maakte veel reclame met "wij hebben het beste netwerk". Iedereen liep daar toen klakkeloos achteraan, terwijl KPN door voorsprong door het zonder moeite hebben van opstelpunten masten van oude mobiele netwerken bewezen beter was op dat moment. Intussen denk ik niet dat veel klanten nog verschil merken (op de grote storingen na bij alle 3 de providers). T-Mobile is sterk verbeterd. KPN en Vodafone hadden het redelijk op orde en lijken niets/niet veel meer bij te zetten. Van alle providers ken ik plaatsen waar geen ontvangst is. Plaatsen waar geen 3G verbinding te krijgen is kent ook elke klant van elke provider. Opvallend genoeg dan op plaatsen waar de andere 2 aanbieders prima 3G bereik hebben.

Thuis heb ik nauwelijks Vodafone 3G, wel 3G van KPN en T-Mobile. Op het werk heb ik alleen T-Mobile 3G. KPN en Vodafone heb ik alleen GPRS.

Trouwens: misschien werkt het zelfs wel andersom....als je de hoogste prijs in de markt hebt denkt de klant misschien wel dat je dan automatisch ook de beste provider wel zal zijn. En de concurrentie is toch weg, dus waarom de prijzen niet verhogen dan?

Gepost op 20/10/10 om 23:22 uur
Op het forum van t-mobile wordt zelfs gezegd dat verlengen vanaf komende maandag 25 oktober niet meer mogelijk is. Kan iemand de definitieve datum bevestigen?
Gepost op 21/10/10 om 00:04 uur
Ik heb 1 nov doorgekregen, kan nu wel een Flex verlengen alleen wou met die de iPhone halen. Me nadere flex is pas in het nieuwe jaar te verlengen... Flex was voor mij het best, niet altijd alles opbellen zo nu en dan in het buitenland en nooit meer betalen dan de maandprijs.
Gepost op 21/10/10 om 07:23 uur
@tellies

Maar behalve het bellen in/naar het buitenland uit de bundel + bellen naar 0900 is Flex wel Aso duur.
Voor hetzelfde geld heb je bij Relax bijna 1.5 tot 2 x zoveel minuten.
Gepost op 21/10/10 om 08:56 uur
Ik heb zojuist gebeld naar t-mobile voor meer informatie:
- tot en met zaterdag 23 oktober kun je in de t-mobile shop of via 0800-8104 met Flex verlengen
- online kun je tot en met zondag 24 oktober nog verlengen

Vanaf aanstaande maandag is het helaas over en uit.
Gepost op 21/10/10 om 12:55 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Vanaf 2 november kan ik pas verlengen dus zou ik pech hebben?
Gepost op 21/10/10 om 14:54 uur
@ unlocken. Ik denk dat je pech hebt...het verlengen met flex kan maar tot 25 oktober. Maar waarom zou je verlengen? Volgens "seeSharp ": De lage kosten waren zo ongeveer de enige reden om nog voor T-Mobile te kiezen. Het netwerk is nog altijd belabberd.

tsja..wat nu? :-) Luisteren naar seeSharp? Of je eigen ervaringen volgen?
Gepost op 21/10/10 om 15:06 uur
hmmm, die datum is dus niet duidelijk. Tegen mij is eergister door de ks gezegd dat het per 1 december klaar is voor particulier, maar bij zakelijk blijft flex nog bestaan. De jongen van de ks raadde me wel aan om deze week nog te verlengen, omdat hij me dan web-n-walk voor 2,50 kon aanbieden, en dat dat per maandag weer omhoog gaat.
Gepost op 21/10/10 om 15:47 uur
@Birdie: Welk aanbod heb jij precies gekregen? Ik wil namelijk nog snel even verlengen. Maar heb de afgelopen maanden nergens goedkoop internet erbij kunnen vinden. Aanbiedingen voor zakelijk ken ik, maar niet voor consumenten.
Gepost op 21/10/10 om 18:25 uur
@delange: dat was de ks via 0800-7111 die dat zei. als ik nu verlengde via hen voor het einde van de week kreeg ik internet voor 2,50
Gepost op 21/10/10 om 18:26 uur
Hugo Boss
Hmm, ik ga ook maar eens bellen, hang in de wacht. Wil vooral weten wat het effect is als je niet verlengt, maar gewoon door laat lopen. En een leuke aanbieding voor internet goedkoop erbij is ook meegenomen natuurlijk ;)
Gepost op 21/10/10 om 18:36 uur
Heb net 0800 8104 gebeld (TM bestaande klanten, consumenten) en de medewerker zei dat:

*verlengen mogelijk was t/m vrijdag 22-10-2010!
*Je het beste met 2 jaar kon verlengen, want na einde contract was het zogenaamd 1000% zeker dat je abo direct zou stoppen
*Geen actie mogelijk met internet helaas
Gepost op 21/10/10 om 18:40 uur
Hugo Boss
Niet zo best dus. Ik hang echt al een kwartier in de wacht nu, schiet niet echt op. "Wachttijd is langer dan 2 minuten"
Was er al bang voor dat de Flex abo's op een gegeven moment gewoon ook echt beëindigd worden, eens vragen wat het voor mij zonder verlenging zou betekenen.
Gepost op 21/10/10 om 18:42 uur
Heb zojuist mijn Flex abonnement met 2 jaar verlengd. Wel met toestel, Samsung Galaxy I9000.
Na doorvragen werd ik doorverbonden met speciale afdeling en kon ik de gehele looptijd voor 2,50 internet erbij krijgen.
Werd inderdaad ook verteld dat het na dit weekend over en uit is met de Flex abonnementen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone