[T-Mobile] Naderend einde Flex

Gepost op 20/01/10 om 17:05 uur
In de discussie over de nieuwe Relax 2010 abo's werd al meermaals opgemerkt dat er ook voor Flex het een en andere veranderd is en gaat veranderen. Omdat dit nogal doorelkaar liep, nu een apart draadje over Flex.

De hoofdpunten tot nog toe:
- Het is niet meer mogelijk om nieuwe Flex (SO) abo's af te sluiten
- Alleen bestaande Flex (SO) klanten kunnen nog met Flex (SO) verlengen
- Nog onbevestigd maar hardnekkig gerucht dat het binnenkort ook afgelopen is met dat verlengen
Gepost op 20/01/10 om 20:58 uur
Moderator
In dat andere topic meldt user "tora" het volgende:

Quote:
Ook mijn abbo flex 20 stopt in maart. Gebeld voor verlenging omdat ik het onduidelijk vond dat ik via my tmobile nog wel fles aboo´s kon afsluiten. De klantenservice gaf aan dat de flex abbo´s nog eenmalig voor een verlenging van max. 2 jaar worden aangeboden aan bestaande flex klanten.Dus ook de flex so.Dus wil je nog beltegoed opsparen voor bv een vakantie kan dat nog.

Dat lijkt mij ook voldoende reden voor discussie.
Gepost op 20/01/10 om 22:17 uur
Hugo Boss
Wat houdt eenmalig in? Betekent dat alle klanten die nu een Flex abo hebben, bij de eerste verlengmogelijkheid nog voor Flex kunnen kiezen en daarna niet meer? Oftewel, je kunt alleen een niet Flex '10 verlengen met een Flex '10 en een Flex '10 straks niet meer met een nieuwe Flex? ;)
Gepost op 20/01/10 om 22:45 uur
Op www.2call.nl zijn nog gewoon flex sim-onlys af te sluiten.Tevens flex abonnementen.Looptijd aktie:11 jan tot 31-01 dus nieuwe aktie.
Gepost op 20/01/10 om 22:54 uur
Jammer, ik heb hier nog een flex 30 voor 5 euro per maand liggen die juli 2010 afloopt. Die was toen nog zelfs met een telefoon! Altijd handig om opgespaard beltegoed te spenderen voor op vakanties enzo. Ik vraag mij af of dat nog een interessant verlengingsvoorstel op zal leveren. Waarschijnlijk niet gezien dat ze deze abonnementen eruit willen hebben.
Gepost op 22/01/10 om 10:57 uur
maar hoe zit het met de opgespaarde beltegoed als je niet met flex kan verlengen???
Gepost op 22/01/10 om 11:31 uur
@king1983

Zie "Mijn contracten" van "My T-Mobile":

Bij T-Mobile kun je eenvoudig je tariefplan wijzigen en bundels toevoegen of beëindigen.

Binnen de duur van je contract kun je éénmaal per maand je tariefplan verhogen.
Bij het overstappen van het oude naar het nieuwe Relax neem je je opgespaarde beltegoed niet mee.
Bij het overstappen van Flex naar het nieuwe Relax neem je je opgespaarde beltegoed gewoon mee.
Bij een overstap verlies je eventuele kortingen die zijn afgesloten bij je huidige contract.
Je kunt binnen een contractperiode kiezen voor een tariefplan dat gelijk of hoger ligt dan je huidige tariefplan.
Gepost op 22/01/10 om 11:39 uur
> maar hoe zit het met de opgespaarde beltegoed als je niet met flex kan verlengen???

dat je een abonnement niet meer kunt verlengen, wil nog niet zeggen dat het ook opgezegd wordt door TM. Beltegoed blijft dan staan, maar je krijgt niet een bonus als je je er nog eens 2 jaar aan TM verbindt.
Gepost op 23/01/10 om 21:55 uur
Ook ik heb 2 fex (oud orange 07) abbonnementen bij t-mobile, ik ben hard aan het twijfelen wat te doen.
Afgelopen week had t-mobile nog de mogelijkheid om te kunnen verlengen (na inloggen op my t-mobile). Tot mijn verbazing is dit nu niet meer mogelijk en is Flex definitief niet meer aan te vragen bij t-mobile zelf. Jammer. Ik weet nog niet wat ik nu moet doen.
Gepost op 23/01/10 om 22:05 uur
Verlengen met Flex is online wel nog mogelijk hoor. Heb het deze week met één van mijn abonnementen gedaan, het andere abonnement kan ik nu zonder problemen verlengen.

Log in op Mu T-Mobile, klik op je huidige abonnement en kies daarna in het nieuwe scherm voor de optie: Direct je contract verlengen.

Je komt nu in de online shop. Bovenin zie je een grijze balk. Hierin twee links voor verlengen met een nieuwe telefoon of sim-only. Bij beide opties kan ik een Flex of Flex SO abonnement kiezen.
Gepost op 24/01/10 om 10:29 uur
Thnx "TweakersOnly" ik heb het gevonden, afgelopen week kon je nog kiezen voor "contract velengen" en dat is nu veandert in "contract vernieuwen". En hier kun je nu niet meer kiezen voor de Flex optie, maar op jouw manier wel.
Weet jij misschien dat waneer je overstapt van een Flex naar een Relax abbo of je dan je beltegoed meeneemt?
En wat is nu het daadwerkelijke verschil tussen Flex en Relax ????
Gepost op 24/01/10 om 18:01 uur
ja het tegoed neem je mee van je flex naar relax.
Het verschil is:
bij flex gaan de 0900- kosten en de kosten buitenland uit de bundel, bij de relax komt dit buiten de bundel
Gepost op 24/01/10 om 23:32 uur
Vòòr 31 januari zal het verlengen met Flex vast niet verdwijnen want je kunt tot die datum bijvoorbeeld nog verlengen bij Castle-e.nl.
Gepost op 25/01/10 om 08:44 uur
van de week het abo van m'n ouders (oud orange) dat voor 80% voor vanuit het buitenland bellen was maar verlengd met een 2jr flex so. Dan kunnen die voorlopig nog vooruit.
Gepost op 28/01/10 om 16:42 uur
Ik wilde mijn flex verlengen als sim only via T-mobile online en heb de volgende text op de site gelezen: "Let op: zodra de contractvernieuwing ingaat, vervallen je eventuele gespaarde belminuten, sms'jes en mms'jes. Vergeet deze dus niet op te maken voordat je nieuwe contract ingaat" Als dit zo is ben ik gelijk weg bij T-mobile>
Gepost op 28/01/10 om 19:01 uur
dat staat er inderdaad, maar wel als je wilt verlengen naar de nieuwe relax (so), niet naar flex (so)
Gepost op 29/01/10 om 13:44 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Ik heb momenteel een aantal Flex-abo's die binnenkort gaan aflopen en ook al opgezegd zijn. Dit is Flex20 voor 7,50/maand en Flex30 voor 12,50/maand, vanuit de Orange deals van +/- anderhalf jaar terug.

Deze kortingen vervallen toch na de looptijd van het abonnement (24mnd en 18mnd uit m'n hoofd). Anders is het misschien nog interessant ze niet op te zeggen maar door te laten lopen.
Gepost op 29/01/10 om 13:55 uur
@Sjoerd Kortingen vervallen na contracts termijn.
Wel kan je overwegen om via T-Mobile te verlengen met flex-simonly.
Betaal je de helft.
Gepost op 29/01/10 om 16:27 uur
Moderator
T-Mobile schept opnieuw verwarring via de klantenservice. Mij werd net meegedeeld dat het tarief voor de klantenservice ook voor bestaande klanten ingevoerd is. Een medewerker kan het mis hebben, maar ik heb nogmaals gebeld en de volgende medewerker gaf aan dat het moeten betalen voor de klantenservice structureel is ingevoerd en voor alle klanten geldt en niets te maken heeft met je abonnement en of je bundel oud of nieuw is, ook voor Flex dus.

Zou iemand anders eens willen bellen om te horen wat dan het verhaal is. Ik ga er nu namelijk nog steeds vanuit dat de klantenservice voor bestaande klanten gratis zal blijven. Als nu blijkt dat eerdere info van T-Mobile dat bestaande klanten buiten schot blijven niet juist is, dan is dat natuurlijk reden voor een compensatieverzoek voor belkosten of zelfs beëindiging van het contract.
Gepost op 30/01/10 om 21:17 uur
Heb een Flex 20 vanuit Orange, die binnenkort afloopt. Als ik van Flex 20 naar Flex 20 Sim Only verleng, behoud ik dan mijn beltegoed? Kan het de Klantenservice niet meer vragen helaas, want die zijn er pas maandag weer...en ik moet het uiterlijk morgen al weten. Iemand die heeft verlengd met behoud van beltegoed?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone