Samsung E1107 Solar bij MM Zwolle voor €29

Gepost op 08/02/10 om 18:15 uur
Vandaag bij de Media Markt in Zwolle gekocht, krijg je ook nog een Vodafone prepaid kaartje bij met €10 euro en belangrijkste: simlockvrij! Kan je met ieder netwerk bellen en ook nog opladen met zonne-energie voor net geen 30 euro.
Ohja, radio en zaklamp als extraatje.

Gepost op 09/02/10 om 11:34 uur
bcool
Das nie duur! Simlockvrij ook nog! Zou dat ook voor de MM in Groningen gelden? Heeft Samsung nou al eens veranderd in dat je ook trillen + bellen tegelijk kan activeren? Dat is de reden waarom ik tot nu toe al vrij snel mijn samsungetjes in het verleden verkocht heb. Zwaar irri dat "eerst trillen dan pas bellen"
Gepost op 09/02/10 om 23:59 uur
Hij trilt en belt tegelijk. Ik weet niet of je dit pakketje ook in Groningen kan halen, meestal zijn de acties van de MM plaatselijk. Of de actie moet landelijk zijn aangekondigd.
'BTW-vrij van vorige week.'
Gepost op 16/02/10 om 16:49 uur
Is de Vodafone prepaid echt simlockvrij? Ik zag bij andere MM naast deze prepaid Vodafone ook een simlockvrije versie maar dan voor 49,95.
Gepost op 16/02/10 om 20:48 uur
dreumes
De aanbieding in Zwolle zal een lokale aanbieding zijn geweest. Een los simlockvrij toestel met een apart bijgevoegd vodafone startpakket.
Bij Mediamarkt Alphen aan den Rijn komt de E1107 prepaid van vodafone niet voor in het *ssortiment. Een losse Solar kost hier 55 euro.
Ik ben het originele vodafone prepaidpakket met de Solar nog nergens tegengekomen.
Gepost op 17/02/10 om 16:29 uur
Bij MM Enschede gekocht voor 34,99. Inderdaad, een losse simlockvrije Samsung met Vodafone prepaid kaartje bij elkaar gesealed en wordt als Vodafone prepaid verkocht. Ben benieuwd in hoeverre kun je bijladen met de zonnecellen...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone