[Afhandeling] Acer Aspire One voor 164,95

Gepost op 11/02/10 om 20:18 uur
bij mij staat onder het kopje afgehandeld gestorneerd, wat betekent dit, iemand ervaring?
Gepost op 11/02/10 om 21:17 uur
Die Acer geloof ik wel. Maar dat blad: is het Frans en staan er goede stukken in??
Gepost op 11/02/10 om 22:06 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Bedankt voor de tip,heb er ook één besteld.
Gepost op 11/02/10 om 22:09 uur
Bedankt voor de heads-up telek!

Quote:
voor mijn MSI Wind U200 betaalde ik in december 199,90

Wauw, netjes. Waar was dat?
Gepost op 11/02/10 om 22:16 uur
Ik heb nog een besteld..een blad per wc, of was het een laptop per kind.
Gepost op 11/02/10 om 22:41 uur
@ hugo boss,

Die aanbieding kregen we vandaag ook thuis. Heel toevallig inderdaad!
Ach, 165 euro voor deze netbook is nog spotgoedkoop, dus dat doorverkopen hoeft ook niet!
Gepost op 11/02/10 om 22:42 uur
Hugo Boss
@One2Call
Blad wordt in 15 talen uitgegeven, zo lees ik net... geen idee of het goede stukken zijn, is voor iedereen anders
Gepost op 11/02/10 om 23:05 uur
Gypsy
Hier ook maar eentje besteld. TS, hartelijk dank!
Tegen die kennis met telefoonwinkel van me (die zo moest wenen toen ik het verhaal van de SE Xperia vertelde) zei ik nog 'n paar weken geleden, dat ik ook een netbook wilde - maar dan onder de 200 euro. Toen lachte hij weer: "kan je lang wachten!". Nou, zó lang vind ik het ook weer niet...;)
Gypsy wijzigde dit bericht op 11/02/10 om 23:05.
Gepost op 11/02/10 om 23:23 uur
Ook 1 besteld, mjummie...leuke deals hier de laatste tijd weer....
Gepost op 11/02/10 om 23:39 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Ook maar besteld
TS bedankt
Gepost op 12/02/10 om 00:11 uur
Dan maar voor mizjelf besteld. Marie claire geef ik dan wel weg, vast genoeg mensen die het willen ;)
Gepost op 12/02/10 om 04:20 uur
bedankt voor de tip,is een koopie
Gepost op 12/02/10 om 07:42 uur
Zal nu wel niet lang duren eer de aanbieding uitverkocht is

Ik snap trouwens niet hoe Zester zulke premiums kan bieden, is toch zwaar verliesgevend lijkt mij ? De goedkoopste aanbieding op tweakers.net is 269 euries, toch ff een verschil van 100 euries. En dan hebben we het nog niet eens over gewone shops gehad....

Anyway, fijne netbook hoor. Heb er al eens eentje gehad, de one, met SSD en Linux die was wat minder vond ik persoonlijk..
Gepost op 12/02/10 om 08:03 uur
Ik heb er ook maar eentje besteld. Mn eerste netbook/laptop/notebook of hoe je het ding ook wilt noemen. Gekozen voor betaling met ideal, dus daarmee moet het zeker gesteld zijn, toch?
Gepost op 12/02/10 om 08:40 uur
Zojuist ook een bestelling geplaatst, ben benieuwd!
Hopelijk een keer op tijd voor zo'n aanbieding
Idd niet te geloven dat dit een rendabele actie is...
Gepost op 12/02/10 om 08:44 uur
Gisteravond al een voor mijn moeder besteld (zij vindt het nog een leuk blad ook :-)) en net ook maar een voor mijzelf besteld. Het blad gaat dan mooi door naar mijn vriendin ;-) Wordt ook mijn eerste netbookje....

@topicstarter: thanks!!
Gepost op 12/02/10 om 09:11 uur
Helaas is het apparaat niet meer op voorraad en kan het niet meer besteld worden
Blijkbaar ben ik te laat.
Gepost op 12/02/10 om 09:19 uur
bcool
Ja, als het eenmaal op TV staat gaat het snel met de bestellingen lijkt mij Calculeer ook maar rustig wat extra werkdagen in voor verzending. Die gasten bij Zester moeten vast overwerken nu
Gepost op 12/02/10 om 09:41 uur
Zo, dat is wel snel gegaan, er zijn waarschijnlijk nog veel meer mensen geweest die besteld hebben en het hier niet posten. Voor degene die hem nog niet besteld hebben: hou de site van Zester gewoon in de gaten, ik heb het wel eerder met hun meegemaakt dat een artikel uitverkocht was en een paar dagen later kon ik het toch weer gewoon bestellen.
Nu maar wachten op de levering.

Voor iedereen die me bedankt heeft : graag gedaan, ik ben ook altijd in voor een koopje, daarom houd ik ook deze site dagelijks in de gaten, meestal met telecom, maar deze vond ik toch te interessant om niet te melden, en het feit dat zelfs een mod het besteld heeft, geeft wel aan dat ook niet-telecom aanbiedingen hier af en toe welkom zijn
telek wijzigde dit bericht op 12/02/10 om 09:41.
Gepost op 12/02/10 om 09:47 uur
bcool
Moeten we voor zulke aanbiedingen niet een apart hoekje hebben ofzo? Stel.. ik zie een mooie staafmixer in de aanbieding ofzo...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone