[Afhandeling] Acer Aspire One voor 164,95

Gepost op 16/03/10 om 19:22 uur
Nog steeds een no-show wat betreft de mail met T&T, idem wat betreft de netbook. Zal ik dan toch de eerste zijn die 'm echt op de afleverdatum gaat ontvangen????
Gepost op 16/03/10 om 19:29 uur
Heb de mijne vandaag verkocht voor E 250,- :0)
Gepost op 17/03/10 om 13:46 uur
Heb de klantenservice gesproken krijg mijn laptop pas een week later moest nog een bedrag van 54,- overmaken ...
Gepost op 17/03/10 om 16:41 uur
Ik heb mijne vandaag ook binnen gekregen. Ik twijfel nog of ik deze hou of de A110 die ik nu heb. Op de A110 draait XP fatsoenlijk, op de 532H zit windows 7 starter, en dat is best beperkt.
Daarbij lijkt me dat het witte snel vies wordt.
Gepost op 17/03/10 om 17:53 uur
Dat ie snel vies wordt heeft een handig voordeel. Je wordt enigzins gedwongen het toetsenboard schoon te houden. En die dingen worden echt vies...
Gepost op 17/03/10 om 22:57 uur
Ook hier is ie dan eindelijk binnen. Nog niet echt mee kunnen spelen, maar dat zal komende dagen gaan gebeuren. Eerste indruk is positief...
Gepost op 19/03/10 om 10:49 uur
Het heeft even geduurd, maar ik lees net op de Zesterklantensite dat de laptop geleverd gaat worden. We zijn inmiddels al z'n 1,5 maand verder. Ik had een maand geleden de acceptgiro voor de laptop betaald. Nu blijkt dat je de laptop niet eerder krijgt dat je ook het abo geld voor de Marie Claire betaald hebt. Aangezien ik deze pas verleden week kreeg..... Maar het goede nieuws is dat hij nu de 24e geleverd gaat worden Ik wilde dit toch even delen. Gr

Modbreak:
Het is abonnement, dus abo
Pinokkio wijzigde dit bericht op 19/03/10 om 10:49.
Gepost op 19/03/10 om 13:56 uur
Na de recovery partities royaly f00ked the hebben maar de Win7starter iso gedownload en met deze handleiding een bootable usb-stick gemaakt. Vooralsnog verloopt de installatie prima, dus straks Win7 erop met enkel drivers en software die ik zelf wil en niet al die acer troep.
Gepost op 23/03/10 om 14:32 uur
Ik heb zojuist een melding gekregen dat mijn laptop is afgeleverd.
ben zelf nog aan het werk... ben erg benieuwd..

eindelijk heb ik hem dan ontvangen ...
Gepost op 31/03/10 om 17:54 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Voor degenen die ernaast zaten, alleen vandaag
http://www.1dayfly.nl/
Gepost op 31/03/10 om 18:11 uur
Hugo Boss
Das wel een heul klein scherm zeg ;)
Gepost op 31/03/10 om 18:56 uur
Deze wijkt zeer af met de MC-Aktie.
Kleiner scherm, mindere CPU en OS.
Kortom de bekende Appel met Peren vergelijking 8-)
Gepost op 31/03/10 om 22:31 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
@Thethe2005 ik vergelijk niks maar als iemand nog een laptopje zoekt, omdat ie er naast zat met de acer, is het misschien wat voor niet al teveel geld.
Gepost op 31/03/10 om 23:48 uur
Gypsy
Voor ongeveer die prijs kun je toch ook bij Neckermann scoren?
Gepost op 18/06/10 om 16:11 uur
...en de volgende aanbieding met Marie-Claire is:
LavAzza espressomachine t.w.v € 159,90 bij een Marie-Claire abonnement!
omdat ik net zoals velen hier GEEN laptop kreeg, heb ik 3 x gratis hun blad gekregen. Ik kreeg net een e-mail met de bovenstaande aanbieding. Niet echt telekom werld maar wel leuk om een lekker bakkie koffie te drinken tijden het bellen!
Gepost op 30/12/10 om 17:38 uur
Hugo Boss
Krijg net een mail dat ze me zullen gaan missen bij Marie Claire! Alweer het laatste nummer in februari, maar voor 25 euro kan je een jaar bijtekenen.

Hoe bevalt jullie netbook tot nu toe? Ben er nog wel tevreden over, alleen accu lijkt al wel wat minder te worden en hij blaast ook een stukje harder in het begin. Verder prima dingetje tot nu toe
Gepost op 30/12/10 om 17:44 uur
Quote:
...en de volgende aanbieding met Marie-Claire is:
LavAzza espressomachine t.w.v € 159,90 bij een Marie-Claire abonnement!
omdat ik net zoals velen hier GEEN laptop kreeg, heb ik 3 x gratis hun blad gekregen. Ik kreeg net een e-mail met de bovenstaande aanbieding. Niet echt telekom werld maar wel leuk om een lekker bakkie koffie te drinken tijden het bellen!

Je mag die link best delen hoor, kan em namelijk niet vinden op het internet.
Gepost op 30/12/10 om 18:25 uur
Marly
@marck:
Kijk voor de grap eens naar de datum van de door jou gequote post : die actie met de espressomachine was een half jaar geleden.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone