[Afhandeling] Acer Aspire One voor 164,95

Gepost op 12/02/10 om 10:04 uur
Ik dacht, ik slaap er nog een nachtje over
Maar ja misschien dus binnen een paar dagen weer te bestellen. FF in de gaten houden dan maar.
Gepost op 12/02/10 om 10:08 uur
Zojuist bericht gehad van Zester...

Vanaf 11 maart 2010 ontvangt u het tijdschrift Marie Claire tot wederopzegging (Let op: Zie de algemene voorwaarden www.zester.nl).

U heeft aangegeven bij uw abonnement het volgende welkomst geschenk te willen ontvangen: Acer Netbook Aspire One 532h Dit cadeau zal ongeveer 5 werkdagen na ontvangst van het abonnementsgeld naar u toegestuurd worden. Indien er tijdelijk geen voorraad is, wordt de levertijd langer. Welkomstgeschenken zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Als de voorraad op is, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ik heb goede hoop dat ik er dus 1 ga krijgen.Hopelijk jullie ook.
Gepost op 12/02/10 om 10:13 uur
bcool
@vertigo

Mijn ervaring is dat "er een nachtje over slapen" hier meestal betekent dat je achter het net vist. Je kan beter gewoon gelijk bestellen en als het niks voor je is kan je het altijd weggeven of doorverkopen. De prijs voor de aanbieding is dan zodanig dat doorverkopen altijd wel lukt. Gelukkig leest niet heel NL telecomvergelijker

@ikkenietweet

Ik heb de welkomsbrief ook gehad
Gepost op 12/02/10 om 10:27 uur
Dat zijn standaardmailtjes. En nu gebeurt weer hetzelfde als altijd...dat jij eerder dan persoon B hebt besteld, betekent niet dat jij als persoon A wel de laptop krijgt en de ander niet.
Tussen de tijd van bestellen en de melding dat de voorraad op is, zitten nog een hoop bestellingen ;)
Gepost op 12/02/10 om 10:33 uur
Speurneus: Mijn MSI Wind U100 (200 was een typo) kocht ik bij Alternate, maar ondertussen is-ie niet meer voor die prijs te vinden.

Gepost op 12/02/10 om 10:39 uur
Ah, ok
Gepost op 12/02/10 om 12:40 uur
Krijg net van de klantenservice te horen dat er iets fout is gegaan met de netbooks en er helemaal niet wordt geleverd, ook al is het betaald. Bij mij stond er namelijk bij de orderstatus dat het was gestorneerd (via automatische incasso). We zullen zien wat er gebeurd.
Gepost op 12/02/10 om 12:44 uur
@ jada, had jij gebeld of via de mail gehoord?
I had redelijk vroeg gisteravond besteld en gebeld. Toen waren er nog 100 stuks...Tot nu toe heb ik niets gehoord, zowel + als - .
LEMMINGS wijzigde dit bericht op 12/02/10 om 12:44.
Gepost op 12/02/10 om 12:55 uur
Ik heb net 15 min gebeld met de klantenservice, omdat mijn bestelling was gestorneerd. Vragen hoe ik dan moest betalen, maar toen mevrouw het na ging vragen aan een collega kreeg ik te horen dat het helemaal niet wordt geleverd en er iets fouts is gegaan. (zoals hierboven vermeld).
Heb gisteren rond 21.00 u besteld.
Gepost op 12/02/10 om 13:28 uur
Als ik nu inlog bij Zester staat er onder afgehandelde bestellingen inderdaad dat de bestelling gestorneerd is, maar bij open bestellingen staan nu 2 orders, 1 met de aanbieding voor 164,90 en een met de Acer Netbook Aspire One 532h voor 0 euro, beide hebben de status open.
Bij mijn telefoontje gister naar de klantenservice kreeg ik trouwens wel het gevoel dat de medewerkers niet helemaal op de hoogte zijn van de acties ( net als bij zoveel klantenservice-medewerkers)
Gepost op 12/02/10 om 13:35 uur
Via de mail een reactie gekregen dat als je via automatische incasso betaald, je bestelling dan automatisch wordt gestorneerd. Hun grens op een incasso is max €133. Dus binnenkort zou ik een acceptgiro moeten ontvangen. Ik wacht het af.

@Telek, ook via automatisch incasso besteld?
Gepost op 12/02/10 om 13:38 uur
Bij mij staat er 2 orders open,
Een van de netbook en het abo (van 165 euro). Status hiervan is "in bewerking". En de andere is de netbook (van 0 euro) welke op status "open" staan.

Ik heb gewoon betaald (vooraf via ideal, is dus direct afgehouden), heb geen email gekregen dat het niet gaat lukken of iets dergelijks. We zullen dus wel zien!
Gepost op 12/02/10 om 13:41 uur
Ik heb 2 besteld en er staan 3 bij mijn account bij Zester. Ook dat zullen we zien.
Toen ik gisteravond om 8 uur belde hadden ze nog 100 stuks. 20 minuten later heb ik een 2e besteld. Mijn order nummers verschillen 38. Als dit allemaal voor de laptop waren, ging het idd hard.
Gepost op 12/02/10 om 14:02 uur
@ JaDa
Ja, ik heb ook voor automatische incasso gekozen. Ik de welkomsbrief die ik vanmorgen kreeg via de mail stond :
U heeft gekozen voor betaling via acceptgiro of via digitale nota. Deze wordt spoedig naar u verzonden. Indien u uw volgende abonnementstermijn wenst te betalen door middel van automatische incasso, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Voor meer informatie over digitale nota's verwijzen wij u naar uw internetbankierensite, waar u zich ook kunt aanmelden indien u in het vervolg digitale nota's wilt ontvangen.

Misschien dat dat de reden is dat ze hem eerst gestorneerd hebben en daarna opnieuw ingevoerd.
Gepost op 12/02/10 om 14:17 uur
Mijn status staat nu op: "in bewerking"
Mijn bestelling is gisteren om 15.30 uur verstuurd en ik heb betaald met Ideal.
Gepost op 12/02/10 om 14:33 uur
Bij mij staat er 2 orders open,
Een van de netbook en het abo (van 165 euro). Status hiervan is "in bewerking". En de andere is de netbook (van 0 euro) welke op status "open" staat.

Komt wel goed.

review
http://www.hardware.info/nl-BE/articles/amdnaWptZGea/Test_Acer_Aspire_One_532h/1
B0MBACI wijzigde dit bericht op 12/02/10 om 14:33.
Gepost op 12/02/10 om 15:45 uur
Gypsy
Ik heb nu ook in m'n status "gestorneerd", ergens anders zie ik op die site "levertijd cadeau: niet voorradig".
Mark my words: gaat niet geleverd worden.
Gepost op 12/02/10 om 16:48 uur
Webshop geeft nu ook aan uitverkocht te zijn....

Mijn order is in behandeling, met IDEAL betaald....
Gepost op 12/02/10 om 16:56 uur
Het was ook al een beetje te mooi om waar te zijn. Ze hebben natuurlijk in één keer een enorme berg orders binnengekregen en nu is de (ongetwijfeld kleine) voorraad op. Heb geen zester-account aangemaakt, dus ik weet niet hoe het met mijn order staat. Ik wacht het maar even af voordat ik straks de boel ga cancellen
Gepost op 12/02/10 om 16:58 uur
@ Mirthful
ik had ook geen account, dat kan achteraf ook nog. Je bestelling staat er dan netjes bij.

Ik geloof niet dat het fout gaat. Op tweakers was vandaag nog iemand die gewoon belde, toen kon hij ook nog een bestelling doen. Er kwamen ongetwijfeld veel orders binnen, vandaar dat hun voorraad wel op zal zijn. In de loop van volgende week zullen er wel bestellingen verzonden gaan worden, daar ga ik zeker van uit ;)

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone