Zo, da's lekker.. Als ze de boel dan behandelen op volgorde van binnenkomst gaan er een hoop mensen teleurgesteld worden.. Ik heb nog hoop, had hem rond 13:00 besteld.
Zo idd,
Ik heb de 12e om 8.30 uur besteld, maar nog geen mail gekregen dat het niet door gaat. Bestelling staat er (voorlopig) nog in.
Meer mensen al slecht bericht gekregen?
In "mijn account"staan nu 2 orders. De eerste (11 feb) voor € 164 status in bewerking en de tweede van 13 (feb)voor € 0,0 staus open.
Geen idee wat ze bedoelen (met ideal betaald op 11 feb)
Hetzelfde status staat ook voor mij vermeld,ook met ideal betaald, vorige vrijdag werd mij wel verteld dat ik op de tweede levering van die netbooks zat, dus als het goed is krijgen we ze volgende week binnen, het is even afwachten.
Ik heb op de 11e om 18:30 besteld. Direct via ideal betaald, wel staat mijn bestelling op afgehandeld. Ik zou de netbook de 18e binnen moeten krijgen.
Geen email gehad, dus ik ga er van uit dat dit ook klopt.
Let op! Ik heb zelf kort geleden bij zester een abonnement genomen op disneu xd (64.95) ivm een gratis streetboard twv 129 euro. Deze was ook niet meer leverbaar en zal pas in maart geleverd worden. Nou krijg ik dat blad echter wel al binnen. Dus afzien van het abonnement is niet meer mogelijk. Dus als blijkt dat ik in maart een ander board ga krijgen kan ik niets meer...
@Mark2002; Had je met ideal of via machteging betaald, want vraag me af of ze daar ook een verschil in maken. Zelf dus ook besteld, maar nog geen mail ontvangen. Bij bestellingen ook status op in bewerking en open zoals vele anderen. Verwacht dat ik bij de tweede levering zit. btw betaald met ideal.
Misschien een beetje off topic, maar wel de moeite waard: ik snap niet dat in dit soort gevallen zoveel mensen met Ideal betalen.
Want eventueel storneren is er dan niet bij, weg is pech!
mbt wet koop op afstand, deze is 7 dagen en na levering (voor elektronika iig). Volgens mij sta je ook gewoon in je recht om het abo te ontbinden als zij niet aan de overeenkomst kunnen voldoen. Daar de netbook niet gratis erbij komt maar tegen bijbetaling, kunnen ze het niet loskoppelen van elkaar. Gezien de mail die mark2002 heeft ontvangen, krijg je dat recht ook.
mbt wet koop op afstand, deze is 7 dagen en na levering (voor elektronika iig). Volgens mij sta je ook gewoon in je recht om het abo te ontbinden als zij niet aan de overeenkomst kunnen voldoen. Daar de netbook niet gratis erbij komt maar tegen bijbetaling, kunnen ze het niet loskoppelen van elkaar. Gezien de mail die mark2002 heeft ontvangen, krijg je dat recht ook.
@gijsjha,
Check ook even je 'afgehandelde bestellingen'. Bij mij staat er onder 'Open bestellingen' ook nog 'in bewerking' maar onder afgehandeld staat dat ik hem de 18e zou moeten krijgen, met afleveringsbewijsnr.
@ Mark2002 Wat ik mij nog afvraag is of jij voordat je een annulering ontving eerst een bevestiging hebt ontvangen dat je het abonnement zou gaan krijgen?
Zowel bij mij (status in bewerking) als bij mijn moeder (status open) is verder geen annulering of iets dergelijks ontvangen tot nu toe. Ik heb met ideal betaald, mijn moeder met incasso. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Voor de volledigheid ik heb vrijdagochtend om 8.45 besteld (een van de laatste denk ik) en mijn moeder donderdagavond rond 19.00 uur. Wat dat betreft vind ik de orderstatus raar...."in bewerking" lijkt toch verder te zijn dan "open".....
Ik heb gebeld naar Zester om te vragen hoe het zit met mijn bestelling. Ik krijg een acceptgiro thuis gestuurd terwijl ik opgaf een eenmalige machtinging. Dit was door hun niet te zien. Ik krijg tussen nu en 2 weken het acceptgiro thuis. Als ik heb betaald heb ik binnen 5 werkdagen mijn pc.
Ik heb ook gevraagd hoe het zit met de levering, omdat ik heb gelezen dat de pc's op zijn, geen probleem er is een nieuwe bestelling gedaan en volgens de vrouw komt er ook nog een nieuwe aktie!