[Afhandeling] Acer Aspire One voor 164,95

Gepost op 11/02/10 om 12:24 uur
Het is wel niet direct een telecom aanbieding, maar ik wilde hem jullie toch niet onthouden : Een Acer Aspire one 532H netbook, 10,1 inch led scherm, 250gb Harde schijf , wifi, 1 GB intern voor maar 164,95 bij een jaarabonnement op het tijdschrift Marie Claire, te bestellen bij zester
Jaarabo 54 euro, acer 105,95 verz. kosten 4,90 .
Niet vergeten tijdig het abo weer op te zeggen !( kan bij Zester eigenlijk al direct online nadat je het abo hebt afgesloten)
Gepost op 11/02/10 om 13:14 uur
Is niet slecht, maar er bestaan meerdere type's van dit model.
Bij de meeste shop's toch zo'n honderd euro's duurder. Misschien
dat ik 'm bestel.
Gepost op 11/02/10 om 13:20 uur
Die verschillende types heb ik ook naar gekeken, maar volgens mij heeft het alleen met de kleur te maken, zilver of donker blauw. Deze wordt in het zilver geleverd. De meeste shops vragen toch rond de 300 of meer ervoor, goedkoopste 269+verz.kosten. Ik heb hem in ieder geval besteld. hier staan de specificaties
telek wijzigde dit bericht op 11/02/10 om 13:20.
Gepost op 11/02/10 om 14:27 uur
bcool
Quote:
Wanneer het welkomstgeschenk van je keuze niet meer leverbaar is, zullen wij je daar zo spoedig mogelijk schriftelijk van op de hoogte stellen. Je kunt dan een ander welkomstgeschenk uitkiezen. Wanneer je op dat moment geen keuze kunt maken, heb je een half jaar de tijd om een ander welkomstgeschenk uit te kiezen.

Dit staat er in de voorwaarden te lezen. Krijg je dus niet je geld terug als hij niet meer leverbaar is. Hoe lang staat deze aanbieding al online?
Gepost op 11/02/10 om 14:34 uur
Die tekst staat er standaard ze geven natuurlijk vaak kado's weg bij een abo zoals een handdoek,slaapzak enz. Deze aanbieding zal waarschijnlijk nog niet zo oud zijn, kreeg hem vanmorgen in m'n mailbox.Je hebt 14 dagen bedenktijd, en de levertijd is 3-5 werkdagen, dus ik denk dat er in dit geval niet zo'n probleem is.
Ik betaal bij Zester altijd via automatische incasso, en dat wordt meestal pas geincasseerd nadat ik de bestelling in huis heb.
Gepost op 11/02/10 om 14:52 uur
bcool
Hoe werkt die 14 dagen bedenktijd? Eerst 14 dagen bedenken of je het abonnement wel wil en daarna je kado ontvangen?
Gepost op 11/02/10 om 15:25 uur
Dit lees ik in de leveringsvoorwaarden:
8.2 De abonnee heeft de bestelde artikelen 14 werkdagen op zicht. Na het verstrijken van de zichttermijn van 14 werkdagen wordt de koopovereenkomst een feit, tenzij de abonnee bij Sanoma heeft aangegeven dat hij de koop of bestelling ongedaan wil maken. De abonnee kan dit doen door binnen de zichttermijn contact op te nemen met de klantenservice van Sanoma. De abonnee krijgt dan een retournummer, antwoordnummer, postcode en plaatsnaam. Deze gegevens vult de abonnee in op de retoursticker. Vervolgens stuurt de abonnee het artikel in of met de originele verpakking voorzien van de retoursticker terug. De abonnee heeft recht op terugbetaling van het betaalde bedrag of een vervangend artikel nadat de oorspronkelijke bestelling door Sanoma aldus is terugontvangen.

anders moet je even met Zester klantenservice bellen als je het niet helemaal snapt
Gepost op 11/02/10 om 15:38 uur
@telek Bedankt voor de tip.Gelijk besteld en de bevestiging inmiddels per email binnen.
Gepost op 11/02/10 om 16:26 uur
bcool
Ook bedankt Telek. Ook maar ff besteld
Gepost op 11/02/10 om 18:25 uur
Ook maar besteld THX ts, nu maar hopen dat ik van het abonnement afkom als ze het niet meer op voorraad hebben.
Gepost op 11/02/10 om 18:37 uur
Bombaci, dat gaat wel lukken ;)Ik hoop gewoon dat de netbook nog te leveren valt

Ik heb deze net ook besteld. Abo is al weg dus nieuwe netbook voor 115 euro. Is geen geld! Bedankt voor de tip ;)
Gepost op 11/02/10 om 18:46 uur
Er staat niet bij welk model acer het is, het kan net zo goed een 531 of d250 zijn.
Jammer dat ze nergens vermelden wat de accucapaciteit is.

Het zal me ook benieuwen hoeveel de laptop daadwerkelijk krijgen. Zolang de voorraad strekt, maar als het op is blijft het abonnement gelden.

@Tonkey01: hoe heb je het abonnement weg gekregen, doorverkocht?
Gisae wijzigde dit bericht op 11/02/10 om 18:46.
Gepost op 11/02/10 om 19:03 uur
Ik had via de mail een andere link gekregen zie ik nu, daar stond wel bij dat het de 532H is link
Die andere link die ik eerder gegeven heb gaat naar de gewone pagina van Zester, omschrijving en plaatje is verder hetzelfde, dus ik neem aan dat ze geen 2 verschillende modellen leveren.
Gepost op 11/02/10 om 19:17 uur
Ok, volgens de KS kan je het abonnement ook opzeggen als het geschenk niet leverbaar is.
Gisae wijzigde dit bericht op 11/02/10 om 19:17.
Gepost op 11/02/10 om 19:22 uur
@gisae

Zoals onder jou post al vermeld, die link gebruiken voor meer specs.
De acer site met specs:

specs

En een review (zeer positief)

Het abo wou mijn moeder overigens wel overkopen ;)

Staat dat deze met constant video afspelen 6.5 uur mee gaat. Normaal gebruik dus wel 8 uur. Mocht deze laptop niet meer beschikbaar zijn moet je ook wel onder het abo uit kunnen (ik neem aan dat ze binnen 10 werkdagen wel laten weten als het niet leverbaar is, en dan kun je er onder uit)
Gepost op 11/02/10 om 19:50 uur
Inderdaad een interessante actie. Die voorraad laptops zal wel in no-time op zijn. We kunnen er dus zeker binnen veertien dagen vanaf? Weinig risico dus
Gepost op 11/02/10 om 19:51 uur
Hugo Boss
Ik heb ook besteld! Echt zeer mooie aanbieding ;) Precies hetgene wat ik zoek eigenlijk

Overigens is het betreffende tijdschrift ook los te bestellen voor 19.95 voor 12 nummers ;)

KLIK

Doorverkopen dus beetje lastig.. en de genoemde waarde van 54 euro is ook een beetje hoog
Hugo Boss wijzigde dit bericht op 11/02/10 om 19:51.
Gepost op 11/02/10 om 19:52 uur
Klinkt haast te mooi om waar te zijn!
Aan de andere kant: voor mijn MSI Wind U200 betaalde ik in december 199,90, en MSI staat aanzienlijk hoger in m'n vaandel dan Acer.
Wel vreemd om tijdschriften aan laptops te koppelen.
Gepost op 11/02/10 om 20:01 uur
ook gedaan, dank voor tip.
Gepost op 11/02/10 om 20:17 uur
bij staat onder het kopje afgehandeld gestorneerd. Wat betekent dit, iemand ervaring?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
250 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone