Heb een abbo lopen bij Ben,euro 6,99 voor 250+50 sms berichten.
Eea zou aangepast worden naar 250+100 sms berichten ivm een kort daarna gestarte actie voor hetzelfde bedrag.
In de praktijk blijkt echter dat Ben geen antwoord geeft op vragen aangaande foutieve facturering inzake het abbo en de aanpassing naar 250+100 sms wordt ook niet gedaan ondanks e-mail verzoeken met naam en datum van persoon met wie dit wanneer is afgesproken.
Dat is het enige wat je kan doen ja, en als je via de zoeker hier zoekt, dan vind je ook wel een webshop die geen aansluitkosten berekend.. maar voor die 50 smsjes extra, zou ik het lekker zo laten! ;)
Nou ja...teveel betaald...sec volgens de voorwaarden heb je natuurlijk nergens recht op aangezien het een tarief is voor nieuwe klanten en jij formeel op dat moment al een bestaande klant was. Wel is het natuurlijk erg storend dat een klantenservice medewerker aanpassing toezegt en het niet waar kan maken.Kan je ze niet nog een keer bellen? Misschien kunnen ze je net als bij T-Mobile eenmalig 10,- coulancekorting toekennen voor de overlast?
Ik zou het zo laten, denk niet dat je nog iets van korting zal krijgen. Bij T-Mobile is dat soms nog wel mogelijk, maar Ben is van zichzelf al extreem goedkoop, dus denk dat dat er niet inzit... ik zou je de moeite besparen ;)
Misschien nog even ter verduidelijking:het abbo dat nu loopt is Ben Regelmatig en was toen der tijd 250+50 sms berichten voor euro 6,99.
Dit wordt echter gewoon tegen 9,99 euro berekent,en niet tegen 6,99 euro per maand.
Herhaaldelijk verzoek om dit te corrigeren levert niks op.Daarbovenop dan de toezegging van de dhr X laat bij mij geen goede indruk achter.
Samenvatting van je startpost: je sloot een abonnement af waar enkele dagen later een actie op kwam met meer SMS. Jij wil dat nu ook. Een klantenservice medewerker heeft dit toegezegd, maar er wordt niets aangepast.
Samenvatting bovenstaande post:
"het abonnement wordt verkeerd afgerekend."
Kortom: wat je nu aangeeft is een heel ander probleem dan je in je startpost aangaf.
Startpost antwoord: nee jammer.
laatste post antwoord: Ben moet je rekeningen recht zetten. Meer rekenen dan je actie is natuurlijk schandalig! Vraag ze dit per brief. (lees: sommeer ze dit met terugwerkende kracht recht te zetten).
Ok, dat is inderdaad een hele andere situatie... waar ik bang voor ben dat er is gebeurd, is dat een ondeskundige klantenservice medewerker een poging heeft gewaagd om je abonnement om te zetten naar het nieuwste tariefplan met dus 100 gratis smsjes.. dit kan natuurlijk niet, maar sowieso vervalt bij elke wijziging je korting en ook je eventuele actie en ga je dus 9.99 betalen. Kan dit kloppen?
Dank voor jullie reactie.Misschien was de openingspost onvoldoende maar er staat al wel dat facturering idd niet klopt.
De medewerker zou na ons gesprek het abbo aanpassen en dat zou een maand na datum ingaan tegen dezelfde prijs van euro 6,99.Dus niet langer 250+50 sms berichten voor euro 6,99 maar 250+100 sms berichten voor euro 6,99.Er wordt nu namelijk gewoon doodleuk euro 9,99 gefactureerd.Ze hebben dat slecht een keer correct gedaan en daarna wordt de korting niet meer verrekend.
@HugoB:je zou dus gelijk kunnen hebben,maar de afspraak was 6,99 voor 250+100 sms
Ik zal dan ook een brief schrijven en de naam van de medewerker noemen met datum erbij die ons dit heeft toegezegd.
dat zit gewoon in de voorwaarden bij elk bedrijf bij een actie dat je het tarief krijgt wat je hebt afgesproken. als er daarna een andere actie is heb je pech gehad. daar zit niks geks aan. het is aan Ben of ze je uit coulance iets anders willen geven als je er later om vraagt. maar dat is een gunst en geen recht. met anderen woorden: als je het wél krijgt mag je blij zijn, krijg je niet je zin moet je niet zeuren, want je hebt zelf het contract al afgesproken. Bovendien als je ontevreden bent bij Ben dan hebben zij al één heel groot serviceonderdeel waar Ben véél verder gaat: maandelijks opzeggen. succes!
@pureboi:als je goed gelezen had zeur ik niet maar refereer ik naar een toezegging van een Ben medewerker (naam,datum alles genoteerd).
Dat Ben vervolgens heel iets anders doet dan toegezegd is niet mijn probleem.
blijkbaar wel he, anders hadden we dit topic niet Maar heb je ook bewijs van die ''toezegging''? Liefst zwart op wit. Anders wordt het lastig aantonen.
Dat van die rekening fouten is een ander verhaal, zou ik ook schriftelijk afhandelen.