Quote:
16.08.09 12:27 DATA Internet Luxemburg 8200 KB 4,20
16.08.09 13:19 DATA Internet Liechtenstein 200 KB 0,33
16.08.09 16:26 DATA Internet België 200 KB 0,33
Quote:
(...) u heeft in meerdere landen gebruik gemaakt van internet waardoor de teller opnieuw start. Kortom u heeft een limiet van 5 euro per dag per land. Om u toch tegemoet te komen hebben wij wel voor u de kosten gecrediteerd van XX euro voor de verwarring hierover.
Quote:
U geeft aan dat T-Mobile meer dan vijf euro in rekening heeft gebracht voor het gebruik van internet in het buitenland. Wij begrijpen dat u dit als vervelend ervaart. Echter wordt het gebruik van internet altijd per sessie berekend op 200 KB of een veelvoud daarvan. T-Mobile zal uit coulance het teveel betaalde bedrag aan u vergoeden. Het bedrag zal met uw volgende factuur worden verrekend.
Quote:
Hoe bedoelt u coulance? Uw eigen regels zijn duidelijk. Maximaal vijf euro per dag. U rekent meer.
Daarbij past dus geen coulance, maar eerder een excuus van uw kant!
Uw systeem lijkt erop ingesteld te zijn om stelselmatig meer geld te berekenen dan waar u recht op hebt.
Of kunt u me uitleggen dat ik me vergis?
Quote:
U vraagt waar u terug kunt vinden dat gebruik van internet in het buitenland een maximum van 5 euro per dag per land zou betreffen. Ik kan u deze tekst niet aanwijzen omdat deze tekst niet bestaat. Ik biedt [sic!, Carolus], namens T-Mobile, mijn excuses aan voor de verkeerde informatie die u hierover heeft ontvangen. Het internet gebruik in het buitenland in zone 1 kan maximaal oplopen tot 5 euro per dag ongeacht hoeveel landen dit betreft.
Quote:
18.2 Een geschil wordt door de geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien deze Klant zijn/haar klacht eerst schriftelijk aan T-Mobile heeft voorgelegd. T-Mobile zal hierop binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht schriftelijk inhoude-lijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval zal aan deze Klant binnen die termijn schriftelijk kenbaar worden gemaakt wanneer de inhoudelijke reactie uiterlijk aan hem/haar wordt meegedeeld