Waar staat iets over de huidige €2,-/MB ? Wat ik kan vinden op de T-website is:
Quote:
Vanaf 3 mei veranderen de maandelijkse kosten voor het gebruik van mobiel internet in zone 1 (Europa). De maandelijkse kosten worden dan maximaal € 59,50 (€ 50,- excl. btw) per factuur. Zo kun je in heel Europa zorgeloos gebruikmaken van mobiel internet.
Voor zone 2 en 3 blijven de huidige maximale tarieven per dag gelden. Het tarief dat je betaalt per verbruikte MB blijft in alle zones ongewijzigd.
En vervolgens op een andere pagina:
Quote:
Zone 1: Europa
€ 8,93 per MB, met een maximum van € 11,90 per dag.
Wel vreemd dat het pas van 3 mei is, gezien het vanaf 1 maart moest.
Maar idd, tis niet alleen het wettelijke verplichte, T-Mobile maakt er onbeperkt internet van, waar de andere providers waarschijnlijk gaan blokkeren.
Ik snap alleen niet wat er met het tarief per MB gaat gebeuren. EU heeft het over een wholesale tarief, dus dat is wat er onderling mag worden afgerekend denk ik. Vervolgens staat dit:
Quote:
Het maximale tarief voor downloading zal de komende twee jaar worden verlaagd tot 0,80 euro in 2010 en tot 0,50 euro in 2011.
Ik weet niet of ze het hier over tarief voor consument hebben of nog steeds het wholesale tarief. Indien ze zelf maar 80 cent moeten betalen en voor de consument er gewoon €8,- er bovenop gooien begrijp je direct wel hoe ze aan het geld komen om onbeperkt internet aan te bieden.
V-Power wijzigde dit bericht op 26/02/10 om 14:35.